Nå må det hentes spillere...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    Henning Berg sier at stallen begynner å bli komplett med Tarik på plass, med andre ord kan det jo hende det er flere på vei... Den er ikke komplett, men med Gislason og Gamboa tror jeg vi kan kalle den komplett ;-)

    Kommentar

    • El Caco
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2009
      • 2286

      Fra nyhetstråden:

      "For øvrig testes nå en kanadisk midtbanespiller, Nsaliwa Tamandi (28), som har A-landskamper for Canada og spiller for AEK Athen"

      Er en 28 år gammel, 1,75 meter høy defensiv midtbane. Nasjonalitet Canadisk/Malawisk. Spiller for øyeblikket hos AEK Athens og har erfaring fra landslaget til Canada.



      Noen tanker?
      Last edited by El Caco; 26.02.2010, 07:50. Begrunnelse: mer info
      Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

      Kommentar

      • Latvijan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2005
        • 360

        Opprinnelig skrevet av El Caco
        Fra nyhetstråden:

        "For øvrig testes nå en kanadisk midtbanespiller, Nsaliwa Tamandi (28), som har A-landskamper for Canada og spiller for AEK Athen"

        Er en 28 år gammel, 1,75 meter høy defensiv midtbane. Nasjonalitet Canadisk/Malawisk. Spiller for øyeblikket hos AEK Athens og har erfaring fra landslaget til Canada.



        Noen tanker?
        Min tanke er at det ville vært fantastisk å få inn Tam Nsaliwa. Han har spilt en god del og tidvis vært kaptein for storklubben AEK, blant annet mens Rivaldo spilte der. Tror han kunne blitt fantastisk ved siden av Nosa. Men det er vel urealistisk at han havner i Fugla? Kan tenkes han har slitt med skader eller noe, siden han er på prøvespill midt i sesongen?

        Kommentar

        • Dinho
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2006
          • 884

          I og med at han har spilt fast på midtbanen i AEK, den tradisjonelt 3rd største klubben i Hellas så ville jeg vel tørre å si at han er en god signing. Det lukter klassisk ryddegutt av Tam, han er bedre enn de vi har i den posisjonen fra før av, det vil jeg tørre å tro. Gresk liga har et mye høyere nivå enn den Norske. Han gikk fra panaionios, en litt mindre klubb i Athen og Superligaen, til AEK etter kun en sesong. Og AEK er ingen småklubb! Selv om de har slitt med mye økonomisk rot og mangel på disiplin i klubben. Men jeg forstår ikke helt hvordan vi kan lande han? har hans kontrakt gått ut? uønsket i klubben?
          twitter @amundsakis
          ΘΥΡΑ 13

          Kommentar

          • Emil B
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2006
            • 5921

            Litt underlig at en av visekapteinene til AEK Athen skal komme til LSK. Men for alt jeg vet så kan han være veldig bra.

            Kommentar

            • Bekkis
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 441

              Her er det ingen tvil! gi mannen kontrakt nå!

              Kommentar

              • El Caco
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2009
                • 2286

                Tror han kunne blitt en veldig bra signering. Dog skal sier det lukter mye gule kort av ham
                Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                Kommentar

                • Bekkis
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2005
                  • 441

                  Opprinnelig skrevet av El Caco
                  Tror han kunne blitt en veldig bra signering. Dog skal sier det lukter mye gule kort av ham
                  Han vil iallefall gjøre stallen komplett. kommer jo til å tåle mye skader og karantener på sentrale posisjoner.

                  Kommentar

                  • Kimito
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 2601

                    Opprinnelig skrevet av Bekkis
                    Her er det ingen tvil! gi mannen kontrakt nå!
                    Jupp! Hvorfor vil de ikke ha han? Gir han buksevann til alle lagkameratene etter hver kamp, slik at de er dritt lei? Har AEK-kapteinen latt seg inspirere av Englands tidligere lagkaptein? Har han og familien fått ubekvemsord fra "the greek"?.

                    Et eller annet må det være dersom dette er gjennomsnittsivået til Tamandi, for jeg kunne ikke slutte å tenke "god spiller (!)" gjennom hele andre omgang.

                    Sterk, hurtig, rask, arbeidsom, rolig med ballen, enkle, men positive løsninger, men også forsøk på noen kreative pasninger, fant tonen med Nosa og hadde og gav glimrende balanse.

                    Det er naturligvis å være tidlig på avtrekkeren å rope at han skal signeres, men han så skikkelig god ut.
                    Last edited by Kimito; 26.02.2010, 18:41.
                    Ferdigskåra

                    Kommentar

                    • Mauer
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2007
                      • 270

                      Jeg er mer optimist enn noen gang! Det Henning Berg har fått ut av LSK på to år er helt utrolig! Med ikke særlig mye midler har han henta inn klassespillere som for eksempel Nosa, Udjah, Edwin og (Knudtzon, han trenger litt tid bare). I tillegg leide vi Nordtveit ifjor og Tarik i år. LSK er blitt en attraktiv klubb å komme til. Vi har kutta lønsutgiftene noe vanvittig uten å lage masse avisoverskrifter og oppstyr rundt det. Klubben har per dags dato et stort antall unge fremadstormende talenter i Bergmann, Ringstad, Tokstad, Andre Hansen, mini Bukken, Gabrielsen og fler. Klubben viser at de satser på de unge spillerne og vi har et av landets beste junior lag. Henning Berg har også henta inn et godt støtteapparat. Det er mye som tyder på at dette kan bli en god sesong. Jeg er som sagt mer optimistisk enn noen gang og jeg kjenner lukten av topp 4 og edelt metall....

                      I tillegg synes jeg han prøvespiller'n med det vanskelige navnet viste seg godt fram, og klubben burde ta en nøye vurdering om han skal signeres. Jeg er ihvertfall positiv

                      Kommentar

                      • Fugl1120
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 3528

                        Dersom vi har muligheten er det bare å signere prøvespillern. Han er betydelig bedre enn både Kiko, Dosso og Espen. Rett og slett en utrolig habil spiller, sterk og god defensiv, hurtige bein, kloke bevegelser og gode pasninger. Gjør ting enkelt og overlater mye av det offensive til Nosa mens han selv tar defensivt ansvar og vinner mye baller. Hurtig i beina også. Kiko leverer nok en god defensiv kamp, men er forferdelig framover. Her burde vi definitivt signere prøvespillern og gjøre et forsøk på å kvitte oss med minst én av de tre nevnte midtbanespillerne.
                        Lauken er vår venn!

                        Kommentar

                        • Mauer
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2007
                          • 270

                          Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                          Dersom vi har muligheten er det bare å signere prøvespillern. Han er betydelig bedre enn både Kiko, Dosso og Espen. Rett og slett en utrolig habil spiller, sterk og god defensiv, hurtige bein, kloke bevegelser og gode pasninger. Gjør ting enkelt og overlater mye av det offensive til Nosa mens han selv tar defensivt ansvar og vinner mye baller. Hurtig i beina også. Kiko leverer nok en god defensiv kamp, men er forferdelig framover. Her burde vi definitivt signere prøvespillern og gjøre et forsøk på å kvitte oss med minst én av de tre nevnte midtbanespillerne.
                          Og prøvespiller'n (hva var navnet igjen? husker bare masse bokstaver) viste også en overraskende god pasningsfot!

                          Kommentar

                          • Folke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2008
                            • 5955

                            Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                            Dersom vi har muligheten er det bare å signere prøvespillern. Han er betydelig bedre enn både Kiko, Dosso og Espen. Rett og slett en utrolig habil spiller, sterk og god defensiv, hurtige bein, kloke bevegelser og gode pasninger. Gjør ting enkelt og overlater mye av det offensive til Nosa mens han selv tar defensivt ansvar og vinner mye baller. Hurtig i beina også. Kiko leverer nok en god defensiv kamp, men er forferdelig framover. Her burde vi definitivt signere prøvespillern og gjøre et forsøk på å kvitte oss med minst én av de tre nevnte midtbanespillerne.
                            Inn med Tammy og lei ut Dosso til en klubb i Adecco... Gjerne Strømmen, så vi er sikre på at han ikke sitter ett annet sted i landet og kjeder seg!
                            Kiko er så dyr at det umulig kan forsvares i forhold til Espen, så når Dosso kommer tilbake kan man kvitte seg med Kiko. Men alt er vel bare en sår drøm om noen dager, for tviler sterkt på at klubben får tak i denne kisen..

                            Kommentar

                            • Mauer
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2007
                              • 270

                              Opprinnelig skrevet av Folke
                              Inn med Tammy og lei ut Dosso til en klubb i Adecco... Gjerne Strømmen, så vi er sikre på at han ikke sitter ett annet sted i landet og kjeder seg!
                              Kiko er så dyr at det umulig kan forsvares i forhold til Espen, så når Dosso kommer tilbake kan man kvitte seg med Kiko. Men alt er vel bare en sår drøm om noen dager, for tviler sterkt på at klubben får tak i denne kisen..
                              Det virker nesten for godt til å være sant at vi skal få han ja... Men det må da være en mulighet?!?! Hvorfor ellers skulle han komme til LSK for å "kartlegges"?

                              Kommentar

                              • KrisB
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2008
                                • 2923

                                Opprinnelig skrevet av Mauer
                                Og prøvespiller'n (hva var navnet igjen? husker bare masse bokstaver) !
                                Nsaliwa Tamandani.

                                Hva er det som er så vanskelig med det navnet

                                Kommentar

                                • Mauer
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2007
                                  • 270

                                  Opprinnelig skrevet av KrisB
                                  Nsaliwa Tamandani.

                                  Hva er det som er så vanskelig med det navnet
                                  Oja, så lett!!!! Sårry, min feil

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13277

                                    Opprinnelig skrevet av KrisB
                                    Nsaliwa Tamandani.

                                    Hva er det som er så vanskelig med det navnet
                                    At det ikke står i lagoppstillinga for 2010. Er enda vanskeligere å skjønne hvorfor han prøvespiller i en iskald hall på lille Romerike, er han ettersøkt for drap eller har begynnende koldbrann i foten? Er jo ren klasse...

                                    Kommentar

                                    • McGuffy
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 5099

                                      Opprinnelig skrevet av Kimito
                                      Jupp! Hvorfor vil de ikke ha han? Gir han buksevann til alle lagkameratene etter hver kamp, slik at de er dritt lei? Har AEK-kapteinen latt seg inspirere av Englands tidligere lagkaptein? Har han og familien fått ubekvemsord fra "the greek"?.

                                      Et eller annet må det være dersom dette er gjennomsnittsivået til Tamandi, for jeg kunne ikke slutte å tenke "god spiller (!)" gjennom hele andre omgang.

                                      Sterk, hurtig, rask, arbeidsom, rolig med ballen, enkle, men positive løsninger, men også forsøk på noen kreative pasninger, fant tonen med Nosa og hadde og gav glimrende balanse.

                                      Det er naturligvis å være tidlig på avtrekkeren å rope at han skal signeres, men han så skikkelig god ut.
                                      lsk.no, okb? Her har dere en fin oppgave! Snakk med mannen, hør hvor landet ligger, hva er greia?

                                      Kommentar

                                      • GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

                                        Kartlegging av en spiller fra det bedre mellomsjiktet i Europa som til og med har figurert som kaptein?? Ærlig talt, det er pisspreik fra Berg, slikt trenger man ikke kvalitetskontroll på såfremt han ikke har vært ute i lang tid pga. skade. Kartlegging er for unggutter.

                                        Kommentar

                                        • reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13277

                                          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                          Kartlegging av en spiller fra det bedre mellomsjiktet i Europa som til og med har figurert som kaptein?? Ærlig talt, det er pisspreik fra Berg, slikt trenger man ikke kvalitetskontroll på såfremt han ikke har vært ute i lang tid pga. skade. Kartlegging er for unggutter.
                                          Vi får håpe at fyren er innelåst i hallen langt unna agenter og drit, mens Berg & co "kartlegger" hvor mye som er på kontoen og hvor mye de kan tigge til seg for å få signaturen hans.

                                          Kommentar

                                          Working...