Er Eidsvold Turn - LSK 2 klokken 16.00. Vi burde stille toppet lag. Perfekt trening. http://www.lsk.no/?aid=9094227
Stefán Logi klar for Lillestrøm
Collapse
X
-
Ny keeper hentet inn, hvem skulle trodd det?
Forhåpentligvis har vi hentet en keeper med matchvinner potensiale, noe jeg ha prøvd å utdype at jeg mener ikke Otto har.
Siden jeg ikke vet noe some helst om denne karen kan jeg ikke bidra med stort mer, men fra mitt ståsted er det uansett positivt å bytte ut en keeper med en av de dårligste redningsprosentene i ligaen."It is the nature of desire not to be satisfied, and most men live only for the gratification of it."Kommentar
-
Mannen vet å sjarmere et supporterhjerte.
Sakset fra lsk.no
- Jeg synes framfor alt at LSK er en fantastisk klubb med en stor historie bak seg. LSK har vært lengst i toppserien av alle klubbene, og dermed er det en stor utfordring for meg å komme til Åråsen. Fasilitetene er helt fantastiske med både Åråsen stadion, LSK-hallen, og ikke minst de nye treningsbanene jeg har hørt om. Jeg liker veldig godt måten Henning Berg og hans team arbeider. Jeg er veldig glad for at det ble LSK, og at jeg ikke valgte noe annet, sier Stefan Logi Magnusson til LSK.NO.Seriegull 2016!!!Kommentar
-
Mannen vet å sjarmere et supporterhjerte.
Sakset fra lsk.no
- Jeg synes framfor alt at LSK er en fantastisk klubb med en stor historie bak seg. LSK har vært lengst i toppserien av alle klubbene, og dermed er det en stor utfordring for meg å komme til Åråsen. Fasilitetene er helt fantastiske med både Åråsen stadion, LSK-hallen, og ikke minst de nye treningsbanene jeg har hørt om. Jeg liker veldig godt måten Henning Berg og hans team arbeider. Jeg er veldig glad for at det ble LSK, og at jeg ikke valgte noe annet, sier Stefan Logi Magnusson til LSK.NO.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Kommentar
-
LØP OG KJØP!
Makan til keeper er det lenge siden jeg har sett.... Kanskje litt kjapp reaksjon men skriver i gledesrusKommentar
-
HErlig at han satte spillet fort igang, men han virka såpass fotballsmart at han brukte tid de gangene det var behov for å roe ned spillet også.. Fremsto som en som var dyktig til å dirigere forsvaret !Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Dette likte jeg! Selv om jeg har stor sansen for Otto så må jeg si:
Jeg er ganske sikker på at om du i nær fremtid slår opp "matchvinner" i Store Norske Leksikon finner du bildet av vår nye keeper!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
-
Utrolig deilig å se en keeper med en sånn ro. Det smitter over på resten av forsvaret! Minner litt om St.Claus Reitmeier (selv om gamlefar var enda bedre).
Otto framstår som så forferdelig usikker. Da blir det mer rot i forsvaret også fordi de ikke føler seg trygg på keeper.
Kjøp Magnusson i morgen!Kommentar
Kommentar