Men han har vel knapt spilt så mange kamper på rad for oss? Det føles som om vi har fått en ny spiller, og det er jævlig deilig. Vi må forholde oss til hvordan han presterer nå, og ikke hvordan han har prestert tidligere. Noen andre som så luka han dro rett før corneren i går? Jævlig lekkert....
Karim Essediri som høyreving NÅ!!!
Collapse
X
-
Nåvel, Karim vil glippe igjen og få mer pepper på forumet. Han har konsentrasjons svikt som en del av personligheten og det er kort vei mellom himmel og helvete her inne. Situasjonene hvor han feiler blir ofte også veldig tydelige, i motsetning til f.eks når Kiko glipper Brix mot slutten i går. Det er ofte vanskeligere å oppdage markerings svikt på midtbanen selv om resultatet er like katastrofalt.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Men han har vel knapt spilt så mange kamper på rad for oss? Det føles som om vi har fått en ny spiller, og det er jævlig deilig. Vi må forholde oss til hvordan han presterer nå, og ikke hvordan han har prestert tidligere. Noen andre som så luka han dro rett før corneren i går? Jævlig lekkert....Nosa er tydelig rørt av Kanarifansen, og er helt klar på hvor mye de betyr for han.
- Jeg elsker fansen vår, jeg elsker dem høyt!Kommentar
-
Han er den eneste på laget som kan slå klasse-innlegg. Involvert i alle dødballmålene vi fikk i dag. dessuten nær ved å score på frispark. Hadde det ikke vært for en feberredning av branns reserve reserve keeper.Kommentar
-
Spol til 01:52:
Vakrere enn det vakreste!Kommentar
-
1) Uday Hussein.
2) Nff, v/ Øvrebøg.
3) Bærmodøl.
Og på delt 4) Riseth, Myklebust, Occean, Mouelhi, Joon m.fl.
Esset hadde som det nevnes her, svak motstand på sin side i dag. Er veldig spent på om han godtar en ny og betydelig mindre lukrativ kontrakt. Får han i det hele tatt et nytt tilbud hvis vi henter Simonsen & Knudtzon?
Godt å se at han gir noe tilbake hvertfall. Lønna hans er et bilde på at ting har løpt løpsk i noruego futebol.
Edit: Bare oppsummerer litt generelt fra forumet her, ikke min personlige mening sjølsagt. Dessuten glemte jeg helt tv2 og sikkert andre superhatobjekter.Last edited by Yellow-not-jella; 27.10.2009, 04:54.Kommentar
-
Kommentar
-
Vi trenger forandringer i stallen,for at vi skal bli et bedre lag.da må noen gå fra klubben,og Bosmann-spillerene står da naturligvis først på lista. iallefall Magnus går greit å miste,da vi har god Dekning på spissplassene.Både Bergmann og Edwin har et mye større potensiale enn Myklebust.vi må slutte å tilby nye kontrakter,bare for å være hyggelige.Kommentar
Kommentar