Vålerenga IF - Lillestrøm SK Søndag 16 aug. kl. 20:00
Collapse
X
-
Perkins, som slapp inn ei skikkelig lompe mot godset.
Bojan, som blir behandla som dritt av Martin.
Og Moa, som ikke får til noe som helst om dagen.
Resten er helt halvveis, og flere spillere kommer til å nödvikariere i denne kampen."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Kommentar
-
Virker som om vi har møtt et bydelslag i krise i flere sesonger nå, likevel står vi tilbake med en rad sviende resultater mot dem. En spiller som Hagen har gjort en god kamp i år, mot oss på Åråsen. Vi kan ikke sende ut Occean og Sundgot som spisspar nok engang, her må det tempo til, Godset har vist oss medisinen.Kommentar
-
Tipper vel at søplas forsvar kommer til å ligge rimelig lavt for å nekte Edwin i bakrom. Da kan det kanskje være lurt å kjøre Occean/Sundgot helt fremme med Edwin lurende rett bak. Da vil det bli rom mellom forsvar og midtbaneledd. Skulle de finne på å stå høyere i banen så kjør Edwin opp på offsidelinja og da blir det veldig morro mot martine eller andre sirompa stoppere.
Når de angriper er det spesielt viktig å støte tidlig på han yogoslaven med skuddbeinet.Kommentar
-
Virker som om vi har møtt et bydelslag i krise i flere sesonger nå, likevel står vi tilbake med en rad sviende resultater mot dem. En spiller som Hagen har gjort en god kamp i år, mot oss på Åråsen. Vi kan ikke sende ut Occean og Sundgot som spisspar nok engang, her må det tempo til, Godset har vist oss medisinen.Nosa er tydelig rørt av Kanarifansen, og er helt klar på hvor mye de betyr for han.
- Jeg elsker fansen vår, jeg elsker dem høyt!Kommentar
-
Et lite spørsmål folkens.. Er det sånn at Arild med scoringen i TIL-matchen gikk opp til 99 fulltreffere på toppnivå i den gule drakta?
I såfall: HVOR DIGG hadde det vært om nr. 100 kom i kampen borte mot bydelslaget?? Jeg ser for meg Legenden stiger til værs i sluttminuttene på stillingen 1-1, knuser martine i lufta og stanger inn seiersmålet foran 2000 gale kanaris som går helt amok på VG-nedre. Aaaaahhh!Kommentar
-
Et lite spørsmål folkens.. Er det sånn at Arild med scoringen i TIL-matchen gikk opp til 99 fulltreffere på toppnivå i den gule drakta?
I såfall: HVOR DIGG hadde det vært om nr. 100 kom i kampen borte mot bydelslaget?? Jeg ser for meg Legenden stiger til værs i sluttminuttene på stillingen 1-1, knuser martine i lufta og stanger inn seiersmålet foran 2000 gale kanaris som går helt amok på VG-nedre. Aaaaahhh!Kommentar
-
-
Spesielt når media i flere måneder har hypet opp at Bengt Sæternes er like ved å score sitt nummer 100. Arild har sneket seg ubemerket opp, uten at en eneste medieaktør har brydd seg, og de står nå begge på 99 mål.Knurr...Kommentar
-
Greit nok det men hvem skal spille stopper om Riseth skal på benken... Jeg mener Pedersen bør spille høyreback, Ringstad venstre for å gi Karim høyrekant plassen.Kommentar
-
Hadde vært helt enig med deg, hadde vi bare hatt et annet stopper-alternativ enn n´Vidar. Men så lenge PSA er skada og Lunan er litt for ung og urutinert til stopperplass i den posisjonen vi er i, så bør Pedersen spille stopper.
Obs, flåsete: Når det er sagt, så ser jeg heller at Esset flyttes inn i midten bak enn at n`Vidar starter en eneste kamp til i den flotte gule.Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppenKommentar
-
Spesielt når media i flere måneder har hypet opp at Bengt Sæternes er like ved å score sitt nummer 100. Arild har sneket seg ubemerket opp, uten at en eneste medieaktør har brydd seg, og de står nå begge på 99 mål.Kommentar
-
Godt poeng. Glem heller ikke at Arild allerede har scoret over 100 mål i eliteserien, idet han også satt to for Hødd i 1995. Legenden mangler nå ett mål før han har scoret 100 eliteseriemål for samme klubb - og det er gedigent. Sjansen for at målet kommer på Ullevaal er absolutt til stede.Kommentar
Kommentar