Vålerenga IF - Lillestrøm SK Søndag 16 aug. kl. 20:00
Collapse
X
-
Håper på minst mulig lange baller, vi er avhengig av at Nosa får ballen i beina og setter fart fremover.
Det er lenge siden sist, men har en jævlig god følelse i dag.
"Hei hå hei hå, vi banker enga nå, så drar vi hjem med 3 poeng, hei hå hei hå hei hå hei hå"
Kommentar
-
Kommentar
-
På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "Kommentar
-
Ifølge Rb stiller søpla følgende lag:
Perkins
Nouri-Storbæk-Nordvik-Brix
Fellah-Andresen-Singh
Mos-Shelton-Moa
Dette er et lag vi bør kunne slå!!VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Krysser fingrene for at Søgård får med seg resten av laget og kanaliserer hatet og forakten mot "de onde". Holder ikke med èn mann som går canacas, hvis de 10 andre ikke skjønner hva som ligger i disse oppgjøra og fortsetter å nyte sin egen "komfortsone".
Dessuten er dette viktigere enn bare denne kampen. Det handler om fremtiden vår på toppnivå.
Og ikke minst...å dra den motbydelige motstanderen ned i bunn-sumpa er som en bonus.
Kom igjen Fugla! Mos Søpla!!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Edwin mot Panzer kan absolutt bli vår mulighet.
Dette blir et helvete, og jeg fraskriver meg ethvert ansvar for utbrudd under kampen.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Resultatene i de andre matchene går vår vei, utenom Brann-Godset. Håper Brann får hull på byllen i andre omgang, de har hatt noen forferdelig store sjanser i förste. Ikke helt trygt, da Brann er rufsete bakover.
Om vi kan dra denna kampen i havn, så hjelper det veldig på tabellsituasjonen."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Stefan starter.
Magnusson
Essediri-Pedersen-Kippe-Husár
Mouelhi-Søgård-Igiebor-Bolly
Occean-Eziyodawe"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Takk Gud for Erik Museflett.
VIF-LSK kan følges live via LSK.nos flittige utskremte, her: http://lsk.no/?did=9113785Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Kommentar
-
Takk Gud for Erik Museflett.
VIF-LSK kan følges live via LSK.nos flittige utskremte, her: http://lsk.no/?did=9113785
Gult og svart fører an på tribunen.Kommentar
Kommentar