Nå må det hentes spillere...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    Ja til Jo Inge som kant ,nei som spiss.

    Kommentar

    • *46*

      Opprinnelig skrevet av superbøffel
      Hønefoss har en rik onkel som har støtta klubben i 20 år. Om de mener det forsvarlig å signe Obiefule for den summen er vel ikke det noe å bli opphisset over?
      Tror rett ut det er bare er hoderystende oppgitthet over at HBK gjør sitt for å holde lønnsnivået oppe.

      Kommentar

      • danny85
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Mar 2006
        • 108

        Nei!

        F***! Berget til godset! Jeg ville ha han i julegave! AH!!!

        LSK - ledelsen: Vi kan ikke vinne noen titler med samme stall. Tviler på at vi kommer noe mer opp! Nosa blir kanskje bedre ja, men da blir han solgt i sommervinduet og hva da? Edwin? Her Ustabil? F*** ass. Vi må ha nye talent fulle spillere som kan gli rett inn i laget!

        ET LAND - ET LAG!
        ----- FUGLA 4 LIFE -----

        Kommentar

        • woody
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2005
          • 374

          Hvordan har Godset råd til JOI ? Irriterende at ikke folk lærer.
          woody

          Kommentar

          • FuglaAlex
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2006
            • 537

            Opprinnelig skrevet av woody
            Hvordan har Godset råd til JOI ? Irriterende at ikke folk lærer.
            Han er på utlån.
            Supporterne er fotballens hjerte
            Ultras Felt C

            Kommentar

            • ON
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3639

              Hvem er det som fortsatt er her av de "uønskede"? Som vi har fått høre flere ganger må vel "alle" de ut før det kommer noen inn...

              Kommentar

              • Stan
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2006
                • 1082

                Da har Hønefoss sikret seg nok en av "juvelene" fra Lyn. (Davy Claude Angan)
                De fikk Rune Bolseth i går og har tidligere fått Paul Obifule. Sålangt kan det se ut som de har et sterkere lag på papiret enn oss. Dersom vi har ambisjoner om 4,5 plassen neste år, må vi vel snart ut å handle?

                Kommentar

                • *46*

                  Opprinnelig skrevet av Stan
                  Da har Hønefoss sikret seg nok en av "juvelene" fra Lyn. (Davy Claude Angan)
                  De fikk Rune Bolseth i går og har tidligere fått Paul Obifule. Sålangt kan det se ut som de har et sterkere lag på papiret enn oss. Dersom vi har ambisjoner om 4,5 plassen neste år, må vi vel snart ut å handle?
                  Tror du heller skal se på det som en positiv overraskelse om det kommer inn noe spillere. Og det som kommer inn er nok mer overveid enn det Hønefoss driver med. Relativt off-topic og arrogant sagt, men spør du meg virker Hønefoss mer som en gjeng fulle sjømenn som har fått landlov og skal ha "alt". Ikke dermed sagt at det blir bra...

                  Kommentar

                  • Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6248

                    Der tar du rett og slett feil. Ole Bjørn Sundgot har bygd opp Hønefoss på å hente riktige spillere etter laaaaang tids speiding og vurdering, og har uttalt at det er det han ser på som nøkkelen til sin suksess. Om klubben da bare kjørte over ham og handlet inn spillere han ikke ville ha eller ikke kjenner til tipper jeg han ville ha pakket snippesken for lenge siden. Med Bolseth og Obielfule vet han nok helt sikkert akkurat hva han får, og ærlig talt, jeg hadde ikke sagt nei takk til noen av dem selv heller. Angan kan nok være noe mer gambling, men de taktene han til tider viste i fjor var rett og slett imponerende. Hønefoss vet akkurat hva de driver med, det er jeg ganske sikker på. Nå har de ventet i over ti år med nestennestennesten, og da er nok målet å etablere seg trygt i TL når de først er der. Så langt synes jeg de har kjøpt veldig fornuftig i forhold til en slik målsetning.
                    Ni principe ni rey...

                    D10S!

                    Kommentar

                    • Kimito
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 2601

                      Her er jeg helt enig med GB. Har holdt et lite øye med Hønefoss siden jeg så Skeid - Hønefoss på NRK2 sist sesong. Riktignok har jeg mildt sagt liten tro på Arild Stavrum (og Skeid), men jeg ble likevel imponert over fotballen Hønefoss så ut til å prøve å spille under Sundgot.

                      Sportslig sett virker det veldig sterkt for et førstereiselag å signere spillerne Hønefoss har fått tak i. Jeg tør allerede nå å spå at Hønefoss blir et "overraskelseslag" neste sesong.

                      Og så lenge det ikke foreligger rapporter om romfulle sjømannspriser, virker det for meg rett og slett som om folka i Hønefoss driver godt koordinert, handlekraftig og smart.
                      Ferdigskåra

                      Kommentar

                      • stian
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Sep 2004
                        • 156

                        Hønefoss

                        Jeg tror også at hønefoss vet hva de driver med, de signerer spillere som vet hvor nivået ligger i tippeligaen. Disse spillerne er heller ikke altfor dårlige, disse spilte jo på lyn. Lyn rykket vel og merke ned, men der er vel hoved årsaken økonomi. Tror også at hønefoss vil overaske stort i år bare 4 mnd igjen nå
                        stian;);)

                        Kommentar

                        • KFL41
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 3648

                          Opprinnelig skrevet av stian
                          bare 4 mnd igjen nå
                          4 måneder til hva? 1. mai? Det er to og en halv måneder til seriestart.

                          Kommentar

                          • Canário
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2005
                            • 1471

                            Hønefoss har vært gode til å hente riktige spillere, men å hente både Obiefule og Bolseth vet jeg ikke om jeg helt skjønner logikken bak. De har flere back- og kantspillere foreløpig uten kontrakt, og Ellefsen ble vraket som midtstopper. Det er mulig både Olsen, Byfuglien, Hanssen og en midtstopper snart signerer, men Ellefsen og Dahl sto uansett for mesteparten av rutinen. Og er det noe som har fungert i Hønefoss-laget er det nettopp forsvaret og den sentrale midtbanen.

                            Bangura og Dimitjev var gode på midtbanen i fjor, og har åpenbart eliteseriepotensiale. Ingen av forsterkningene utfyller dem på noen måte: Obiefule og Bolseth er minst like defensive og spillende som dem selv, og har ingen av de offensive ferdighetene laget kunne trenge. Den midtbanen hadde i stor grad trengt å oppveies med minst en spiller som hadde vært assist- og målfarlig, akkurat det de selv trenger å utfylles med. Godt mulig at begge er gode nok, men om de er riktige spillertyper på en allerede litt "stasjonær" midtbane er jeg mer usikker på. Toppnivået i laget hadde nok vært bedre med med en "playmaker" eller kant. Obifeule er dessuten oppskytt, og har av uante grunner blitt rost mer enn det har vært grunnlag for i lang tid, hvilket ikke har vært uvanlig for Lyn-spillere denne sesongen...

                            Agnan kan jo lett bli et "Everton-tilfelle". For meg virker det som han dårlig uttelling foran mål. Selv om potensialet er stort, er det ikke sikkert det er spissen de har behov for nå. En erfaren spiss lik den de hadde i Tegström, som nå har dratt, tror jeg hadde vært et bedre valg i dag.

                            Nok om det. Jeg venter forstatt på venstrekanten. Med Myklebust og Husar ute har man tatt et valg: Det må en ny kant inn. Men Husar og flere må vel først finne seg en ny klubb før det blir signert noen, kjipt nok på denne tida...

                            Kommentar

                            • andersmm
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2006
                              • 5764

                              Gunstig tidspunkt å rykke opp på. Masse etablerte klubber som er i pengetröbbel og må kvitte seg med et gjeng spillere. Finnes en del solide TL-spillere som man kan hente uten å bruke for mye penger på transfersummer. Derimot bör HBK ha investert en del av transferbudsjettet i fremtidige lönninger. HBK hadde også en gjeng med bosmannspillere som ikke fikk nye kontrakter, noe som åpnet for å kjöpe spillere umiddelbart.
                              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                              Kommentar

                              • tullebukk
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2006
                                • 5446

                                Opprinnelig skrevet av KFL41
                                4 måneder til hva? 1. mai? Det er to og en halv måneder til seriestart.
                                Til vi er ute av Cupen kanskje.

                                Kommentar

                                • *46*

                                  Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                  Der tar du rett og slett feil. Ole Bjørn Sundgot har bygd opp Hønefoss på å hente riktige spillere etter laaaaang tids speiding og vurdering, og har uttalt at det er det han ser på som nøkkelen til sin suksess. Om klubben da bare kjørte over ham og handlet inn spillere han ikke ville ha eller ikke kjenner til tipper jeg han ville ha pakket snippesken for lenge siden. Med Bolseth og Obielfule vet han nok helt sikkert akkurat hva han får, og ærlig talt, jeg hadde ikke sagt nei takk til noen av dem selv heller. Angan kan nok være noe mer gambling, men de taktene han til tider viste i fjor var rett og slett imponerende. Hønefoss vet akkurat hva de driver med, det er jeg ganske sikker på. Nå har de ventet i over ti år med nestennestennesten, og da er nok målet å etablere seg trygt i TL når de først er der. Så langt synes jeg de har kjøpt veldig fornuftig i forhold til en slik målsetning.
                                  Det skal litt til å få disse til å spille sammen. Helt greit at laget gjorde det til tider meget godt i Adecco i 09, men så vidt jeg vet - ble ikke den grunnstammen dem benyttet kjøpt inn H08/V09. Tar litt tid å få en gjeng til å spille bra sammen. Det tror jeg HBK vil merke i 2010.

                                  Kommentar

                                  • El Caco
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2009
                                    • 2286



                                    Denilson til Lillestrøm!
                                    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                    Kommentar

                                    • ChriZza
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 4265

                                      Sim, obrigada!

                                      Kommentar

                                      • andersmm
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2006
                                        • 5764



                                        Thomas Rogne ser ikke ut til å väre särlig hissig på å fornye kontrakta. Håper vi gjör fremstöt her, da Berg og Bjarman har uttalt at vi er på utkikk etter en ung stopper. Fuglasupporter og greier.
                                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                        Kommentar

                                        • andersmm
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2006
                                          • 5764



                                          Gundersen ser ut til å årne seg med kontrakt i Tyskland. Da gjenstår bare Husar. Forhåpentligvis betyr dette at vi snart har mulighet til å hente inn et par midtbanespillere, fortrinnsvis kant.
                                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                          Kommentar

                                          Working...