Nå må det hentes spillere...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ragnarrock
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2008
    • 937

    Så faktisk gunders spille kamp i første div.
    da var han på kant, gjorde god figur.
    fin fart, klarte å komme forbi og legge fine baller. og dyktig til å trekke inn mot bakerste når angrepet kom fra motsatt, og el gundo er farlig på bakerste, hodesterk!

    ellers enig, skulle likt å se en ving spille ving.. men om å gjøre å finne noen som er god nok, og billig nok tviler på at vi kjøper inn 2 vinger iløpet av vinteren..tipper at vi får inn én, et stk midtbaneanker og en midtstopper for fremtiden står nok også på lista..
    *Kjempe gutta fighte gutta!!*

    -RagnarRock-

    Kommentar

    • sten
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2005
      • 873

      Syntes det er merklig om LSK ikke vil ha med gunders videre.Han burde hvertfall få sjangsen til å være med i oppkjøringa til neste sesong så han har muligheten til å vise seg.Han har gjort en bra jobb i nil/trysil i år og han har scoret mange mål.Han er vel heller ikke den spilleren som har høyest lønn.Så hvis gunders vil selv bør han absolutt få sjangsen.

      Kommentar

      • sk-kanaris
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • May 2007
        • 240

        Hylekoret har startet, i dag med at Magnus forsvinner. Til tråden håper jeg på forsterkning på midtbanen, men tror kanskje vi må klare oss med de vi har pga penger. kiko varierer i prestasjonene og kan godt selges for min del, Gisslason er kanskje mannen
        å få inn
        /Ståle

        http://youtu.be/wIQDoYUcwDg

        Kommentar

        • andersmm
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2006
          • 5764

          Opprinnelig skrevet av sk-kanaris
          Hylekoret har startet, i dag med at Magnus forsvinner. Til tråden håper jeg på forsterkning på midtbanen, men tror kanskje vi må klare oss med de vi har pga penger. kiko varierer i prestasjonene og kan godt selges for min del, Gisslason er kanskje mannen
          å få inn
          Jeg tror det finnes penger til å hente spillere, det hadde vi ihvertfall i sommer. Når Myklebust forsvinner og Bjarmann oppgir ökonomi som årsak, så betyr ikke det at vi ikke har penger til å hente inn nye spillere. Det betyr helt enkelt at vi ikke har råd til å holde oss med Arild, Edwin, BBS, Gulbrandsen, Ujah, Occean OG Myklebust på spissplass. Gundersen bör vel også inkluderes i ekvasjonen. Om det er mulig forsvinner nok også Metern; vi har fortsatt "overdekning" på spissplass.
          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

          Kommentar

          • Fugl1970
            Medlem
            Møteplager
            • May 2008
            • 99

            Vi trenger en sjef på midten og en kantspiller!!!!

            Kommentar

            • Lars2
              Medlem
              Møteplager
              • Jul 2009
              • 89

              Håper på et nytt midtbaneanker med litt høyere treffprosent på passningene enn det vi har i stallen i dag. Hadde vært feil hvis han i tillegg var både kreativ og hadde litt tempo i bein og hode.

              Men er STOR fan av at det satses ungt, misforstå meg rett, men er også litt redd for at vi kun blir en utviklingsarena, sånn som Skeid og Lyn, at vi fostrer opp bra spillere, men ikke klarer å holde på dem. Blir feil å hente et midtbaneanker på 16 år, når vi trenger et i dag (ET EKSEMPEL).
              "Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad"

              Kommentar

              • tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

                Det vi trenger er en ny spiller nr 10 ferdig med det.

                Kommentar

                • merch
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2007
                  • 938

                  Det er en spiller jeg har lyst å se i LSK-drakt men han vil nok koste noen kroner:

                  Erik Mjelde. Bedre venstrekant kan vi ikke få i LSK.
                  lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                  sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

                  Kommentar

                  • haak
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Aug 2007
                    • 141

                    Håper vi signerer Erling Knutzon fra Lyn som vi holdt på å gjøre i sommer!

                    Kommentar

                    • Lamps
                      Juniormedlem
                      Bøffel
                      • Aug 2005
                      • 26

                      Nå som FFK har rykket ned så bør vi hente:

                      Amin Askar

                      Joakim Thommassen

                      Askar tror jeg kan nå veldig langt og han har blomstret under Nordlie som høyreving. Ser klart for meg han som erstatter/utfordrer til Essediri. Bør heller ikke for øyeblikket koste veldig mye.
                      I tillegg vil jeg se Joakim Thommassen som er venstreback og som jeg også tror har et veldig stort potensial, men pga Wallace har han fått lite spilletid.
                      Tror det kan være to bra valg. Vi har vel ikke flust av venstrebacker når man ser på de vi har i dag i form av Eriksen ( Mye skadet og egentlig h.back), Pedersen ( store mangler på fart, best som stopper, samme med Marius Johnsen) og så har vi Gabrielsen som fortsatt må få tid på seg.


                      I tillegg vil jeg se Jo Inge Berget i LSK drakt, men det er vel å drømme....

                      Kommentar

                      • Yellow-not-jella
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2009
                        • 1606

                        Bjørdal. http://fotball.fvn.no/eliteserien/article155024.ece

                        Denne 23 år gamle midtstopperen har spilt godt i år, og får mye skryt. Noe for oss?

                        Kommentar

                        • TorTor
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2004
                          • 335

                          Jeg vil se Fernando Wallace på venstrebacken neste år. Hvis Karim skriver under ny kontrakt ville vi hatt to knallbra innleggsføtter på backene.

                          Wallace er vel såpass offensiv at han fint kan brukes på venstrevingen også.

                          Mest sannsynlig for dyr, men det hadde vært en drøm

                          Kommentar

                          • hoyt
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2004
                            • 2850

                            Opprinnelig skrevet av TorTor
                            Jeg vil se Fernando Wallace på venstrebacken neste år. Hvis Karim skriver under ny kontrakt ville vi hatt to knallbra innleggsføtter på backene.

                            Wallace er vel såpass offensiv at han fint kan brukes på venstrevingen også.

                            Mest sannsynlig for dyr, men det hadde vært en drøm
                            Vile heller hatt Joachim Thomassen.
                            "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                            - Nosa

                            Kommentar

                            • Lamps
                              Juniormedlem
                              Bøffel
                              • Aug 2005
                              • 26

                              Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                              Bjørdal. http://fotball.fvn.no/eliteserien/article155024.ece

                              Denne 23 år gamle midtstopperen har spilt godt i år, og får mye skryt. Noe for oss?
                              Potensialet er vel der, men er fryktelig mye skadet. Men skadefri er han nok mer enn god nok for eliten.

                              Kommentar

                              • tilt
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2007
                                • 813

                                Adam Guven



                                Hva med han her a ? Har sett i noen kamper hvor han har sett lovende ut. Han er sikkert billig(gratis) og er jo en klassisk kantspeller med fokus på dribling og innlegg. 24 år. Ække noen Ronaldo akkurat men som et alternativ på kanten.
                                livet er en gamp for de som ikke kan si k
                                https://twitter.com/#!/KjetiI

                                Kommentar

                                • Yellow-not-jella
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2009
                                  • 1606

                                  Opprinnelig skrevet av tilt
                                  http://fotball.aftenposten.no/2div4/article155246.ece

                                  Hva med han her a ? Har sett i noen kamper hvor han har sett lovende ut. Han er sikkert billig(gratis) og er jo en klassisk kantspeller med fokus på dribling og innlegg. 24 år. Ække noen Ronaldo akkurat men som et alternativ på kanten.
                                  Han fikk 5'er av vg mot oss i begge kampene i fjor. Bra totalkarakter, ca 4,5 p. Han er antageligvis høyrekant. Var for god for Raufoss husker jeg. Litt uortodoks type.

                                  Kommentar

                                  • bird
                                    Medlem
                                    Møteplager
                                    • Nov 2009
                                    • 91

                                    En ok spiller, men ikke god nok til å bli en fugl. Om sportsklubben skal bruke penger i en økonomisk vanskelig situasjon, bør det hentes spillere av et annet kaliber.

                                    Kommentar

                                    • El Caco
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2009
                                      • 2286

                                      "Fredrik Nordkvelle har derimot forlenget sin avtale med klubben til ut 2011-sesongen."

                                      Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                      Kommentar

                                      • OppsalKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2008
                                        • 1881

                                        Opprinnelig skrevet av El Caco
                                        "Fredrik Nordkvelle har derimot forlenget sin avtale med klubben til ut 2011-sesongen."

                                        http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...p?artid=587908
                                        Glem han. Ville helst hente Steffen Nystrøm som kant spiller.
                                        Nå bosatt på Rasta !!!!!

                                        Alltid Celtic og LSK

                                        Kommentar

                                        • Grusom B
                                          Generalissimo Bellisimo
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 6248

                                          Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                                          Glem han. Ville helst hente Steffen Nystrøm som kant spiller.
                                          JAH!

                                          Han har vært skada en hel sesong, glir rett inn!
                                          Ni principe ni rey...

                                          D10S!

                                          Kommentar

                                          Working...