Syntes nå LSK må se ann hvem de skal beholde til neste sesong og bygge laget rundt. Ikke bra med så mye endringer på laget hele året.. Og ja, jeg vet at det har vært store skadeproblemer. Mener bare at vi må ha noen bautaer i hver ledd, som sås i alltid skal spille og styre lagdelene..
Mitt forslag, Forsvar: Kippe, Midtbane: Sørgård/Bjørkøy, Spiss: Edwin eller Sundgodt.
Edwin tror jeg faktisk vil bli en stjerne på åråsen når han får spilt over en hel sesong.
Min mening er at de spillerne som ikke står i stil til denne lagoppstillingen må vurderes å byttes ut. Tror det er viktig å ha en fast stamme. Ser jo det fra flere andre storlag i Europa også.
PS: Hadde godt sett at vi fikk en ny "Runar Kristinson" type på midtbanen også.
Mitt forslag, Forsvar: Kippe, Midtbane: Sørgård/Bjørkøy, Spiss: Edwin eller Sundgodt.
Edwin tror jeg faktisk vil bli en stjerne på åråsen når han får spilt over en hel sesong.
Min mening er at de spillerne som ikke står i stil til denne lagoppstillingen må vurderes å byttes ut. Tror det er viktig å ha en fast stamme. Ser jo det fra flere andre storlag i Europa også.
PS: Hadde godt sett at vi fikk en ny "Runar Kristinson" type på midtbanen også.
Kommentar