Nå må det hentes spillere...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • erikh
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2008
    • 443

    Hva LSK ikke trenger

    LSK trenger pdd ikke:

    keeper
    venstreback
    hoeyreback
    defensiv midtbanespiller
    spiss


    det etterlater foelgende, hvor behovet varierer stort; fra moderat, til kritisk:

    + midtstopper (gjerne ung, med hurtighet og god ballbehandling til aa ta plassen til PSA som fortsatt har masse potensiale, men er voldsomt skadeutsatt) Behov = moderat. Kippe med PSA er bra, med MJ og Pedersen som backup.

    + offensiv sentral midtbanespiller. Nosa er gull, men noe ustabil og slitt med skader. hadde ikke daua av dobbel dekning her. kiko er for daarlig offensivt. Behov = moderat(+). Nosa er et meget godt foerstevalg, kiko kan spille off midt ved skader paa nosa, men er ikke god nok og til de grader overbetalt. ideelt sett byttes kiko mot langt billigere og bedre spiller.


    + venstreving. kjaere vakre vene. GJOER NOE!!! at det gaar an aa ha et verkende infisert saar i en halv mannsalder uten aa sette paa et plaster er for meg komplett uforstaaelig. vi har INGEN venstrevinger i troppen. Middelmaadige alternativer (pdd) inkluderer: Ringstad (er ikke klar for nivaaet), Bolly (er ikke klar for nivaaet), Eriksen (langt bedre paa hoeyre, og foerst og fremst back), JML (..dont even get me started), MJ (for langsom), Nosa (god her faktisk, men trengs sentralt i en mer involvert/spillende rolle), Husar (fortsatt sett godeste'n levere svaeeeert lite) Behov = desperat, prekaert, livsnoedvendig.

    + hoeyreving. Med tanke paa at bjarmann uttalte at karim ble sett paa som en back i det han signerte den nye kontrakten, har vi i dag INGEN hoeyrevinger i troppen. Gratttttulerer Oddbjoern. Karim er bra dersom han er ving, men det er han da tydeligvis ikke. Middelmaadige alternativer (pdd) inkluderer: Eriksen (greit alternativ, men best som back, mangler en-mot-en egenskaper, fins ikke maalfarlig [har ikke scora i tippeligaen noen gang....], mangler doedelig innleggsfot), Tokstad (er en sentral midtbanespiller. for redd en-mot-en, og har heller ikke den sylskarpe innleggsfoten. mangler ogsaa litt paa TL nivaa enda), Kiko (sjanseloest!). Behov = desperat, prekaert, livsnoedvendig.

    Bjarmann, se i "Forslag til nye spillere" traaden og finn for GUDS SKYLD noen billige spillere som FAKTISK er VINGER. slutt aa flytt sentrale spillere ut paa kantene. det fungerer ikke.

    Saann.

    Kommentar

    • Grusom B
      Generalissimo Bellisimo
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6248

      Vi har fortsatt behov for en defensiv midtbanespiller, du. Mouelhi må ut eller gå ned i lønn, vi har rett og slett ikke råd til å beholde ham med den lønna han har i dag. Ingen studenter spiser entrecote til middag, for å si det sånn. Hva vinger angår er det et selvsagt krav, om det da faktisk er sånn at vi skal spille med vinger. Jeg mener det finnes alternativer på bosman som bør være spennende her, hvis ikke er det nok av gode kantspillere i Adecco(inkludert Lyn).
      Ni principe ni rey...

      D10S!

      Kommentar

      • erikh
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2008
        • 443

        Opprinnelig skrevet av Grusom B
        Vi har fortsatt behov for en defensiv midtbanespiller, du. Mouelhi må ut eller gå ned i lønn, vi har rett og slett ikke råd til å beholde ham med den lønna han har i dag. Ingen studenter spiser entrecote til middag, for å si det sånn. Hva vinger angår er det et selvsagt krav, om det da faktisk er sånn at vi skal spille med vinger. Jeg mener det finnes alternativer på bosman som bør være spennende her, hvis ikke er det nok av gode kantspillere i Adecco(inkludert Lyn).
        Jeg kan kanskje gaa med paa et moderat behov med tanke paa kvaliteten. Men med soegaard og kiko i klubben er ikke behovet stort nok til aa prioriteres. Hvis kiko kan byttes ut, saa er jeg lett med paa den, men det kommer aldri i verden til aa skje. ingen utenlandske klubber vil vaere voldsomt imponert av det han har prestert og ingen norske vil betale ham noe i naerheten av det han har i dag. han blir.

        Kommentar

        • Canário
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2005
          • 1471

          Selv om det alltid er ønskelig å forsterke mest mulig, tror jeg ikke vi har mulighet til å gjøre mer enn to signeringer, hvis vi har flaks. De signeringene vil jeg utvilsomt se på venstreving og på midtstopperplass. Det er åpenbart at det er urealistisk at noen henter Kiko og at en signering på sentral midtbane verken er en posisjon som bør prioriteres eller er hensiktsmessig for utviklingen og samarbeidet til først og fremst Nosa og Kiko. Det neste spørsmålet er om det finnes en spiller som er god nok til å gå rett inn i den rollen, og ikke minst hvorvidt han forsterker oss så mye at det er verdt å ofre en av de fire andre sentrale en startplass. Nosa må uansett spille som "trequartista", og kommer til å blekle rollen perfekt. En signering på kanten har potensial til å heve bredden og elleveren betydelig mer enn en annen posisjon. Det neste bør være en ung, spillende midtstopper som kan spille ved siden av Kippe. PSA har fart, men ved siden av å være skadeplaget er de spillende egenskapende i beste fall varierende. Får vi til et kantspill på venstre og en konstruktiv stopper som kan sette det hele i gang tror jeg det blir rett så bra.

          Et lite håp ligger også i at Husar viser seg som en ny spilller dersom han får tillit på venstrekanten i vinter. Det bør være tydelig at utviklingen som skal til for å bli en god kantspiller er langt mindre enn de stegene han må ta for å bli noe annet enn en usikker back. Med Myklebust ute av klubben med en begrunnelse i at vi har nok spisser bør det være et omen på at Husar eller forhåpentligvis en ny spiller blir å satse på kanten - og ikke løsninger som Myklebust og Tokstad. På høyre er jeg åpen for både Eriksen og Essediri på kant. Hvem av dem som er best hvor er jeg litt usikker på ennå, men det bør være de to som utgjør høyresida.

          Kommentar

          • OppsalKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2008
            • 1881

            Opprinnelig skrevet av Grusom B
            Vi har fortsatt behov for en defensiv midtbanespiller, du. Mouelhi må ut eller gå ned i lønn, vi har rett og slett ikke råd til å beholde ham med den lønna han har i dag. Ingen studenter spiser entrecote til middag, for å si det sånn. Hva vinger angår er det et selvsagt krav, om det da faktisk er sånn at vi skal spille med vinger. Jeg mener det finnes alternativer på bosman som bør være spennende her, hvis ikke er det nok av gode kantspillere i Adecco(inkludert Lyn).
            Har store forventninger ovenfor Dosso. Mener at han blomster snart. Fetsunderen kan ogsaa gjor jobben som anchor paa midtbanen.
            Nå bosatt på Rasta !!!!!

            Alltid Celtic og LSK

            Kommentar

            • norskpoker
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2007
              • 399

              Opprinnelig skrevet av erikh
              + hoeyreving. Med tanke paa at bjarmann uttalte at karim ble sett paa som en back i det han signerte den nye kontrakten, har vi i dag INGEN hoeyrevinger i troppen. Gratttttulerer Oddbjoern. Karim er bra dersom han er ving, men det er han da tydeligvis ikke. Middelmaadige alternativer (pdd) inkluderer: Eriksen (greit alternativ, men best som back, mangler en-mot-en egenskaper, fins ikke maalfarlig [har ikke scora i tippeligaen noen gang....], mangler doedelig innleggsfot), Tokstad (er en sentral midtbanespiller. for redd en-mot-en, og har heller ikke den sylskarpe innleggsfoten. mangler ogsaa litt paa TL nivaa enda), Kiko (sjanseloest!). Behov = desperat, prekaert, livsnoedvendig.
              Meget bra innlegg som belyser situasjonen i klubben godt. Men, jeg vil bare påpeke at du er veldig streng med Kiko her. Du har selvsagt helt rett i at mannen er meget langt fra å være en høyreving, men han gjorde et par bra kamper i den rollen i år. Ikke fordi han spilte ving, men fordi han gjorde det mulig for Essediri å være mer offensiv i backrollen sin.

              Kommentar

              • sholen
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2009
                • 381

                Opprinnelig skrevet av Canário
                De signeringene vil jeg utvilsomt se på venstreving og på midtstopperplass.
                Det vi trenger er en venstrekant og en sentral midtbanespiller. Hvis Karim blir betraktet som back, så trenger vi også høyrekant. Midtbanen vår er det store svake punktet i laget. På midtstopper plass har vi mange muligheter. Kippe, PSA, Steinar, Reid (selv om jeg er usikker på nivået) og en backup for disse er Marius johnsen. Synes han klarte seg utmerket de kampene han spilte der.

                Så vær så snill B&B hent noen midtbanespiller, hvis det er penger til det da

                Kommentar

                • Sem
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2005
                  • 1626

                  Opprinnelig skrevet av norskpoker
                  Ikke fordi han spilte ving, men fordi han gjorde det mulig for Essediri å være mer offensiv i backrollen sin.
                  Enig. Nå som vi har en offensiv Karim på backen, bør vi ha en høyre midtbanespiller som lar ham komme fram på kanten (helst Tokstad, da jeg heller ser Kiko i midten). Han trenger rom for å komme fram, og det får han ikke med en driblende breddeholder, men med en balanserende midtbanespiller.

                  På venstre kant ønsker jeg meg derimot en virkelig ving, ettersom det ikke virker som noen av backene har like stort offensivt potensiale som Karim. Det ideelle er selvsagt at vi finner en med venstrefot, men det viktigste er at han er god nok. Vi trenger ingen ny JML eller Sasa Radulovic. Vi trenger kvalitet. Hvis ikke, kan vi bruke folk vi allerede har, og heller omformulere rollene.

                  Kommentar

                  • Jan
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2007
                    • 386

                    Vi kunne jo lagt inn en søknad til NFF om å få lov til å spille med 12 mann (JML & Sasa som dual venstreving) pga deres ferdigheter.

                    Kommentar

                    • Lars2
                      Medlem
                      Møteplager
                      • Jul 2009
                      • 89

                      Selv om vi ikke har noen spillere som gjør anker-rollen spesielt bra, mener jeg at første og andreprioritet må være å få inn en venstekant og en høyrekant.
                      Vi har per dags dato ingen spillere som klarer seg spesielt bra på kantene i forhold til nivået som kreves i TL (Les: Karim er per def back).
                      Vi har både Espen, Kiko, Tokstad og Dosso som kan klare seg helt greit i en ankerrolle, men som ofte blir satt ut på kanten, fordi vi ikke har noen alternativer som helst der.

                      Ingen av disse har taklet ankerrollen bra i år, men jeg mener at de klarer seg BEDRE der enn utpå kanten, og at det vil være bedre for laget om vi blir tvunget å bruke en av dem som anker pga "dårlig" dekning, enn at vi blir tvunget til å putte dem på kanten av samme årsak (Misforstå meg rett).
                      "Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad"

                      Kommentar

                      • ragnarrock
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2008
                        • 937

                        har ikke henning sagt før at han satser på tokstad som ving? (ser han helst som sentral midtbane selv forsåvidt.

                        Ellers spent på å se om Bolly får tillit som venstreving (har troa på han hvis han vokser litt muskler og litt baller iløpet av vinteren).

                        Er nok klart at vi trenger en ren ving eller to til i stallen. skulle gjerne sett en som klarer å bekle begge kanter, men kjennskapen til en ung, rask, teknisk og smart spiller fra lokalområdet som er like god med begge ben.. den er manglende.. noen som kjenner'n?
                        *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                        -RagnarRock-

                        Kommentar

                        • erikh
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2008
                          • 443

                          Opprinnelig skrevet av ragnarrock
                          Ellers spent på å se om Bolly får tillit som venstreving (har troa på han hvis han vokser litt muskler og litt baller iløpet av vinteren).

                          Er stygt redd for at Bolly er et prosjekt som ikke er klart til 2010 sesongen. Har virket veldig langt unna i 2009 nivaamessig.

                          Jeg haaper inderlig at jeg maa spise i meg dette her, men maa si jeg er skeptisk til Bolly selv litt longer term med tanke paa mentaliteten han har vist. Jeg innbiller meg at som fotballspillere saa loenner det seg aa ha litt saann terrier innstilling; alle andre ser du er liten, mens du selv tror du er hulken. Dette tror jeg det er vanskelig aa trene opp.

                          Det som kjennetegner unge atleter som faar til mye, er at de er toeffe i huet. De har litt Petter Northug innstilling, gir f!@# og faar til ting. Tenker ogsaa paa Rosenborg mot Juventus/Milan osv...man maa toerre, og man maa satse. Er klar over at selvtillit er noe man kan bygge til en viss grad, men er ikke sikker paa at bolly har skallen som skal til for aa bli en bra TL spiller. Som sagt, jeg haaper jeg tar feil.

                          Kommentar

                          • Lars2
                            Medlem
                            Møteplager
                            • Jul 2009
                            • 89

                            I dagens fotball er det viktig med ekstremferdigheter. Så da mener jeg det blir litt halvveis å satse på Tokstad på kanten, når han ikke har den farta en ving optimalt burde ha for å komme seg til dødlinja og få lagt inn.

                            Bolly har definitivt farta, men mangler innleggsfoten DERSOM han skal spille på venstra. Det hjelper ikke å spille seg til gode innleggsposisjoner når kula sklier av foten annenhver gang. Og de gangene innlegget faktisk blir løfta dit det skal, er det med så liten kraft at du i beste fall får til en "lumpe-heading".
                            Har troa på gutten i 2010 hvis han får spille på høyre.
                            "Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad"

                            Kommentar

                            • ragnarrock
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2008
                              • 937

                              Opprinnelig skrevet av erikh
                              Er stygt redd for at Bolly er et prosjekt som ikke er klart til 2010 sesongen. Har virket veldig langt unna i 2009 nivaamessig.

                              Jeg haaper inderlig at jeg maa spise i meg dette her, men maa si jeg er skeptisk til Bolly selv litt longer term med tanke paa mentaliteten han har vist. Jeg innbiller meg at som fotballspillere saa loenner det seg aa ha litt saann terrier innstilling; alle andre ser du er liten, mens du selv tror du er hulken. Dette tror jeg det er vanskelig aa trene opp.

                              Det som kjennetegner unge atleter som faar til mye, er at de er toeffe i huet. De har litt Petter Northug innstilling, gir f!@# og faar til ting. Tenker ogsaa paa Rosenborg mot Juventus/Milan osv...man maa toerre, og man maa satse. Er klar over at selvtillit er noe man kan bygge til en viss grad, men er ikke sikker paa at bolly har skallen som skal til for aa bli en bra TL spiller. Som sagt, jeg haaper jeg tar feil.
                              Dette fikk meg til å tenke på et par ting. (sorry at de to første punktene muligens er litt oftopic, men kjeder meg med svineinfluensa)

                              1. Rune Stakkeland. Flere som husker han som en fighter med ekstrem hurtighet og dårligg hårvekst? Husker ved flere annledninger at denne sjarmerende sjelen ga alt som var, vant til og med noen hodedueller som var intet annet enn et mirakel tatt hans høyde i betraktning

                              artig liten sak om stakkis der..
                              skulle likt å hatt en 22år gammel 185høy versjon av han skadefri i troppen et par år..

                              2. Bolly trenger baller som sagt, men har troa på han, men han må vel begynne å skinne iløpet av sessongen, ellers må han gi plass til nye ungutter synes jeg..

                              2. Erikh... hvorfor forsøker du å spre kommunismen?! vi har en stolt tradisjon i det norske skriftspråk med æ, ø, å. Hvorfor jager du etter denne likhetsfølelsen, at vi som et verdensfolk skal normaliseres? Har du ingen ære? Det er en skam at du som kommer fra slik en god oppvekst skal skitne til din families ære ved å late som om du ikke har råd til å køpe et skikkelig tastatur bare fordi du er utenlands, ønske seg nytt til jul ASAPZULUDULU!

                              3. Kan vi ikke bare signe hvem det nå er som spiller ving på u21 landslaget til enten Norge eller sverige, hvem som er billigst.... slipper vi alle disse traumer med å gjette oss frem til hva henning velger å gjøre..
                              *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                              -RagnarRock-

                              Kommentar

                              • erikh
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2008
                                • 443

                                Opprinnelig skrevet av ragnarrock

                                2. Erikh... hvorfor forsøker du å spre kommunismen?! vi har en stolt tradisjon i det norske skriftspråk med æ, ø, å. Hvorfor jager du etter denne likhetsfølelsen, at vi som et verdensfolk skal normaliseres? Har du ingen ære? Det er en skam at du som kommer fra slik en god oppvekst skal skitne til din families ære ved å late som om du ikke har råd til å køpe et skikkelig tastatur bare fordi du er utenlands, ønske seg nytt til jul ASAPZULUDULU!

                                Det informeres herved om at donasjoner til en ny norskprodusert laptop fra KFL brukere som er moekklei av mine manglende bokstaver, vil gaa uavkortet til aa betale for en ny VENSTREVING, mangelen av saadan maa da vaere mer irriterende!!??

                                Fra spoek til revolver, er det noen som vet noe om nivaaet til Ujah paa kant? ville det vaert en ny "kiko som ving"-greie??

                                Har B&B kommentert enkeltnavn paa ving, eller om det i det hele tatt er foersteprioritet naa?

                                Kommentar

                                • Stan
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2006
                                  • 1082

                                  Opprinnelig skrevet av erikh
                                  Det informeres herved om at donasjoner til en ny norskprodusert laptop fra KFL brukere som er moekklei av mine manglende bokstaver, vil gaa uavkortet til aa betale for en ny VENSTREVING, mangelen av saadan maa da vaere mer irriterende!!??

                                  Fra spoek til revolver, er det noen som vet noe om nivaaet til Ujah paa kant? ville det vaert en ny "kiko som ving"-greie??

                                  Har B&B kommentert enkeltnavn paa ving, eller om det i det hele tatt er foersteprioritet naa?
                                  Det vil være snodig om dette ikke er førstepri. Vi har hatt et venstreving-problem helt siden Pål Strand var i form.

                                  Kommentar

                                  • erikh
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2008
                                    • 443

                                    Opprinnelig skrevet av Stan
                                    Det vil være snodig om dette ikke er førstepri. Vi har hatt et venstreving-problem helt siden Pål Strand var i form.

                                    Paa tross av det har vi siden den gang hentet; riseth, brenne, bjoerkoey, nosa, edwin, ujah, eriksen, bergmann, magnusson....and the list goes oooooon.

                                    I tillegg presterte klubben aa gi fra seg Trond Olsen naermest gratis. Er det noen som kan forklare meg hvorfor det ble gjort? det er jo en fullkommen skandale det der, og muligens noe av det dummeste LSK har gjort de siste aarene
                                    Last edited by erikh; 21.11.2009, 23:03.

                                    Kommentar

                                    • Yellow-not-jella
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2009
                                      • 1606

                                      Opprinnelig skrevet av erikh
                                      Paa tross av det har vi siden den gang hentet; riseth, brenne, bjoerkoey, nosa, edwin, ujah, eriksen, bergmann, magnusson....and the list goes oooooon.

                                      I tillegg presterte klubben aa gi fra seg Trond Olsen naermest gratis. Er det noen som kan forklare meg hvorfor det ble gjort? det er jo en fullkommen skandale det der, og muligens noe av det dummeste LSK har gjort de siste aarene
                                      Du glemte Jooon og Husar som hører hjemme til venstre.

                                      "Forbundsstyrets mål er å øke antall LUS-spillere (lokalt utviklete spillere)[/LEFT]
                                      til 16 og dermed redusere antall ”frie” spillere til 9 fra og med 1.1.2010." Fra nff's sider, og tidligere i denne tråden.

                                      Logi, Esset, Kiko, Dosso, Nosa, Edwin, B.Bergmann, OO = 8 spillere. Otto ut? Hva med M.Husar? Ujah? Blir trangt da, om vi skal få tak i ytenlands forsterkninger...

                                      Uansett, spørsmål til Trigz eller andre "Kanarijurister": Gjelder ikke de som er på utlån blant de 11 frie (evt 9 frie) spellera?

                                      Kommentar

                                      • Yellow-not-jella
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2009
                                        • 1606

                                        Opprinnelig skrevet av Rune
                                        Det er forsåvidt greit nok å ville hente inn en kvalitetsspiller. MEN har virkelig Mjelde, Wallace, Gislason, Obiefule, Nystrøm så mye kvalitet at vi bør satse penger vi ikke har på dem?

                                        Jeg synes ikke Mjelde, Wallace og Nystrøm har prestert godt nok over tid til at det er verdt risikoen ved å hente en av dem.

                                        Er det noen her inne som vet hva slags form Gislason er i? Er du helt sikker på at han vil forsterke laget? I den formen han var i i Lyn, helt sikkert. Nå, hvem vet?

                                        Og hvor god er egentlig Obiefule? Vil vi bli et topplag bare fordi vi henter han?

                                        I mine øyne virker dette som kortsiktige, enkle løsninger som ikke hever LSK nevneverdig.
                                        Først: Uenig med deg i det siste du skriver. Virker som du har glemt den fæle midtbanen inneværende sesong. Men ok betrakninger rundt Gisla, likevel lenge til sesongstart er det ikke? Men nå er Søgg med oss litt til, da er det vel ikke plass til fler. Måtte du trene pasninger framover Espen...

                                        Jeg vil tro Mjelde blir litt smigra av interesse fra oss, men tror ikke HB ser den veien. WF Pereira var banens beste for ffk mot særp, ved siden av Hoås. Har ligaens beste innlegg, og det med venstra! Obi har tatt steg, kan utfylle Nosa på off midt. Har ikke sagt at vi blir et topplag BARE fordi vi henter han, har jeg vel? Men utvilsomt utviklingspotensial på 23-åringen.

                                        Hvis du virkelig mener det du skriver Rune, synes jeg du skal lese hele denne tråden. Står mye bra info om spillere. Bytt så ut Nystrøm (skada/blir i SIF) med Jo Inge Berget. Jeg er (mer eller mindre) berettiga i trua på å få inn EN "etablert" god spiller på en prekær plass på laget, fortrinnsvis venstre midt. -Et kongerike... som hr Lem sier det.

                                        Men fortell meg gjerne om den økonomiske ståa i klubben.

                                        Til ragnarrock og erikh, svar: JO INGE BÆRJE' (eller Berget for de litt finere).
                                        Last edited by Yellow-not-jella; 22.11.2009, 05:00.

                                        Kommentar

                                        • HSft
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2004
                                          • 6082

                                          Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                                          antall LUS-spillere (lokalt utviklete spillere)[/LEFT]
                                          til 16 og dermed redusere antall ”frie” spillere til 9 fra og med 1.1.2010." Fra nff's sider, og tidligere i denne tråden.

                                          Logi, Esset, Kiko, Dosso, Nosa, Edwin, B.Bergmann, OO = 8 spillere. Otto ut? Hva med M.Husar? Ujah? Blir trangt da, om vi skal få tak i ytenlands forsterkninger...
                                          Denne innstramminga gjør vel kanskje at Kiko eller OO er usikre før neste sesong. Kan ikke se andre LU venstrevinger enn Traore som er tilgjengelig. Regner derfor med at vi enten ender med en fri spiller til eller uten en klar forsterkning på venstreving.

                                          Kommentar

                                          Working...