Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Kommer vel mest an på hvem som er kilden til broren din... men såklart - håper på Bergdølmo jeg òg! Vi har et spennende døgn foran oss, enten vi vil han ham til Fugla eller ikke!
Er det bare jeg som biter negler, og venter på endelig beskjed ? Med så mange unge og lovende spillere laget begynner å få, vil Bergdølmo kunne bli en uvurderlig stabilisator.
Jeg sitter naturligvis også her og sjekker Nettavisen, VG, Mailinglista, kfl.no og RB med høy frekvens, innimellom litt jobbing på fredag ettermiddag.
Det skal jo komme en avklaring i løpet av dagen, og da er det greit å få vite resultatet. Spenningen tiltok jo med ryktene fra Smukkens Broder alt i går ettermiddag....
gilbert
som ikke MÅ ha Bergomi tilbake, men langt foretrekker det framfor Hjelde, hvis det er alternativet
Spenningen tiltok jo med ryktene fra Smukkens Broder alt i går ettermiddag....
Jepp - jeg fikk han til å sjekke litt mer da jeg er minst like nysgjerrig som deg. Han hadde fått vite det av naboen sin igjen som kjente en i administrasjonen (nesten litt Deep throat)........ La oss håpe at fakta er riktige. Dvs. at kontrakten er signert og at pressemeldingen kommer snart.
Ikke den grunn i verden for å holde igjen pressemeldingen hvis Bergdølmo allerede har signert. Fjøra har tross alt Medier og Kommunikasjon fra BI, og veit dette er en stor sak som mediene slår stort opp, bare dem får tid nok :wink:
Får vi tak i Bergdølmo ser jeg for meg en oppsving i mediedekninga av Fugla à la den Vif fikk da de henta Iversen. Ser for meg litt spalteplass utover med han og Riise, spesielt hvis det sportslige fortsetter!
Bergdølmo kunne ikke gi LSK et endelig svar idag, da valgte LSK å trekke tilbudet til landslagsspilleren. - Vi har forståelse for at Andrè trengte mer tid, men vi hadde satt fristen til i dag, sier Fjørtoft
- Vi har hatt en veldig god dialog med spilleren og vi ble enige om en pakke dersom Bergdølmo flyttet hjem til Norge. Vi kan selvsagt ikke konkurrere med de lønninger som blir betalt i enkelte land, men har forståelse for at André trengte mer tid for å sjekke ut slike land, sier Fjørtoft
-LSK fortsetter jakten på spillere som kan forsterke laget vårt, avslutter LSK- manageren
Kommentar