Slo Gneist 3-1 og nå venter Lyn i neste. Denne spilles forøvrig kl 16.00 i dag.
LSK i Norway Cup 2009
Collapse
X
-
1-1 etter ordinær tid..men Lillestrøm står nå oppført i semifinale mot Asker!
Kampen spilles 19.30 i kveld (på Haraløkka Kunstgress)Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Tap 0-1.
fra RB:
Tapte 1-0
Semifinalen spilte LSK G14 mot Asker.
Kampen begynte 19.30 og det kom tidlig et mål hvor Asker gikk opp i ledelsen.
Lillestrøm-gutta bar preg av at det kun var to timer siden forrige kamp, og klarte aldri å komme tilbake i kampen.
Asker som hadde fått en time lenger pause hadde friskere ben og holdt nullen mot LSK.
Dermed røyk også det siste laget fra Romerike ut av Norway Cup.
LSK gutter 14 skal likevel være stolte av prestasjonen, det endte tross alt med bronsemedalje.
Kommentar
-
All kreditt til små fuglene, en flott gjennomført turnering. 3 plass er meget sterkt!! Har selv vært med på å komme til semifinalen, for å tape den, men om man ser i etterkant regner jeg med at de er storfornøyde med å ende på 3 plass!!På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "Kommentar
-
...og hva i svarte menes med det????? Eplet falt langt fra stammen? For en fornærmelse...HAHAHAHAHA....
Dessuten scora han 5 og ikke 4 mål....
Neste år regner jeg med å se mange flere av dere på Norway Cup når gutta våre spiller...
Vi har forresten på Facebook en gruppe hvor alt blir oppdatert alltid:
Join gruppa vår og delta i diskusjoner og vær aktiv. Dette blir moro fremover...FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
Kommentar