Nå må det hentes spillere...
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
en ting jeg ikke har klart å se noe sted....
er han venstrebent?
noen som vet?*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Mr. Luna etterlot seg dette fotavtrykket på beachen i Costa Rica og ble omgående hentet til LSKs treningsleir:
Spoiler:Kommentar
-
LSK har visstnok hatt et team på saken for å finne en spiller som UTELUKKENDE er venstrebeint (ettersom dette er av AVGJØRENDE betydning), og hvor venstrebeinet har eksepsjonelle kvaliteter.
Mr. Luna etterlot seg dette fotavtrykket på beachen i Costa Rica og ble omgående hentet til LSKs treningsleir:For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kommentar
-
'
Gamboa høres spennende ut.
På LSK.no står det at han det er som kantspiller han er sett som.
20-åringen er også forsvarsspiller, men det er på kanten LSK vurderer han.
- Han kan brukes på begge kanter, og derfor er han her hos oss. Han blir hos oss ut oppholdet, og så får vi se om en overgang fra hans hjemklubb i Costa Rica passer oss.
Men tror nok LSK.no gjør en knall jobb som vanlig.Kommentar
-
Kommentar
-
Min kilde som er tilstede på LaManga forteller at Gamboa er en meget god spiller, jeg tror også at det kommer litt video senere som vil vise hans ferdigheterHåkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Knudtzon - Mouehli - Nosa - Gamboa
*namnam*Kommentar
-
Med fare for å bli overoptimistisk, tror jeg vi får oppleve en særdeles oppløftende sesong i møte.
- Vi starter med et ganske annerledes utgangspunkt enn ifjor. Våre talenter har fått mer spilletid, og troppen er langt bedre samkjørt nå enn før. Veldig viktig at vi fikk en stigende kurve på poengfangsten i fjorårets sesong.
- Vi er vel det eneste laget som har til gode for å slippe inn mål i treningskampene. JA, motstanden har ikke vært all verden ennå, men forsvarsrekka har vist seg å være meget stabil hittil.
- Olivier Occean har begynt å score mål igjen.
- Nosa har fortsatt til gode å spille en dårlig kamp.
- Vi har fått vekk Khaled fra vingplass. Sentralt hører han hjemme.
- Prøvespillerne virker veldig lovende. Spissplassen kan forsterkes ytterligere med Ujah som har imponert. Vi har i tillegg en teknisk og hurtig kantspiller på lur! OG vi har signert kantspiller Knudtzon. Nam!
- Talenter som Bergmann, Gulbrandsen, Ringstad og Tokstad kan også plutselig få sitt gjennombrudd.
Hvis vi ser på noen utfordrere i serien:
Stabæk vet allerede nå at de mister Jönnson neste sesong. Vil det få en negativ effekt på troppen?
Rosenborg har mistet Hamrén. Vil det få en negativ effekt?
Ha - ha Sappar-a er også vekke.
Molde har solgt Mame. Vegard Forren, Knut Olav Rindarøy og Makhtar Thioune følges av internasjonale klubber og disse kan fort forsvinne.
Brann har slettes ikke imponert. 2-0 tap mot Haugesund sier vel sitt. Men Huseklepp ser ut til å være i form. Forsvinner vel trolig til sommeren.
Av lagene jeg har sett spille, så er det faktisk Odd Grenland som har imponert meg mest.Kommentar
-
Kommentar
-
Vet du noe jeg ikke vet?
Foreløpig ser den mest sansynlige midtbanekonstelasjonen i mine øyne slik ut:
Mouelhi - Nosa - Søgård - Knudtzon
KAn håpe at Ringstad tar venstrevingen, men foreløpig tror jeg kiko ligger best ann mtp den plassen.
Prøvespilleren vi har med oss på la manga er vel også høyreving/back. Mulig Berg kunne vurdert Knudtzon på venstre om vi henter en høyreving til, men hittil har Knudtzon spilt på høyresiden hver eneste trening jeg har sett live eller sett bilder fra. HAn er også tydelig høyrebent.Kommentar
-
Vet du noe jeg ikke vet?
Foreløpig ser den mest sansynlige midtbanekonstelasjonen i mine øyne slik ut:
Mouelhi - Nosa - Søgård - Knudtzon
KAn håpe at Ringstad tar venstrevingen, men foreløpig tror jeg kiko ligger best ann mtp den plassen.
Prøvespilleren vi har med oss på la manga er vel også høyreving/back. Mulig Berg kunne vurdert Knudtzon på venstre om vi henter en høyreving til, men hittil har Knudtzon spilt på høyresiden hver eneste trening jeg har sett live eller sett bilder fra. HAn er også tydelig høyrebent.Kommentar
-
Det er alt spillere i stallen som er bedre enn han på kant, men ja takk til både Knudtzon og Gamboa...Kommentar
-
"Christian Gamboas agent mener costarikaneren er rett mann for LSK"... ojojoj hæla i taket hue i pengehauen. Da er det vel ingen tvil da...Kommentar
Kommentar