Nå må det hentes spillere...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars2
    Medlem
    Møteplager
    • Jul 2009
    • 89

    Opprinnelig skrevet av HSft
    Pierau var jo fugl i fjor. Men jeg synes Tokstad viste mye bedre takter enn han. Pireau er en ok spiller, men ikke noe å satse på i mine øyne. Mankowitz kjenner jeg ikek til.
    Mankowitz har spilt fast på midten hos Skeid i to sesonger nå. Pierau er fortsatt backup på førstelaget, som det heter på fm.
    "Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad"

    Kommentar

    • dollyholly
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2007
      • 965

      Nå er det på tide å stikke fingeren i jorda! Med dagens stall vil vi kjempe i bunnen neste år også. Følgende spillere må ut av førsteelveren, Magnus Myklebust, Espen Søgård og Khaled M. Vi må ha inn gode midtbanespillere som kan leverere gode pasninger, samt kunne føre ball med rask takt og kunne dra en, to ja til og med tre mann (vet at Tom Lund ikke gjenoppstår). Og vi trenger en god venstrekant på nivå med Essidiri(som jeg mener holder nivå) eller bedre!

      Kommentar

      • holmiz
        The kjøkken-kanariz
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6064

        Opprinnelig skrevet av dollyholly
        Nå er det på tide å stikke fingeren i jorda! Med dagens stall vil vi kjempe i bunnen neste år også. Følgende spillere må ut av førsteelveren, Magnus Myklebust, Espen Søgård og Khaled M. Vi må ha inn gode midtbanespillere som kan leverere gode pasninger, samt kunne føre ball med rask takt og kunne dra en, to ja til og med tre mann (vet at Tom Lund ikke gjenoppstår). Og vi trenger en god venstrekant på nivå med Essidiri(som jeg mener holder nivå) eller bedre!
        Folk må gjerne holde på med å stikke fingern i jorda så mye de bare vil, jeg foretrekker fotballkamper. Mykle, Kiko og Espen er tre meget gode fotballspillere som glatt hadde gått rett inn i første-elleveren til de fleste lag i tippeligaen. Deres rutine kombinert med våre 'up and rising' yngre spillere som Bukken jr. gjør at jeg gleder meg jeg!

        Dessuten: Espen blir så lenge han vil. Punktum.
        Hilsen Anders

        Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

        Kommentar

        • El Caco
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2009
          • 2286

          Espen kommer til å bli innbytter fra neste sesong av. Han har nok fått beskjed om at han ikke vil bli prioritert, noe som gjør at han nøler på å undertegne kontrakten. Mouehli trenger å komme i form, så blir han en av TLs beste pasningsgivere. Myklebust må bli satt på riktig posisjon. Ikke rart gutten ikke får til all verden når han er en høyrebent spiss på VENSTRE KANT!! .. det er dermed ikke sagt at det er plass til han på laget for øyeblikket.
          Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

          Kommentar

          • superbøffel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 5611

            Opprinnelig skrevet av El Caco
            Myklebust må bli satt på riktig posisjon. Ikke rart gutten ikke får til all verden når han er en høyrebent spiss på VENSTRE KANT!! .. det er dermed ikke sagt at det er plass til han på laget for øyeblikket.
            Tenk så god Ronaldo ville vært om han som høyrebeint spiss slapp å spille på venstre kant...
            Enøyd i de blindes dal.

            Kommentar

            • El Caco
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2009
              • 2286

              Opprinnelig skrevet av superbøffel
              Tenk så god Ronaldo ville vært om han som høyrebeint spiss slapp å spille på venstre kant...
              Ja, sammenligne Bust med Ronaldo. THUMBS UP!
              Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

              Kommentar

              • superbøffel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 5611

                Opprinnelig skrevet av El Caco
                Ja, sammenligne Bust med Ronaldo. THUMBS UP!
                Om det er feil å sette Myklebust på venstre er det også feil å sette Ronaldo på venstre. Det er selvfølgelig forskjell på nivået på spillerne, men det kanskje det på ligaene de spiller i også?
                Enøyd i de blindes dal.

                Kommentar

                • dollyholly
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2007
                  • 965

                  Jeg sier ikke at Espen ikke skal fortsette, men han bør ut av førsteelveren

                  Kommentar

                  • xeR
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 11206

                    Opprinnelig skrevet av El Caco
                    Espen kommer til å bli innbytter fra neste sesong av. Han har nok fått beskjed om at han ikke vil bli prioritert, noe som gjør at han nøler på å undertegne kontrakten.
                    Og den beskjeden har han aldri fått før... Espen slår alltid tilbake!
                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                    Kommentar

                    • El Caco
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2009
                      • 2286

                      Opprinnelig skrevet av superbøffel
                      Om det er feil å sette Myklebust på venstre er det også feil å sette Ronaldo på venstre. Det er selvfølgelig forskjell på nivået på spillerne, men det kanskje det på ligaene de spiller i også?
                      Haha! Ronaldo var jo _VERDENS BESTE FOTBALLSPILLER_. Han var/er bedre enn hvilket som helst fotballnivå. Myklebust er vel ikke i nærheten av å være på topp 50 lista i Norge engang.
                      Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                      Kommentar

                      • El Caco
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2009
                        • 2286

                        Opprinnelig skrevet av xeR
                        Og den beskjeden har han aldri fått før... Espen slår alltid tilbake!
                        La oss håpe det : )
                        Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                        Kommentar

                        • dollyholly
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2007
                          • 965

                          OG til alle dere som slakter Ollie, ta en kikk på cupfinalevideoen, Lsks eneste tittelmatch siden 1989, skam dere alle som skriver drit om den mannen!!!!

                          Kommentar

                          • superbøffel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 5611

                            Opprinnelig skrevet av El Caco
                            Haha! Ronaldo var jo _VERDENS BESTE FOTBALLSPILLER_. Han var/er bedre enn hvilket som helst fotballnivå. Myklebust er vel ikke i nærheten av å være på topp 50 lista i Norge engang.
                            Du sliter litt med å tenke prinsippiellt kanskje?
                            Enøyd i de blindes dal.

                            Kommentar

                            • Sem
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2005
                              • 1626

                              Det har visst blitt en regel at en venstreving må ha venstre bein som hovedbein. Det er jo bare vås! Det var en periode da mente at Espen Hoff var eneste løsning som ny venstreving. Han er vel ikke noe mer venstrebeint enn Myklebust?

                              Jeg kan for øvrig være med på at han ikke har gjort noen stor sesong, men jeg synes absolutt han har kvaliteter som skaper farligheter. Og det er jo herlig for en offensiv back (hadde vært moro å få i gang Ringstad i den rollen) med flankespiller som drar innover for å skape plass.

                              Kommentar

                              • El Caco
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2009
                                • 2286

                                Er jo ganske naturlig at en som er verdens beste spiller, lettere kan tilpasse seg/lære seg å spille i en uvant posisjon. Samtidig som Ronaldo heller ikke er dårlig med venstrebeinet, noe Magnus er.
                                Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                Kommentar

                                • BennyLem
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 2902

                                  Opprinnelig skrevet av Sem
                                  Det har visst blitt en regel at en venstreving må ha venstre bein som hovedbein.
                                  Ikke i LSK, og det har som kjent gitt negative resultater.

                                  Brenne, Søgård, Kiko og Myklebust er alle skrekkeksempler på hva som skjer med høyrebente spillere på venstrekant.
                                  Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                  Kommentar

                                  • xeR
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 11206

                                    Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                    Ikke i LSK, og det har som kjent gitt negative resultater.

                                    Brenne, Søgård, Kiko og Myklebust er alle skrekkeksempler på hva som skjer med høyrebente spillere på venstrekant.
                                    Vi har vel ikke hatt en skikkelig venstrekant siden Radulovic, ikke at venstrebein er en garanti for en bra venstrekant. Høyre eller venstrebeinte spillere er egentlig ett fett på kanten. HAndler mer om system og hvordan spillere fungerer. Nederland spiller med Robben på høyre og Van Der Fjert på venstre. Vinger som skjærer innover kan være vel så effektivt som vinger som kommer til innlegsposisjoner. Myklebust er for defensiv og er kanskje den som har slitt mest med selvtilliten i disse 2 mørke åra. Litt mer offensiv holdning og at han tør mer så tror jeg han holder høy tippeligaklasse. På sitt beste er han en god avslutter og en kjapp teknisk spiller.
                                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                    Kommentar

                                    • KrisB
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2008
                                      • 2923

                                      Opprinnelig skrevet av dollyholly
                                      OG til alle dere som slakter Ollie, ta en kikk på cupfinalevideoen, Lsks eneste tittelmatch siden 1989, skam dere alle som skriver drit om den mannen!!!!

                                      Er enig med deg. Cupfinalen 2007 er en av mine beste øyeblikk i mitt liv, og den dagen var Occean mannen alle elsket.

                                      Men nå begynner dette å bli en stund siden og han kan ikke bli her hvis han ikke presterer, så enkelt er det.

                                      Men for all del det er ikke noe jeg ønsker mer enn at han skal komme tilbake.

                                      Kommentar

                                      • Yellow-not-jella
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2009
                                        • 1606

                                        Opprinnelig skrevet av xeR
                                        Vi har vel ikke hatt en skikkelig venstrekant siden Radulovic, ikke at venstrebein er en garanti for en bra venstrekant. Høyre eller venstrebeinte spillere er egentlig ett fett på kanten. HAndler mer om system og hvordan spillere fungerer. Nederland spiller med Robben på høyre og Van Der Fjert på venstre. Vinger som skjærer innover kan være vel så effektivt som vinger som kommer til innlegsposisjoner. Myklebust er for defensiv og er kanskje den som har slitt mest med selvtilliten i disse 2 mørke åra. Litt mer offensiv holdning og at han tør mer så tror jeg han holder høy tippeligaklasse. På sitt beste er han en god avslutter og en kjapp teknisk spiller.
                                        Det er altså ikke venstra til Bust som er hovedproblemet, men den usedvanlig puslete høyra. Eventuelt sitter det i hodet. Men håper det løsner mot Molde! Skyt da for f...!!!!!!!!!

                                        Kommentar

                                        • gilbert
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 3208

                                          En ung stopper og en kantspiller

                                          Fra nyhetstråden:


                                          "Trener med favorittlaget

                                          Martin Bjørnbak er denne uken i Lillestrøm og trener med favorittlaget sitt.
                                          ........
                                          – Jeg fikk telefon fra de fire klubbene omtrent samtidig.
                                          Lillestrøm er ute etter en ung stopper og en kantspiller.
                                          http://www.helgeland-arbeiderblad.no...cle4666681.ece!"

                                          En ung stopper og en kantspiller: Musikk i mine ører!

                                          gilbert

                                          Kommentar

                                          Working...