Nå må det hentes spillere...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
    Wallace blir garantert for dyr. Thomassen kan vel kanskje være mulig å hente. Kommer litt an på etterspørselen så klart.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • Bibaboy
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2008
      • 712

      Ang. Nye spillere.

      Jeg registrerer HB ukuelige optimisme mht. sesongen 2010. Greit nok det, men etter årets 2 første treningskamper er jeg absolutt ikke imponert. Greit nok at spillerne er fulle av trening. Greit nok at det er tidlig på sesongen, men vi har trent 3 uker mer enn Strømmen og i tillegg på et godt underlag. Vi overbeviste INGEN i den kampen. Skal LSK heve seg betraktelig fra de to siste år så må det enkelt og greit forsterkninger inn i stallen. Det er betimelig å mene at en venstre kant og et defensivt midtbaneanker som går rett inn på laget er det klubben trenger. Som ihuga LSK patriot drister jeg meg til å håpe på at ihvertfall 1 slik spiller kommer før seriestart. Hvis så ikke skjer er jeg redd vi kan gå nok en elendig sesong imøte. Mathias Andersson mener jeg hade passet perfekt inn som venstrekant i vårt system. Mulig han blir for dyr, men gode spillere gis ikke bort uansett hviiken klubb de spiller for.
      Fugla Forever

      Kommentar

      • xeR
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 11206

        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
        Wallace blir garantert for dyr. Thomassen kan vel kanskje være mulig å hente. Kommer litt an på etterspørselen så klart.
        Stabæk har lagt inn ett bud på "flere millioner" så spørs om ikke han bare kan glemmes.
        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

        Kommentar

        • Stan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2006
          • 1082

          Opprinnelig skrevet av xeR
          Stabæk har lagt inn ett bud på "flere millioner" så spørs om ikke han bare kan glemmes.
          Hva kommer det av at Stabæk som var en klubbene som sleit med fornying av profflisens, nå kan legge bud på "flere millioner" og ikke vi?

          Kommentar

          • Bibaboy
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2008
            • 712

            Opprinnelig skrevet av Stan
            Hva kommer det av at Stabæk som var en klubbene som sleit med fornying av profflisens, nå kan legge bud på "flere millioner" og ikke vi?
            De har en investor som slettet gjelden de satt med samt garanterte for videre drift. Slik reglementet fungerer nå så stilles det ikke krav til inntekter kontra utgifter så lenge noen betaler regningene....
            Fugla Forever

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13277

              Rik onkel. Fikk ti millioner inn på konto for et par måneder siden. Og de er det jo bare å sløse bort, onkel kommer med mer om de spør pent. Ser tydelige likehtstrekk mellom klubb og supportere.

              Kommentar

              • Folke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2008
                • 5955

                Opprinnelig skrevet av Stan
                Hva kommer det av at Stabæk som var en klubbene som sleit med fornying av profflisens, nå kan legge bud på "flere millioner" og ikke vi?
                Lekepenger kan man kjøpe spillere for, mens det må ekte penger til for å fornye lisensen...

                Kommentar

                • Stan
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2006
                  • 1082

                  Opprinnelig skrevet av Folke
                  Lekepenger kan man kjøpe spillere for, mens det må ekte penger til for å fornye lisensen...
                  Flott! Var det "lekepenger" eller ekte penger vi fikk for Riise?

                  Kommentar

                  • Bibaboy
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2008
                    • 712

                    Opprinnelig skrevet av Folke
                    Lekepenger kan man kjøpe spillere for, mens det må ekte penger til for å fornye lisensen...
                    Hvis lekepenger er penger fra investorer som nedbetarer gjelda di og betaler regningene dine så er det mer enn nok for å få lisens. Det er et dårlig regelverk for å regulere akkurat dette. Lekepenger eller opptjente midler innad i klubben spiller i de fleste klubber ingen rolle...
                    Fugla Forever

                    Kommentar

                    • Folke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2008
                      • 5955

                      Penger er penger, selvfølgelig. Men registrerer at de som går med underskudd og har dårlig råd fortsetter å bruke penger de ikke har... Eller de får inn penger av investorer for å kjøpe spillere, men de spillerne gjør jo bare at klubben får enda dårligere råd og ved neste veiskille må skaffe nye lekepenger. Denne karusellen må stoppes en gang for alle!!
                      LSK har gjort det samme og gjør vel fortsatt nesten det samme, men her ser det hvertfall ut til at klubben nå kun kjøper inn spillere de har råd til å betale lønna til i det minste..

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        Opprinnelig skrevet av Stan
                        Flott! Var det "lekepenger" eller ekte penger vi fikk for Riise?
                        Nå ble det vel ikke så mye penger igjen til klubben akkurat da....

                        Kommentar

                        • LSK-supp.
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2003
                          • 1023

                          Hvor blir det av millionene fra Sharif?

                          Selvfølgelig bare et pr stunt som alt annet han gjør.
                          I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                          Kommentar

                          • tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

                            Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                            Hvor blir det av millionene fra Sharif?

                            Selvfølgelig bare et pr stunt som alt annet han gjør.
                            Penger er faktisk ikke noe problem ,innvestrorene blar opp bare dem finner den rette spillern .

                            Kommentar

                            • general
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2004
                              • 1150

                              all honør til lsk i dette tilfellet hvor de ikke kjøper bare fordi det brenner i lomma. Viktig å ta seg tid, slik at vi får inn en rikitg spiller til en riktig pris.
                              Seriegull 2016!!!

                              Kommentar

                              • KrisB
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2008
                                • 2923

                                Ny spiller på prøvespill, Christian Gamboa skal trene med LSK på La Manga.

                                Han kan spille på kanten og som forsvarer, og er en teknisk god spiller. Han er 20 år og spilte i forrige uke landskamp for Costa Rica mot Argentina.

                                Kommentar

                                • glasgow
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2007
                                  • 1252

                                  Opprinnelig skrevet av KrisB
                                  Ny spiller på prøvespill, Christian Gamboa skal trene med LSK på La Manga.

                                  Han kan spille på kanten og som forsvarer, og er en teknisk god spiller. Han er 20 år og spilte i forrige uke landskamp for Costa Rica mot Argentina.
                                  Noen som vet noe mer om ham, bortsett fra at han kommer til og fryse ræva av seg om han kommer til norge.

                                  Kommentar

                                  • Bibaboy
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2008
                                    • 712

                                    Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                                    Hvor blir det av millionene fra Sharif?

                                    Selvfølgelig bare et pr stunt som alt annet han gjør.
                                    Sharif har mistet all min restekt. Han er og blir en kjeltring. Snakk med de som driver "business" med den mannen. Ganske utrolig at han får seg til å drive butikk på denne måten. Tom. hans ansatte har jo vært i avisen og påpekt arbeidsforholdene og lønningene...
                                    Fugla Forever

                                    Kommentar

                                    • xeR
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 11206

                                      Opprinnelig skrevet av Bibaboy
                                      Sharif har mistet all min restekt. Han er og blir en kjeltring. Snakk med de som driver "business" med den mannen. Ganske utrolig at han får seg til å drive butikk på denne måten. Tom. hans ansatte har jo vært i avisen og påpekt arbeidsforholdene og lønningene...
                                      Det samme har arbeidstilsynet.
                                      Broren hans har gått til sak mot han, hørt rykter mange timer overtid daglig uten betaling, ikke utbetalte sykepenger, så er det denne saken med den vaskehallen han nekter å betale.. Han hadde jeg ikke stolt på for en femmer...
                                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                      Kommentar

                                      • McGuffy
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 5099

                                        Opprinnelig skrevet av KrisB
                                        Ny spiller på prøvespill, Christian Gamboa skal trene med LSK på La Manga.

                                        Han kan spille på kanten og som forsvarer, og er en teknisk god spiller. Han er 20 år og spilte i forrige uke landskamp for Costa Rica mot Argentina.



                                        Christian Gamboa Luna
                                        Født 24. oktober 1989, 173 cm høy.
                                        I de fleste kampreferater, lagoppstillinger og biografier er han oppført som forsvarsspiller.

                                        Kommentar

                                        • hoyt
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2004
                                          • 2850

                                          Bilde av Gamboa fra La Manga:

                                          "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                                          - Nosa

                                          Kommentar

                                          Working...