Nyheter august 2009

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • morten
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2156

Lsk.no

Bergmann: - Nærmer meg fortsatt
    Til tross for skadeproblemer i sin første sesong for LSK tar Björn Bergmann Sigurdarson fortsatt steg. Mandag kveld scoret han for LSK i 2. divisjon.
    Badekar
    http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

Kommentar

• Shaggy
      Juniormedlem
      Bøffelpromp
      • Aug 2008
      • 15

- Bjørkøy klar for Odd

John Anders Bjørkøy skal være klar for Odd Grenland.
      PÅ VEI BORT: John Anders Bjørkøy har ikke tillit i LSK og ser ut til å bli Odd-spiller. Foto: Scanpix

Skiens-avisen Varden skriver at Bjørkøy benyttet formiddagen til å ta farvel med sine lagkamerater i Lillestrøm, og at han kommer til å signere en avtale over tre og et halvt år med Odd Grenland.

Midtbanespilleren skal avgivelig presenteres på en rpessekonferanse senere i dag.

(VG Nett) John Anders Bjørkøy skal være klar for Odd Grenland.

Kommentar

• gilbert
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 3226

Romerikes Blad om Bjørkøy, Riseth

Bjørkøy blir Odd-spiller

ÅRÅSEN:

John Anders Bjørkøy blir etter all sannsynlighet klar for Odd i løpet av kort tid. Bjørkøy var ikke på dagens LSK-trening og etter det Romerikes Blad erfarer er han på vei til Skien for legesjekk. Hvis alt går i orden vil han presenteres i Odd-drakt i løpet av dagen.
        LSK-trener Henning Berg bekrefter at Bjørkøy blir Odd-spiller.
        – Dette handler først og fremst om økonomi. Samtidig har vi brukbar dekning i hans posisjon. «Jonna» er heller ikke noe klart førstevalg hos oss, sier Henning Berg.
        Bjørkøy ble hentet til Åråsen fra Fredrikstad i 2007 av Tom Nordlie, men midtbanespilleren har slitt med å overbevise i LSK-trøya.
        Nå forsvinner etter all sannsynlighet til Tippeliga-kollegaen fra Skien gratis.

Ny spiller

Adrian Reid, som har prøvespilt med LSK de siste ukene, blir trolig LSK-spiller. 23-åringen som kommer fra Portemore United, som spilte treningskamp mot LSK denne måneden, kan være mannen for at midtstopper Vidar Riseth kan få ønske sitt oppfylt og får forlate Åråsen
        – Det er en vurdering vi må ta dersom vi får til en leieavtale for Adrian. Inntil det skjer er det uaktuelt å la Vidar gå, sier Berg.
        Strømsgodset er interessert i å hente Riseth på lån ut sesongen, men ingenting er avklart om hvor trønderen havner. Flere klubber, blant annet Lyn, skal også ha meldt sin interesse for 37-åringen.

– Før helga fikk jeg beskjed om at jeg må bli, og jeg forholder meg til kontrakten jeg har med LSK. Nå blir jeg her for å kjempe om en plass inntil jeg hører noe annet, sier Riseth.

Kommentar

• RSP
          Moderator
          • Aug 2004
          • 10498

lsk.no

Bjørkøy: - Veldig trist å forlate LSK

Et nytt kapittel starter i John Anders Bjørkøys karriere. Tirsdag morgen var han i LSK-garderoben for å ta avskjed med lagkompisene.

Kommentar

• KFL41
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 3648

LSK-magasinet

Kommentar

• KrisB
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2008
              • 2923

nrk.no

Dumper lønna for få bytta klubb

John Anders Bjørkøy går betydelig ned i lønn for å få bytta klubb.

John Anders Bjørkøy går gratis fra Lillestrøm til Odd Grenland.
              Den tidligere landslagspilleren ble klar for Skienslaget tirsdag ettermiddag og går ned i lønn for å få bytte klubb.
              - Det har vært en prosess der begge parter har måttet gi og ta, men nå tror jeg alle er fornøyd, sier John Anders Bjørkøy til NRK.
              Hvor mye fotballspilleren går ned i lønn vil Bjørkøy ikke uttale seg om.
              Se video: Bjørkøy i ny drakt

Suksess i ny drakt

John Anders Bjørkøy har stått øverst på ønskelista til Odd Grenland.
              Økonomi så lenge ut til å velte overgangen, men private investorer har det siste døgnet lagt ekstra penger i potten.
              Lillestrøm betalte fire millioner kroner for Bjørkøy, men den tidligere Fredrikstad-kapteinen ble aldri noen suksess på Åråsen.
              Derfor fikk Bjørkøy gå gratis.
              - Jeg håper å finne tilbake til toppnivået mitt, sier Bjørkøy.
              Les: Bjørkøy klar for Odd
              Les også: LSK og Odd enig om Bjørkøy-overgang
              - På rett spor

Ut sesongen må John Anders Bjørkøy belage seg på å bli brukt i flere posisjoner. Fra neste sesong lover Odd Grenland trener, Dag- Eilev Fagermo, å bruke Bjørkøy der han er best.
              - Jeg regner med at han best som høyere indre løper, sier Fagermo.
              I Odd Grenland blir Bjørkøy gjenforent med sin tidligere lagkamerat Simen Brenne.
              - Jeg tror Bjørkøy kan komme i rett spor i karrieren sin i Odd Grenland, sier Simen Brenne.
              (NRK)

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/o...mark/1.6746592

Kommentar

• Petter Ø
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3008

Til minne av Stig Spantell

Våre tanker går til Stigs nærmeste familie og gode venner.

HQ:
                BORKED
                HD:
                Våre tanker går til Stigs nærmeste familie og gode venner.
                Last edited by Petter Ø; 25.08.2009, 19:40.
                Petter Ø - Kreativ Kanaris
                http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

Kommentar

• KrisB
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2008
                  • 2923

rb-papir

Reid kan hjelpe Riseth
                  Åråsen: LSK vurderer å signere midstopper Adrian Reid fra Jamaica for resten av sesongen. Hvis det går i orden, kan Vidar Riseth få en mulighet til å forlate Åråsen.
                  Men trønderen forholder seg inntil vidre at han vil bli i LSK ut sesongen.
                  -Før helga fikk jeg besked om at jeg måtte bli, og jeg er innstilt på å være her å kjempe om en plass, sier Riseth.
                  LSK-trener Henning Berg bekrefter at Adrian Reid kan bli LSK spiller i høst, og at klubben da vil ta en ny vurdering av situasjonen til Vidar Riseth.
                  -Det er helt uaktuelt å slippe Vidar uten at vi får inn en erstatter. Skulle vi få en avtale med Adrian, er det noe vi må vurdere en gang til, Sier Berg

Strømsgodset, vålerengen, Lyn og Nybergsund har alle hatt følere ute for å sikre seg Riseth.

Kommentar

• RSP
                    Moderator
                    • Aug 2004
                    • 10498

RB

MØTER LSK: John Anders Bjørkøy spilte for LSK da de møtte Odd på Åråsen 16. mai. 13. september møtes lagene igjen i Skien. Da spiller Bjørkøy i hvitt. FOTO: ROAR GRØNSTAD

Ga bort Bjørkøy til Odd

SKIEN:
                    LSK fikk ingenting, men sparer 5 millioner kroner på overgangen.

Morten Svesengen
                    Espen Bolstad
                    Publisert 26.08.2009 kl 07:53 Oppdatert 26.08.2009 kl 08:00

Tirsdag ble det klart at John Anders Bjørkøy fra Gjelleråsen går fra LSK til Odd Grenland.

Etter det Romerikes Blad erfarer ble Bjørkøy gitt bort til Skiens-klubben mot at midtbanespilleren fikk beholde sitt lønnsnivå på om lag 1.3 millioner kroner.

– Jeg har hatt en fin tid og har fått mange venner i LSK selv om verken klubben eller jeg selv har innfridd våre ambisjoner i den tida jeg spilte der. Jeg skulle ønske at tida i LSK hadde blitt annerledes, og jeg synes det er trist at den ble kort, sier hovedpersonen selv om overgangen.

Kan gi lønn til flere
                    Det var nettopp ønsket om å spare framtidige lønnsutgifter som fikk Åråsen-klubben til å gi bort spilleren som har spilt 39 av 48 kamper siden han kom til LSK før 2007-sesongen. 35 av dem har han vært med fra avspark.
                    Bjørkøys opprinnelige kontrakt med LSK varte også ut sesongen 2012. Det betyr at LSK på drøyt tre år vil frigjøre nærmere fem millioner kroner på Bjørkøy-overgangen.
                    Med de pengene LSK sparer kan LSK i et tenkt tilfelle lønne to-tre nye spillere.

– En potet
                    Den tidligere landslagsspilleren er ikke lovet noen framtredende rolle på Odd-laget i første omgang.
                    Trener Dag-Eilev Fagermo sier til Telemarksavisa at han vil bli brukt som en potet denne sesongen. Til neste år skal klubben rendyrke Gjelleråsen-karen i en fast rolle.
                    Odds aktive arbeid for å få ham til Skien var en viktig årsak til at han valgte å avslutte sin LSK-karriere.
                    – Odd har jobbet hardt for å få meg, og det betyr selvfølgelig mye. Nå gleder jeg meg til å starte. Jeg har jo fått med meg at de har hatt en bra sesong. Dessuten har jeg hele tiden hatt god kontakt med Simen (Brenne), sier Bjørkøy.

Kommentar

• Emil B
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2006
                      • 5921

LSK.no

Kippe: - Vi vil ha revansje!
                      Etter seieren mot Strømsgodset ser Frode Kippe fram til hjemmekampen mot Stabæk førstkommende mandag.

Kommentar

• KrisB
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2008
                        • 2923

LSK.no

LSK - Start i 2. divisjon flyttet
                        På grunn av at LSK spiller hjemme mot Stabæk førstkommende mandag blir også 2. divisjonskampen flyttet.

Kommentar

• KrisB
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2008
                          • 2923

RB-papir

dagens RB (papir) Lang artikkel, ikke alt er tatt med av meg nå, men her er det viktigste i hvertfall.

Lyn-nei til LSKs millonstilbud.

-Det handler om et tilbud i millionklassen, sier LSK trener Henning Berg.
                          Sportsdirektøren aviser at Åråsen-klubben har kommet med noe skambud.
                          -Det dreier seg om mange penger i dagens marked, sier Bjarmann.

Og Henning Berg er overrasket over at Lyn som trenger penger, ikke er intresert i å selge eller snakke med LSK.
                          -Jeg trodde det ville være viktig for Lyn i den situasjonen klubben er i, sier han.

LSK skal ha lagt inn bud på to lyn-spillere, men Oslo klubben sa nei til overgang. Det er Riise-millionene som det skulle kjøpes med:

-Etter salget av Riise har vi fått noen midler tilgjenlige for kjøp. De er ikke brukt ennå, sier berg.

LSK eller Lyn vil ikke si hvike spillere det dreier seg om.

-Vi fikk beskjed om at den ene ikke var tilgjennlig for kjøp. Den andre priset Lyn for høyt, sier Bjarmann.

Men RB skriver at det er to av disse fire det er snakk om:
                          • Magne Simonsen: Er en back i utvikling og som fikk sjanser til spill i tippeligaen med Henning Berg som trener. Kan også brukes som kantspiller.
                          • Erling Knudtzon: Rask høyre kantspiller som vil passe godt inn i den stilen LSK vil gjennomføre.
                          • Paul Obiefule: Har god tekninkk, bra overblikk, en meget god fysikk og er en midtbanespiller med en offansiv legning Henning Berg godt kan tenke seg.
                          • Kim Holmen: Er en hyperrask spiss, men neppe aktuell for LSK i og med at Edwin har samme fart, og er mer målfarlig.
                          Administrerende direktør i Lyn Erik Langerud utelukker ikke at det kan skje noe i forhold til LSK og andre før overgangsvinduet stenger Mandag.

Kommentar

• jonny
                            Juniormedlem
                            Bøffelpromp
                            • Jun 2004
                            • 13

Samtidig tyder mye på at Adrian Reid, som er på prøvespill i Lillestrøm, blir LSK-spiller.
                            23-åringen som kommer fra Portmore United, som spilte treningskamp mot LSK denne måneden, kan være mannen som gjør at midtstopper Vidar Riseth kan få ønsket sitt oppfylt og får forlate Åråsen
                            – Det er en vurdering vi må ta dersom vi får til en leieavtale for Adrian. Inntil det skjer er det uaktuelt å la Vidar gå, sier Berg.
                            Både Strømsgodset og Lyn har vist interesse for Riseth.
                            – Før helga fikk jeg beskjed om at jeg må bli, og jeg forholder meg til kontrakten jeg har med LSK, sier 37-åringen. (ANB)

Vi anbefaler deg å gjøre et nytt søk i søkefeltet. Det finner du øverst til høyre hvis du har åpnet denne siden på PC eller Mac.

Kommentar

• FUGlinho
                              KFL styremedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 2454

Opprinnelig skrevet av KrisB
                              dagens RB (papir) Lang artikkel, ikke alt er tatt med av meg nå, men her er det viktigste i hvertfall.

Lyn-nei til LSKs millonstilbud.
                              Her er hele greia på nett:

http://www.rb.no/lsk-magasinet/article4543227.ece

Lyn-nei til LSKs milliontilbud

ÅRÅSEN:
                              LSK har lagt inn bud på to Lyn-spillere, men Oslo-klubben har sagt nei til overgang.

Verken Lyn eller LSK vil si hvilke spillere det dreier seg om.
                              Men etter det RB-sporten kjenner til er det to av disse fire som er mest aktuelle: Paul Obiefule, Magne Simonsen, Erling Knudtzon og Kim Holmen
                              Og ifølge LSK-trener Henning Berg har Åråsen-klubben lagt betydelige beløp på bordet for å sikre seg Lyn-spillerne.
                              – Det handler om tilbud i millionklassen som er blitt avvist, sier LSK-trener Henning Berg.
                              – Hvilke spillere vil dere ha til LSK?
                              – Det ønsker jeg ikke å si noe om.
                              Henning er overrasket over at Lyn, som trenger penger, ikke har vært interessert i å selge eller snakke med LSK.
                              – Jeg trodde dette ville være viktig for Lyn i den situasjonen klubben er, sier han.
                              Er dette spillere for LSK? Si din mening nederst i artikkelen!
                              Riise-millioner

Det er sportsdirektør Torgeir Bjarmann som har vært i direkte kontakt med Lyn i forbindelse budene. Han vil heller ikke si hvilke spillere det dreier seg om.
                              – Vi fikk beskjed om at den ene ikke var tilgjengelig for kjøp. Den andre priset Lyn for høyt, sier Bjarmann.
                              Sportsdirektøren avviser at Åråsen-klubben har kommet med noe skambud.
                              – Det dreier seg om mange penger i dagens marked, sier Bjarmann.
                              Det er salget av Bjørn Helge Riise til Fulham som gjør at LSK nå har mulighet til å handle.
                              – Etter det salget har vi fått noen midler tilgjengelig for kjøp. De er ikke brukt ennå, sier Henning Berg.
                              – Interesse fra flere klubber

Men de beløpene LSK ønsket å bruke på å kjøpe to av Lyn-spillerne var ikke store nok til å komme til enighet med Lyn i denne omgang.
                              – Det har vært en dialog med Lillestrøm om to av våre spillere, men det har ikke resultert i noe, sier administrerende direktør i Lyn, Erik Langerud.
                              Han vil ikke utelukke at det kan skje noe både i forhold LSK og andre før overgangsvinduet stenger mandag.
                              – Det er interesse for flere av våre spillere fra flere klubber. Derfor er det selvfølgelig en mulighet for at det kan bli salg, men det er ikke slik at det må bli det, sier Langerud.
                              Selv om Lyn har solgt eller leid ut mange spillere i det siste, er ikke klubben ute av de økonomiske problemene.
                              – Vi har fått et pusterom, men er ikke i mål, sier Langerud.
                              Obiefule og Simonsen?

Slik RB-sporten vurderer Lyn-stallen er det i første rekke disse spillerne som kan være aktuelle for LSK:
                              • Magne Simonsen er en back i utvikling og som fikk sjanser til spill i Tippeligaen med Henning Berg som trener. Anvendelig også som kantspiller.
                              • Erling Knudtzon, rask høyre kantspiller som vil passe godt inn i den stilen LSK vil gjennomføre.
                              • Paul Obiefule har god teknikk, bra overblikk, en meget god fysikk – og er en midtbanespiller med en offensiv legning Henning Berg sannsynligvis kan tenke seg.
                              • Kim Holmen er en hyperrask spiss, men neppe så aktuell for LSK i og med at Edwin Eziyodawe har samme fart, og er mer målfarlig.
                              Kim
                              Styremedlem KFL

Kommentar

• sigurdsen
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 1827

(VG Nett) Lillestrøm forsøkte å hente to Lyn-spillere, men kriserammede Lyn sa nei. Det forstår LSK-trener Henning Berg lite av.

Lyn: - Vi kan ikke gi bort spillerne våre

Av Klaus Eriksen 27.08.2009 kl. 11:47 Kilde: VG NETT
                                (VG Nett) Lillestrøm forsøkte å hente to Lyn-spillere, men kriserammede Lyn sa nei. Det forstår LSK-trener Henning Berg lite av.
                                MYE INTERESSE: Lyn-direktør Erik Langerud bekrefter at det er endel interesse for endel Lyn-spillere, og utelukker ikke at flere spillere forsvinner fra klubben før overgangsvinduet stenger 1. september (tirsdag). Foto: Frode Hansen
                                VG Nett følger
                                Lag din egen RSS

- Jeg trodde dette ville være viktig for Lyn i den situasjonen klubben er i, sier Berg til Romerikes Blad.

Avisen melder at LSK var ute etter to av følgende spillere: Erling Knudtzon, Magne Simonsen, Paul Obiefule eller Kim Holmen. Berg ønsker ikke å si hvilke spillere det gjelder.

Vanskelig tid

Det gjør ikke Lyn-direktør Erik Langerud heller, men han bekrefter interesse fra Lillestrøm på deres spillere. Lyn har en ekstremt anstrengt økonomi, og Langerud beskriver dagens situasjon som vanskelig. Klubben jobber med kostnadskutt, spillersalg, pleie av kreditorene og alt annet som kan hjelpe klubben til å ikke gå konkurs.

VG LIVE: Se alle kamper direkte resten av sesongen. Bestill her!

- Vi skal vurdere budene ekstremt nøye, men bud som nesten ikke bringer noe inn - på spillere som vi ønsker skal være med videre - er det ingen hensikt å si ja til. Vi kan ikke gi bort spillerne våre, sier Langerud til VG Nett og påpeker at han snakker på generelt grunnlag

Langerud bekrefter at det er interesse fra flere klubber på flere av spillerne deres, og han utelukker ikke at interessen og størrelsen på budene kan eskalere frem til overgangsvinduet stenger 1. september.

Foto: Daniel Sannum Lauten
                                - Ikke skambud

Lillestrøm mener at budet deres på Lyn-spillerne var godt.

- Det handler om tilbud i millionklassen som er blitt avvist, sier Berg.

- Det dreier seg om mange penger i dagens marked, sier LSKs sportsdirektør Torgeir Bjarmann.

Både Bjarmann og Berg var i Lyn i fjor, men begge dro til Lillestrøm før sesongavslutningen for snaut ett år siden.

Torsdag kom det melding om at Viking er ute etter Lyns Davy Claude Angan. Lyn-direktøren vil ikke bekrefte dette heller, men sier:

- Angan er blitt lagt merke til av flere.

Kommentar

• Emil B
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2006
                                  • 5921

Treningsrapport, 27.08.09.

Opprinnelig skrevet av HSft
                                  Tok meg en tur på treningen i dag, og denne tråden bør vel trekkes opp igjen.

Sundgot forsvant fra treninga med en gang jeg kom. Han sa han hadde en stiv akilles og ikek ville ta noen sjanse. Litt senere forsvant Kiko med en stor ispose på kneet, han så dog ut til å gå helt normalt. Ringstad og Gabrielsen trente i joggesko med PSA.

Jeg kom som vanlig ca. en halv time etter treninga var starta. Oppvarming er ikke så morsomt å se på.

Grodås trente med Stefan og en keeper som het Magnus. Etternavnet hans vet jeg ikke og hvor han kommer fra vet jeg ikke. Tipper det var en lokal keeper som var med litt og ikke en fremtidig Lillestrøm-keeper. Otto Fredrikson var ikke med i dag.

Resten av laget trente på veggspill rundt to markører før de hadde en øvelse der de ble delt i to lag og måtte slå flest mulig passninger uten å miste ballen, inne i en stor firkant.

Til slutt var det en ganske lang spilldel.

Lagene som startet så slik ut:

Stefan
                                  Essediri - Pedersen - Kippe - Johnsen
                                  Tokstad - Søgård - Nosa - Myklebust
                                  Bergmann
                                  Edwin

Gulbrandsen - Prøvespiller 2
                                  Bolly - Dosso - Riseth - Eriksen
                                  Husar - A. Reid - Mosis - Prøvespiller 1
                                  Magnus

Eriksen stilte seg opp som back, mens prøvespiller 1 stilte seg opp som ving, men de fikk beskjed av Berg om å bytte før de starta. Etter noen få min fikk Eriksen og Tokstad beskjed om å bytte og Eriksen spilte mesteparten av formasjonstreninga som høyreving på førstelaget.

Occean la jeg ikke merke til at mangla før jeg tenkte over formasjonene i etterkant, så derfor ikek så nøye etter han.

Reid mangla tydelig erfaring med soneforsvar og Mosis fikk klar beskjed om å prate mye og gi han beskjeder slik at han fulgte linja.

Riseth måtte gi seg halvveis i treninga og Bergdølmo tok over.
                                  .....

Kommentar

• KrisB
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2008
                                    • 2923

LSK.no

Samme dommer som mot Vålerenga
                                    Svein Oddvar Moen dømmer LSK-Stabæk på mandag. Han var også i ilden da LSK slo Vålerenga på Ullevaal for kort tid siden.

http://lsk.no/?did=9114702

Kommentar

• KrisB
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2008
                                      • 2923

LSK.no

Skadet før lokaloppgjøret
                                      En tynn LSK-tropp reiser til lokaloppgjøret mot Skedsmo i juniorserien i kveld. Skedsmo-gutten Simen Rustadbakken er sistemann på lista

Kommentar

• ChriZza
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 4265

Opprinnelig skrevet av kfl.no
                                        Kanarikafé søndag 30/08

Det blir kanarikafé førstkommende søndag.

Skrevet av kfl.no

Dagen før LSK - Stabukk møter fansen spillerne til Kanarikafé fra klokken 10-13. Treningen begynner kl. 10:30 og det blir som vanlig salg av baguetter, kaker, vafler, brus og kaffe. Dagens rett: Pølselapskaus.

Vel møtt!

Med vennlig hilsen
                                        Kanari-Fansen

.....
                                        Last edited by ChriZza; 27.08.2009, 21:57.

Kommentar

• wænk
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2006
                                          • 2244

LSK.no

Storebror sterkest
                                          27/08/2009
                                          (Skedsmo-LSK 1-3) Lillestrøm-juniorene nedkjempet Skedsmo i lokaloppgjøret og tok høstens fjerde strake seier.
                                          Les mer ved å trykke her...
                                          If you're not living on the edge, you take up too much room!

Kommentar

Working...