Stefán Logi klar for Lillestrøm

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andersmm
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 5764

    #41
    Opprinnelig skrevet av dennis
    om Otto så selges i dette vinduet og vi samtidig har leid ut Andre ut året sitter vi igjen med en innleid Islending samt Lars fra rekruttlaget!!!!
    Skjønner ikke helt din tankegang her...tror heller ikke Berg og Bjar sitter med samme.
    Grodås har uttalt at han har klokketro på Logi og at han er en knallgod keeper, således tror jeg ikke vi blir så veldig svekket på förstekeeperplass. Derimot er nok Hansen en bedre keeper enn Sutterud, alikevel kan det tjene oss om Hansen får höyere matching. I tillegg tror jeg KR önsket å få inn en god erstatter for Logi, ihverfall ut sesongen.

    Det viktigste poenget her er derimot at vi har budsjettert med dröyt 5 millioner i spillersalg. Salget av Riise generer ikke så mye penger som klubben selv kan disponere fritt, selv om store deler av investorennes inntekter fort vil reinvesteres i klubben. Särlig nå som vi har en trener med en pen track-record hva viderutvikling og salg av spillere angår.

    Poenget er at vi er pent nödt til å selge flere spillere for å klare å holde oss ökonomisk i balanse. Otto er en av få spillere som kan genere nok penger til at vi kommer på pluss-siden av salgsbudsjettet.
    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

    Kommentar

    • Canário
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 1471

      #42
      Opprinnelig skrevet av merch
      Når du går fra Bayern Munchen uten spilletid til Øster for å få 8kamper for så å spille 8kamper for Nordsjælland og videre til en benktilværelse i Bradford uten debykamp så vil jeg ikke se på klubbhistorien som noe kvalitetstempel. Syns det er rart man skal hente en som har kamper på bunnivå i Sverige og Danmark, og som ikke får en eneste kamp i Bradford.
      Det er ingen automatikk i at keepere eller spillere på dårligere lag ikke er gode nok - heldigvis. Det er heller ikke alltid man kan si for mye om nivået ut ifra hvor mye tillit man får i én klubb og av én trener. Keeperplassen er ekstra spesiell. Det er den vanskeligste å komme seg inn på hvis man først er ute, der man enten er helt fast eller er helt vraket - sjelden en mellomting. LSK har garantert gjort godt forarbeid her. Hansen trenger samtidig å få bedre kamptrening og motivasjon for å ta de stegene som må til for å bli en toppkeeper.

      Velkommen, Stefán.

      Kommentar

      • nebbjævel
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2009
        • 511

        #43
        Otto er en keeper som fortjener mer ros enn det som blir ham til del her på forumet. Ta en kikk på baklengsmåla i årets sesong og finn ut at ansvaret ligger andre steder enn hos burvokteren. Det skal faktisk ganske mye til å finne en målmann som er signifikant bedre enn Otto til å stå i mål for oss.

        Det gjøres adskillig fler feil foran ham i og utenfor boksen enn det han selv har levert av blemmer. Han har ingen grunn til å skamme seg over det han har prestert. Ellers ønsker jeg Logi lykke til med oppholdet på Åråsen.

        Kommentar

        • dennis
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 872

          #44
          Opprinnelig skrevet av Mynten
          Var nok litt ivrig ved å si at Otto kan bli solgt så fort som mulig, men jeg tror uansett at han er tilgjengelig for andre så fort Tippeligaen er ferdig. Klubben ser vel muligheter til å få noen kroner for han da han fortsatt har litt tid igjen av kontrakten sin. Med Andre som en jevnbyrdig keeper tror jeg klubben ønsker å satse på han videre.
          Det ser jeg ikke noe problematikk i at han forsvinner ETTER sesongen, da sitter vi igjen med Andre samt at jeg har hørt at vi har opsjon på å kjøpe Islendingen og ifølge det jeg har lest her inne så er han en favoritt hos Grodås....

          Da sitter vi på nytt igjen med 2 gode keeperesamt forhåpentligvis igjen med penger etter Otto.

          Kommentar

          • KimFL
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 1410

            #45
            Har denne keepern signert for LSK? Eneste "linken" til denne saken er fra en islandsk avis. Finner ingenting om dette, hverken på lsk.no, rb.no eller noen andre nettaviser....

            Kommentar

            • HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6090

              #46
              Opprinnelig skrevet av KimFL
              Har denne keepern signert for LSK? Eneste "linken" til denne saken er fra en islandsk avis. Finner ingenting om dette, hverken på lsk.no, rb.no eller noen andre nettaviser....
              Det ble nevnt i artikkelen til RB og er bekrefta på hjemmesiden til den islandske klubben.


              "Juniorlagets Lars Sutterud vil sitte på benken som LSKs andrekeeper mot Tromsø på søndag, men allerede til neste kamp er en ny keeper på plass.

              Det blir KR Reykjaviks Stefán Logi Magnusson som kommer på utlån motsatt vei. Magnússon trente med LSK tidligere i år, og er førstekeeper i KR."


              "Stefán Logi til Lilleström"

              Kommentar

              • Kimito
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 2601

                #47
                Opprinnelig skrevet av Grusom B
                Batikk fører til hasj. Det er på dopinglista. Eller var det motsatt?
                Det kan du bestemme selv dersom du sitter lenge nok i batikk.
                Ferdigskåra

                Kommentar

                • Kimito
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 2601

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av nebbjævel
                  Otto er en keeper som fortjener mer ros enn det som blir ham til del her på forumet. Ta en kikk på baklengsmåla i årets sesong og finn ut at ansvaret ligger andre steder enn hos burvokteren. Det skal faktisk ganske mye til å finne en målmann som er signifikant bedre enn Otto til å stå i mål for oss.

                  Det gjøres adskillig fler feil foran ham i og utenfor boksen enn det han selv har levert av blemmer. Han har ingen grunn til å skamme seg over det han har prestert. Ellers ønsker jeg Logi lykke til med oppholdet på Åråsen.
                  Vel, det er vel ikke mange som har slaktet han? Problemet er bare det at han ikke har levert mer enn helt middels (dette gjelder for så vidt flere spillere). Dersom Logi er en bedre keeper, ser jeg på dette med blide øyne.
                  Ferdigskåra

                  Kommentar

                  • Percy Nilegård
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 5146

                    #49
                    Hvilke store idretsbegivenheter skal du ta del i Grusom? Hvor ofte doptestes du egentlig?
                    "Alltid blodsprengt"!
                    Fong/Macho

                    Even Nordlien

                    Kommentar

                    • nebbjævel
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2009
                      • 511

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av Kimito
                      Vel, det er vel ikke mange som har slaktet han? Problemet er bare det at han ikke har levert mer enn helt middels (dette gjelder for så vidt flere spillere). Dersom Logi er en bedre keeper, ser jeg på dette med blide øyne.
                      Slakt og slakt, folk ser bort fra at han har hatt et par usedvanlig travle sesonger, der en uforholdsmessig stor del av spillet har foregått i og rundt boksen vår. Maset om andre keepere må føles utrulig urettferdig for ham. Otto er ikke, og har aldri vært problemet. Hakka pälle pohjan poikka !
                      Last edited by nebbjævel; 02.08.2009, 00:42. Begrunnelse: ufullstendig setning

                      Kommentar

                      • rugbar
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Apr 2007
                        • 152

                        #51
                        rask igangsettelse

                        Takker JA til en keeper som ivrer etter å sette igang spillet raskt. Otto er en keeper veldig bra i feltet og glimter til på streken, men å sette igangspillet greier han ikke. Er lei av å få 5min pause hver gang han skal spille ut ballen!!

                        Kommentar

                        • Seb.R
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 4159

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av rugbar
                          Takker JA til en keeper som ivrer etter å sette igang spillet raskt. Otto er en keeper veldig bra i feltet og glimter til på streken, men å sette igangspillet greier han ikke. Er lei av å få 5min pause hver gang han skal spille ut ballen!!
                          Øh...
                          www.sebastianramsland.com
                          www.twitter.com/sebramsland

                          Kommentar

                          • dennis
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2006
                            • 872

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av rugbar
                            Takker JA til en keeper som ivrer etter å sette igang spillet raskt. Otto er en keeper veldig bra i feltet og glimter til på streken, men å sette igangspillet greier han ikke. Er lei av å få 5min pause hver gang han skal spille ut ballen!!
                            Det er nok ikke han som er treg med å få kula ut men Berg som vil at vi skal spille oss utover fra forsvaret istedet å pælme/sparke kula ut, å tape ballen i 80% av tilfellene.....

                            Kommentar

                            • Serbern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 5496

                              #54
                              Hvorfor sendte vi Hansen til Island før Logi var klar for å spille for oss? Med vår flaks blir Otto skada under oppvarminga og vi må starte med en junior i mål. :???:

                              Kommentar

                              • McGuffy
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 5100

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av Serbern
                                Hvorfor sendte vi Hansen til Island før Logi var klar for å spille for oss? Med vår flaks blir Otto skada under oppvarminga og vi må starte med en junior i mål. :???:
                                Enig at det virker litt rart at André har reist allerede, i og med at Magnusson skal stå for KR mot Valur i dag, og borte Basel i europacupen før han kommer til oss. Morgunblaðið melder at André skal debutere borte mot FH den 9.aug.

                                Det viser vel at Grodås og Berg stoler såpass på Sutterud at de mener han er en tilfredstillende backup.

                                Kommentar

                                • Kimito
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 2601

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av nebbjævel
                                  Slakt og slakt, folk ser bort fra at han har hatt et par usedvanlig travle sesonger, der en uforholdsmessig stor del av spillet har foregått i og rundt boksen vår. Maset om andre keepere må føles utrulig urettferdig for ham. Otto er ikke, og har aldri vært problemet. Hakka pälle pohjan poikka !
                                  Jeg har aldri slaktet han, men ventet og håpet at han skulle innfri forhåpningene til han. Likevel kan jeg ikke si annet enn at jeg synes han er habil, ikke mer. Kanskje spesielt fordi vi slipper til mye om dagen så blir det ekstra tydelig at han ikke har en voldsomme egenskaper når han skal stoppe skudd. Dersom, og det er forutsetningen, vi klarer å hente en spiller som kan få oss til å holde nullen til tross for at vi hangler "litt" bakover, så er det et glimrende trekk av klubben. Om Logi er en stor oppgradering vet jeg like lite om som deg. Vi kan bare håpe at Grodås vet hva han driver med.

                                  Mange poeng kan kapres ved å ha en god keeper. Jeg har spilt på oddsen mot Vålerenga mens Perkins har vært ute. Fredrikson er ikke en utpreget matchvinner om dagen (dessverre). Han har ikke gjort noe spesielt galt, men det er få andre enn supportere av LSK som vil fremheve han som en av de bedre keeperne i ligaen om dagen. Dersom han hever spillet sitt igjen, så er det helt topp. Jeg har ingenting imot Fredrikson.
                                  Ferdigskåra

                                  Kommentar

                                  • mortenhb
                                    Juniormedlem
                                    Bøffel
                                    • Jun 2009
                                    • 27

                                    #57
                                    Bare av å se på bilde av Logi, så oser det trygghet og erfaring. Kanskje det er det forsvaret trenger for å holde tettere bakover? En de kan stole på bak ryggen deres. Otto er altfor usikker, og hjertet mitt stopper hver gang han får et tilbakespill.
                                    VG og TV2 kan brenne.
                                    <3 http://www.lsk.no/?did=9113370

                                    Kommentar

                                    • Martin Olsen
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Jan 2007
                                      • 186

                                      #58
                                      Magnusson har bakgrunn som keeper i Bayarn Munchen Riktignok som reservekeeper for Oliver Kahn som unggutt så han har utvilsomt et stort Talent og virket meget bra i Treningskampen for LSK i vinter.

                                      Kommentar

                                      • Boudewijn
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Jul 2007
                                        • 207

                                        #59
                                        Etter hva jeg har hørt kommer Logi til fuglabyen i dag.
                                        Byråkratkanaris

                                        Kommentar

                                        • tullebukk
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2006
                                          • 5446

                                          #60
                                          Logi kommer i kveld og stiller på trening i morgen ( er det trening i morgen?)

                                          Kommentar

                                          Working...