Nå må det hentes spillere...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • erikh
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2008
    • 443

    TAG borte

    jepps, da var det klart. i foelge nyhetstraaden er TAG klar for tyske dynamo dresden (3. nivaa). Med tanke paa at TAG ble signert under champagne-dagene hadde det ikke overrasket meg at selv en unggutt som TAG tjente mellom 0.5-1 million i aaret. dette frigjoer med andre ord mer loennsmidler for LSK, som etter hvert har slanket vekk mye av det man oensket aa kvitte seg med.

    Naa maa det da snart begynne aa monne paa loennssiden?

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      Opprinnelig skrevet av erikh
      jepps, da var det klart. i foelge nyhetstraaden er TAG klar for tyske dynamo dresden (3. nivaa). Med tanke paa at TAG ble signert under champagne-dagene hadde det ikke overrasket meg at selv en unggutt som TAG tjente mellom 0.5-1 million i aaret. dette frigjoer med andre ord mer loennsmidler for LSK, som etter hvert har slanket vekk mye av det man oensket aa kvitte seg med.

      Naa maa det da snart begynne aa monne paa loennssiden?
      Kun Husar igjen nå som må bort.

      Dessuten vil nok flere måtte tåle kraftige lønnskutt ved ny kontrakt.
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • Geirfugl
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 561

        Opprinnelig skrevet av erikh
        jepps, da var det klart. i foelge nyhetstraaden er TAG klar for tyske dynamo dresden (3. nivaa). Med tanke paa at TAG ble signert under champagne-dagene hadde det ikke overrasket meg at selv en unggutt som TAG tjente mellom 0.5-1 million i aaret. dette frigjoer med andre ord mer loennsmidler for LSK, som etter hvert har slanket vekk mye av det man oensket aa kvitte seg med.

        Naa maa det da snart begynne aa monne paa loennssiden?
        Og da er det fristende å utfordre de lærde forumbrukerne? Har det vært norske spisser i Dresden før?

        Kommentar

        • Ketil Cantona
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6813

          Norske, nei tviler men vår tidligere sjef Uwe har spilt der.

          1991 til 1994

          Kommentar

          • FuglaAlex
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2006
            • 537

            Opprinnelig skrevet av Geirfugl
            Og da er det fristende å utfordre de lærde forumbrukerne? Har det vært norske spisser i Dresden før?
            Jørn Andersen fikk 7 kamper for Dynamo Dresden i 1995.
            Supporterne er fotballens hjerte
            Ultras Felt C

            Kommentar

            • Rune
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2008
              • 1229

              Opprinnelig skrevet av Geirfugl
              Og da er det fristende å utfordre de lærde forumbrukerne? Har det vært norske spisser i Dresden før?
              Vet ikke om noen norske spisser, men Uwe Rösler har ihvertfall spilt der fra 90-92 og et kort opphold i 93.

              Edit: Jørn Andersen har selvfølgelig spilt der
              Rune
              "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

              Kommentar

              • El Caco
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2009
                • 2286



                Folk blitt fornøyd hvis vi hadde fått inn han?
                Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                Kommentar

                • Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

                  Opprinnelig skrevet av El Caco
                  http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle2808904.ece

                  Folk blitt fornøyd hvis vi hadde fått inn han?
                  Har spillt poker med han før. Tørst mann (hvertfall for 5 år siden). Burde passe perfekt inn i spillegruppa. Vet desverre ikke noe om hans forhold til gatekjøkkenmat.
                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                  Kommentar

                  • CFD
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 2319

                    Opprinnelig skrevet av erikh
                    jepps, da var det klart. i foelge nyhetstraaden er TAG klar for tyske dynamo dresden (3. nivaa). Med tanke paa at TAG ble signert under champagne-dagene hadde det ikke overrasket meg at selv en unggutt som TAG tjente mellom 0.5-1 million i aaret. dette frigjoer med andre ord mer loennsmidler for LSK, som etter hvert har slanket vekk mye av det man oensket aa kvitte seg med.

                    Naa maa det da snart begynne aa monne paa loennssiden?
                    Jeg mener helt klart at TAG hadde rundt 600.000 i året. Husker ikke hvor jeg leste det ,men det var nok her inne på forumet for en rundt 2år siden. Nå som Husar også forsvinner så burde det uten tvil bli frigjort endel midler ,men nå går det mot et nytt budsjettunderskudd så spørs om de blir brukt på nye spillere
                    Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                    Kommentar

                    • norskpoker
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2007
                      • 399

                      Opprinnelig skrevet av El Caco
                      http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle2808904.ece

                      Folk blitt fornøyd hvis vi hadde fått inn han?
                      Jeg har ingen forutsetning for å uttale meg om han som spiller, men det er meget godt å se at det tydeligvis finnes midler til å lønne nye spillere!

                      Kommentar

                      • Grusom B
                        Generalissimo Bellisimo
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6248

                        Jeg er misfornøyd med at han valgte å forlenge kontrakta i alle fall. Han kunne vært den spillende midstopperen vi har leita etter.
                        Ni principe ni rey...

                        D10S!

                        Kommentar

                        • El Caco
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2009
                          • 2286



                          Selv om det var liten sjans for at det skulle skje, så er det deilig å lese at det definitivt ikke vil hende.
                          Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                          Kommentar

                          • *46*

                            Opprinnelig skrevet av El Caco
                            http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle2809086.ece

                            Selv om det var liten sjans for at det skulle skje, så er det deilig å lese at det definitivt ikke vil hende.
                            Godt å se at Kim "Forrest Gump" Holmen ikke havner i LSK. Da hadde je blitt bekymret. Da blir det tre bannere som går igjen på Gjemslund neste år:
                            - Løp Holmen
                            - Stopp Holmen
                            - Og den med å bytte solid tømmer mot spinkle planker....

                            Sikkert litt off-topic, men jeg klarte ikke å styre meg
                            Last edited by Gjest; 24.01.2010, 10:04. Begrunnelse: trykkleif...

                            Kommentar

                            • Håkon Henriksen
                              Administrator
                              • Nov 2003
                              • 6411

                              Opprinnelig skrevet av El Caco
                              http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle2808904.ece

                              Folk blitt fornøyd hvis vi hadde fått inn han?
                              Nei, det hadde jeg ikke, LSK har idag mange nok forsvarspillere, og i følge mine kilder i LSK, så har han heller aldri vært akuell for oss.

                              Han har heller aldri mottatt noe tilbud fra start :


                              Med andre ord er dette bare oppspinn, heldighvis!
                              Håkon Henriksen
                              -
                              Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                              -
                              ALT FOR FUGLA

                              Kommentar

                              • OppsalKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2008
                                • 1881

                                Opprinnelig skrevet av *46*
                                Godt å se at Kim "Forrest Gump" Holmen ikke havner i LSK. Da hadde je blitt bekymret. Da blir det tre bannere som går igjen på Gjemslund neste år:
                                - Løp Holem
                                - Stopp Holmen
                                - Og den med å bytte solid tømmer mot spinkle planker....

                                Sikkert litt off-topic, men jeg klarte ikke å styre meg
                                Tenker HB er litt Forrest Gump-aktig, jeg.

                                Q: "What qualities do you need to play on the left hand side?"
                                A: "To be predominently right footed"
                                Nå bosatt på Rasta !!!!!

                                Alltid Celtic og LSK

                                Kommentar

                                • KFL41
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2004
                                  • 3648

                                  Med Edwin ute minst noen uker, håper jeg vi signerer Ujah. Viste mye bra i kampen mot Strømmen.

                                  Ellers viste vel Strømmen-kampen og forsåvidt forrige sesong at vi skriker etter en midtbanespiller til med offensive fibre. Vi må ha flere enn Nosa som kan gi motstanderne hodebry. Mye balltrilling uten at vi klarer å skape sjanser ut av det.

                                  Kommentar

                                  • LSK-supp.
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2003
                                    • 1023

                                    Opprinnelig skrevet av KFL41
                                    Med Edwin ute minst noen uker, håper jeg vi signerer Ujah. Viste mye bra i kampen mot Strømmen.

                                    Ellers viste vel Strømmen-kampen og forsåvidt forrige sesong at vi skriker etter en midtbanespiller til med offensive fibre. Vi må ha flere enn Nosa som kan gi motstanderne hodebry. Mye balltrilling uten at vi klarer å skape sjanser ut av det.
                                    Helt enig, Mouheli har i flere år vist at han ikke har offensive fibre i kroppen. Har hele tiden trodd han hadde det i seg, men hvert år blir jeg like skuffa når han slår tversover og bakoverpasninger.
                                    I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                                    Kommentar

                                    • HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6082

                                      En god offensiv venstreving hadde gjort under for laget. Tror også bedre rollefordeling i midten kan gjøre at Nosa bidrar bedre fremover. Synes Nosa ble liggende for lavt i store deler av kampen og alt for ofte lå lavt i banen og oppererte som ballfordeler. Greit at han involverer seg, men jeg hadde foretrukket å sett han litt mer offensivt og hatt en defensiv ballfordeler ved siden av/bak han. Kunne vært fint å gitt kiko muligheten her.

                                      Ønsker meg ny venstreving og eventueller andre spillere før La Manga, altså i løpet av ei uke.

                                      Kommentar

                                      • GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

                                        Har ikke Bjarmann vært ute og sagt at alt fokus nå er å finne spillere som kan gå ret inn å styrke laget? Midlene er der, det er bare å finne de riktige typene. Ingen av de to nye afrikanerne var aktuelle for kjøp nå, altså sees de ikke på som umiddelbare forsterkninger av ledelsen.

                                        Det har vært så stille rundt LSK på innkjøpssiden at jeg fornemmer en ny signering a la Nosa, noe stort bare må være i emning!

                                        Kommentar

                                        • Yellow-not-jella
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2009
                                          • 1606



                                          To spennende spillere. Følg med!

                                          Kommentar

                                          Working...