Lillestrøm SK - Tromsø IL Søndag 02 aug. kl. 18:00
Collapse
X
-
Hvis Gilbert har rett med tanke på lagoppstillingen skjønner jeg ikke hvordan BB kan mene at Vidar i midten og Steinar på vb er et bedre alternativ enn Steinar i midten og Stian på vb. Tromsø har en spiller med navn Morten M. med fart i beina, og det har ingen i vår bakre firer hvis gilbert har rett.
Er også svært skeptisk til Bolly. Han virker rett og slett ikke moden ennå for dette nivået, og selv om Mykle ikke har vist all verden i år har han vært mye bedre enn hva Bolly har vist. At Bolly er god på trening tror jeg skyldes mer kvaliteten på våre spillere enn kvaliteten hos Bolly, dessverre!Kommentar
-
Hvis Gilbert har rett med tanke på lagoppstillingen skjønner jeg ikke hvordan BB kan mene at Vidar i midten og Steinar på vb er et bedre alternativ enn Steinar i midten og Stian på vb. Tromsø har en spiller med navn Morten M. med fart i beina, og det har ingen i vår bakre firer hvis gilbert har rett.
Er også svært skeptisk til Bolly. Han virker rett og slett ikke moden ennå for dette nivået, og selv om Mykle ikke har vist all verden i år har han vært mye bedre enn hva Bolly har vist. At Bolly er god på trening tror jeg skyldes mer kvaliteten på våre spillere enn kvaliteten hos Bolly, dessverre!Kommentar
-
Kommentar
-
Hvis Gilbert har rett med tanke på lagoppstillingen skjønner jeg ikke hvordan BB kan mene at Vidar i midten og Steinar på vb er et bedre alternativ enn Steinar i midten og Stian på vb. Tromsø har en spiller med navn Morten M. med fart i beina, og det har ingen i vår bakre firer hvis gilbert har rett. !
Er også svært skeptisk til Bolly. Han virker rett og slett ikke moden ennå for dette nivået, og selv om Mykle ikke har vist all verden i år har han vært mye bedre enn hva Bolly har vist. At Bolly er god på trening tror jeg skyldes mer kvaliteten på våre spillere enn kvaliteten hos Bolly, dessverre!Lauken er vår venn!Kommentar
-
Vi får håpe for guds skyld at de forstår såpass at Søgård starter mot enga...uansett form er han alltid banens beste mot enga....ene og alene pga at han er den eneste som skjønner hvor mye den kampen betyr for oss i kanarifansen.....
eLSKer....!Kommentar
-
Jeg forstår skepsisen og er tildels enig. Bolly har vært veik og dårlig i stort sett alt han har foretatt seg i årets Tippeliga. Det som gjør meg tvilende er at Bolly var fantastisk bra i vinter. Han møtte like tøff fysisk motstand, men hadde ikke i nærheten av de samme problemene da som han har nå.
Potensiale er der, og det kommer ut en eller annen gang!..................Kommentar
-
Tromsø er nr 2 på formtabellen, vi er nr 12.
http://fotball.aftenposten.no/elites...easonformtable
Sagt med andre ord: Tromsø på bortebane bør ikke være fryktinngydende for noen LSK-generasjon, selv ikke dagens relativt svake LSK-lag.LSK Norges beste lagKommentar
-
http://fotball.aftenposten.no/elites...easonformtableKommentar
-
http://fotball.aftenposten.no/elites...easonformtable
Innimellom disse kampene har Tromsø spilt 1 uavgjort (borte mot Dinamo Minsk), og 2 seire (hjemme mot Dinamo Minsk og NK Slaven)Heia TIL.Kommentar
-
Som du ser av denne formatabellen, så har Tromsø bare spilt 3 kamper (samme som RBK på 3dje plass pga utsatt kamp), mens Molde og start er eneste som har spilt 5 kamper (lørdagskampen), resten 4 kamper.
Innimellom disse kampene har Tromsø spilt 1 uavgjort (borte mot Dinamo Minsk), og 2 seire (hjemme mot Dinamo Minsk og NK Slaven)
Men dere vet da hvem Edwin er!Kommentar
-
Sead Ramovic blir sannsynligvis ikke klar til kveldens kamp, ellers disponerer TIL alle spillerne. Begge tromsøavisene tipper følgende lag (4-4-2): Marcus Sahlman; Tom Høgli - Tore Reginiussen - Miika Koppinen - Kevin Larsen; Lars Iver Strand - Tommy Knarvik - Ruben Yttergård Jenssen - Joel Lindpere; Morten Moldskred - Sigurd Rushfeldt. Andre aktuelle spillere fra start kan være Douglas Sequeira, Hans Åge Yndestad og Helge Haugen.
Ser fram til å benke meg på puben med hørselvern for å unngå den verste trommelommingen fra Åråsen.Last edited by Brutus; 02.08.2009, 12:30.DIXIKommentar
-
kjenner jeg blir litt nervøs med tanke på moldskred mot kippe og pedersen...redd vi i alle fall slipper inn 1 mål, hvor moldskred kommer alene med ottoNosa er tydelig rørt av Kanarifansen, og er helt klar på hvor mye de betyr for han.
- Jeg elsker fansen vår, jeg elsker dem høyt!Kommentar
-
Kommentar
-
Foreslår at du har fokus på egen "supportergjeng", at Isberget er latterlig er et KRAFTIG understatement..."heja TIL, heja TIL" ..man må jo bare le...FUGLA TIL VI DØR!Kommentar
-
Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.Kommentar
-
Øvrebø dømmer idag ja.. kult at TIL leder 0-1 til kampstart..VG og TV2 kan brenne.
<3 http://www.lsk.no/?did=9113370Kommentar
Kommentar