Nå må det hentes spillere...
Collapse
X
-
-
Jeg har ikke sett de minuttene han spilte mot Godset så det kan jeg ikke svare på, men fordelene med Gislason er jo at han har spilt under Berg før, og da synes jeg at han var meget god. I tillegg så vil han bort fra Brøndby, og vil derfor kanskje akseptere et lavere lønnstilbud mot spilletid.Kommentar
-
Jeg har ikke sett de minuttene han spilte mot Godset så det kan jeg ikke svare på, men fordelene med Gislason er jo at han har spilt under Berg før, og da synes jeg at han var meget god. I tillegg så vil han bort fra Brøndby, og vil derfor kanskje akseptere et lavere lønnstilbud mot spilletid.Kommentar
-
Vurdering av Guslason vs Tamandi blir jo som å vurdere suppesmak ut fra lukta.
Gamboa, Tamandi... Jeg synes dette forumet's medlemmer lovpriser disse prøveklutene uhemmet uten særlig tilgjengelig faktagrunnlag. Godt innhopp i en treningskamp forteller ikke allverden. Er tørsten etter nytt blod så voldsom at enhver ukjent stakker umiddelbart ansees å som være akkurat det vi trenger i laget ?
Jeg synes B-Gjengen har klart seg bra i sign-on-geamet hittil, en klar forbedring fra foregående år / trenere. Forhåpentligvis har de fortsatt større kontroll enn oss bivånere her inne som synes å sette tenna i alt spiselig.
Med duganes venstrekant på plass i første del av sesongen tar jeg nå ting med knusende ro og finner en anstendig plassering på årets TL tabell sannsynlig ut fra nåværende tilgjengelig matriell. Denne tråden kan for min del avlives inntil videre, det er ikke lenger noen umiddelbar grunn til å hente forsterkninger.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Tamandani viste frem åpenbare styrker i form av fart, duellstyrke og teknikk i løpet av det innhoppet. AEK-supportere sier at han er god. Han spilte 22 av 30 kamper i 07-08-sesongen hvor AEK kom på 2. plass i en liga som er mye bedre enn den norske. Sesongen etter spilte han 23 kamper (AEK havnet på 4.).
Synes også det er interessant at AEK slipper inn flere mål denne sesongen, hvor de ettersigende har fått bedre spillere på midten. Dersom Tamandani er, som jeg sitter med en følelse av, en svært god defensiv midtbanespiller, kan det muligens gjøre noen underverker med statistikken vår bakover. Den var horribel i fjor.
Det er klart jeg ikke kan vite, men jeg sitter med følelsen av at vi prøver å dra i land en spiller fra en hylle vi normalt ikke ville kunne hente fra.
Tror riktignok ingen kan forvente å se mange mål fra han dersom vi får han til klubben.FerdigskåraKommentar
-
Det er jo en grunn til at han ikke lenger er ønsket i AEK, det forteller i seg selv jo at noe negativt må finnes. Tam's personlighet må passe inn i LSK etc, mange forhold å vurdere for de som faktisk har hatt personlig kontakt med karen og sett ham på trening.
En annen ting er at LSK allerede er bestykket med både Kiko og Råner'n i def. midt rollen, har klubben virkelig råd til Tam + ny kar på vingen når Tarik reiser?
Please, Ikke kom å fortell meg at Kiko kan spille der! Vi har dessuten bra med flaks om Ringstad kan fylle den rolla fast allerede fra Juni i år.
Finnes det penger så er det ikke meg imot å ha en stall på 100 spillere, men klubben bør kunne oppfylle krava til penge-gjengen til Nøff også neste år.
Note; Når Kiko kom var også det fra en hylle vi normalt ikke plukker fra. Store ord, men en mer moderat suksess.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Det er jo en grunn til at han ikke lenger er ønsket i AEK, det forteller i seg selv jo at noe negativt må finnes.
En annen ting er at LSK allerede er bestykket med både Kiko og Råner'n i def. midt rollen, har klubben virkelig råd til Tam + ny kar på vingen når Tarik reiser.
Jf. Tullebukk leter vi etter en venstreving i tillegg til Tamandani. For meg å uttale meg om hvorvidt vi har råd til det er mer spekulativt enn for meg å uttale meg om Tamandani. Sistnevnte vet jeg noe om.FerdigskåraKommentar
-
Det finnes alltid en grunn. Klart det. Men er det trener eller spiller som feilvurderer? Er det personlig? Det kan ikke vi vite.
Jf. Tullebukk leter vi etter en venstreving i tillegg til Tamandani. For meg å uttale meg om hvorvidt vi har råd til det er mer spekulativt enn for meg å uttale meg om Tamandani. Sistnevnte vet jeg noe om.
Og jeg tror ikke Tamandi blir så innmari dyr som mange på forumet her tror. Han er ikke ønsket i AEK lenger, og derfor er de sikkert villig til å slippe han litt billigere, og Tamandi har selv uttalt at han ikke bryr seg om han spiller i Afghanistan eller Norge. Han sa at han har en så sterk lidenskap for fotball at han er bare ute etter å spille fotball, og det virker som han mener det. Derfor tror jeg også han er villig til å gå med på en bra avtale både for LSK og seg selv. Jeg sier ikke at han blir billig eller nesten gratis for LSK, men jeg tror han blir billigere enn det mange her på forumet tror HVIS en avtale skulle gå i orden.Kommentar
-
Krister Wemberg skal trene med Fulham
Vis jeg ikke tar helt feil nå så har vell Lillestrøm vært interesert i denne lovende stopperen? som spiller i moss.... og nå er han muligens på vei til London
IKKE det at norskefans.com er til å stole på til tider.
Kommentar
-
Hvorfor har de fjernet Tamandani-artikkelen på LSK.no mon tro?LSK rykker aldri ned. De hører hjemme i den norske eliteserien, slo Erik Mykland fast i TV2-studioet.Kommentar
-
Kommentar
-
Håper du ikke sikter til meg med lekkasje av navn? har hvert veldig forsiktig med navn jeg da tror jeg?Kommentar
-
Men jeg har lyst til å se mer av han før jeg gjør meg opp en sikker mening. Det kan heller ikke være lett å komme rett inn i den rollen.Kommentar
-
Flere ganger har du jo også sagt at vi ikke skal diskutere navn!
Venter i spenning på ett par nye spillere mot slutten av overgangsvinduet nå, men hvem det blir får vi vel vente spent på....Kommentar
-
Et par nye spillere? Vi begynner vel strengt tatt å få en komplett stall mht. antall hvis vi tar vår økonomiske situasjon i betraktning. Jeg hadde blitt veldig glad hvis vi fikk inn det defensive midtbaneankeret som vi nå kanskje trenger aller mest, men da er vel faren stor for at at vi må kvitte oss med en spiller først.Fugla ForeverKommentar
-
Et par nye spillere? Vi begynner vel strengt tatt å få en komplett stall mht. antall hvis vi tar vår økonomiske situasjon i betraktning. Jeg hadde blitt veldig glad hvis vi fikk inn det defensive midtbaneankeret som vi nå kanskje trenger aller mest, men da er vel faren stor for at at vi må kvitte oss med en spiller først.
Correct me if im wrong.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
I de tilfellene de to sistnevnte selskapene er med og bidrar med nye spillere, er det de selskapene som dekker alt av overgangssum, sign on fee og eventuelle agenthonorarer.
Men, det er LSK som dekker alt av lønnskostnader, så her er det åpenbart at en kan komme opp i situasjoner hvor det finnes penger til å hente spillere, men hvor klubben ikke kan ta på seg å dekke lønnskostnader og således må si nei.
Med tanke på at LSK har budsjettert med en lønnsnedgang på 10 millioner for spillerstallen i 2010, så vil jeg tro at handlingsrommet ikke er veldig stort med mindre man er sikre på at noen forsvinner ut....Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
Kommentar