Stefán Logi klar for Lillestrøm

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • McGuffy
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 5100

    Opprinnelig skrevet av Stray Cat
    Du kan være så pirkete du vil på islandske for- og mellomnavn, McGuffy. Her på bjerget kommer han til å hete Logi, på samme måte som Nosa heter Nosa :-)
    Jaujau, ingen problemer. Jeg bare presiserer at Logi er et fornavn, akkurat som Henrik! Jeg liker ikke det Sembifiserte Logi Magnusson.

    Kommentar

    • Riiber
      Juniormedlem
      Ferskenpels
      • Apr 2007
      • 6

      Hadde faktisk en veldig fin samtale med Logi i dag da han var innom jobben min og kjøpte noe greier, og han sa noe som virkelig viste at han har blitt glad i LSK.

      Han sa, det at jeg tjener 1 mill mer i året har ingenting å si for meg så lenge jeg er et sted hvor jeg trives.
      Og mente virkelig at Lillestrøm var stedet for han. Han har også sagt til Henning at det er her han vil bli.
      Han snakket også mye om hvor bra fansen, trua på laget var og hvordan han ser at vi alle depper hvis vi taper en kamp.
      Men det er klart at mye står på Rekjavik... og de tenker jo selvfølgelig på tall..
      Vi har jo som han nevnte en finsk landslagskeeper og et stort norsk talent vi også, så jeg er jo litt usikker på hvor mye LSK er villig til å betale.

      Men håper virkelig han blir!

      Kommentar

      • Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

        Opprinnelig skrevet av Riiber
        Hadde faktisk en veldig fin samtale med Logi i dag da han var innom jobben min og kjøpte noe greier, og han sa noe som virkelig viste at han har blitt glad i LSK.

        Han sa, det at jeg tjener 1 mill mer i året har ingenting å si for meg så lenge jeg er et sted hvor jeg trives.
        Og mente virkelig at Lillestrøm var stedet for han. Han har også sagt til Henning at det er her han vil bli.
        Han snakket også mye om hvor bra fansen, trua på laget var og hvordan han ser at vi alle depper hvis vi taper en kamp.
        Men det er klart at mye står på Rekjavik... og de tenker jo selvfølgelig på tall..
        Vi har jo som han nevnte en finsk landslagskeeper og et stort norsk talent vi også, så jeg er jo litt usikker på hvor mye LSK er villig til å betale.

        Men håper virkelig han blir!
        Ut i fra hva jeg har forstått har vi opsjon på kjøp. Pleier ikke kjøpesummen å bli avtalt på forhånd da?
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

        Kommentar

        • Riiber
          Juniormedlem
          Ferskenpels
          • Apr 2007
          • 6

          Jeg håper virkelig det... og at det ikke er så alt for mye..

          Kommentar

          • rulfi
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2007
            • 982

            Opprinnelig skrevet av Riiber
            Jeg håper virkelig det... og at det ikke er så alt for mye..
            Jeg håper og velger og tro at prisen er satt helt i starten og at den er overkommelig, ellers hadde ikke opsjon på kjøp hatt noe for seg. Derimot ser jeg pengene får fart på seg om prisen ikke er satt og vi bare har opsjon. Da blir jo prisen etter hvor bra han står, og da kan i så tilfelle Reykjavik kose seg nå.

            Kommentar

            • GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

              Dette er jo en keeper Grodås etter sigende er en stor fan av, er sikker på at vi har fremforhandlet en sum som alle parter kan leve godt med. Han er verdt å strekke seg langt etter, årets sesong viser hvor mye en keeper som skaper trygghet har å si for et lag som sliter.

              Kommentar

              • Vikingur
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Oct 2006
                • 289

                According to Icelandic media, Sunderland in England and Roda JC in Holland are interested in Stefan Logi. Also teams from Scotland. But it says Logi is expected to sign a permanent deal at Lilleström.

                Kommentar

                Working...