Har Bergdølmo signert ?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6084

    #21
    Håper du er klar over at det er godt mulig gullet/medaljen røyk der.

    Kommentar

    • King_Raymond
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4987

      #22
      Opprinnelig skrevet av HSft
      Håper du er klar over at det er godt mulig gullet/medaljen røyk der.
      Hehe, ja mye tyder på det...
      Ultras Felt C Lillestrøm

      Kommentar

      • Rolergra
        Medlem
        Møteplager
        • Aug 2004
        • 80

        #23
        he, he
        ja stakkars oss for at han ikke kommer. Tror vi bare skal være glade faktisk. Det her beviser jo at han kun tenker på en ting: PENGER!

        Kommentar

        • LasseN
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2005
          • 1610

          #24
          Opprinnelig skrevet av HSft
          Håper du er klar over at det er godt mulig gullet/medaljen røyk der.
          Tror ikke akkurat at judas ikke kommer er grunn til at vi ikke tar gull...
          Vil heller ha en spiller som faktisk vil til LSK enn en halvgammel sviker som kun har hjerte for lommeboka...
          LasseN

          Kommentar

          • Anders_Bakken
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 542

            #25
            Det kommer jo ikke som noen bombe dette her egentlig spørr du meg...Bergdølmo har spilt med åpne kort og sagt at det skal komme et bra tilbud hvis han skal avslå LSK....dermed har det sikkert skjedd. I utgangspunket skjønner jeg han selv...hvis jeg hadde vært i hans situasjon....på hellet av sin kariere...og fått muligheten mellom å tjene 10 mill i året fremfor 1..så hadde jeg gjort det sjøl.
            Fra min side vil han være velkommen til Sportsklubben hvis han ombestemmer seg...jeg vil ha et best mulig fotballag og ny storhetstid!

            Kommentar

            • Blakk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2005
              • 1860

              #26
              hvor gamle er dere egentlig som vil ha judas tilbake,hei vi mister ikke no gull,hei våkn opp vi sparer enn masse spenn på å ikke hente judas hit.
              hvordan kan vi miste ett gull flere måneder får fotball sesongen er finito ,andre gir oss ikke no gull han gir meg grøsninger på ryggen å en trang til å utagere.synes det er rart at lederen som det så fint heter tar fyren i handa på tv å smiler å ønskern velkommen.greit å tilgi,men hei dette er ikke en ambasadør for klubben.se for deg en 15 16 åring som trener for fuglas junior rekker, å sier hei når jeg blir stor skal jeg bli som andre,spille non år, men så er ikke åråsen så pop mer så jeg drar til trondheim å rosenborg for der er alt så mye bedre,dra til helvete andre ikke til åråsen stadion.glemmer aldri!

              Kommentar

              • Sem
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2005
                • 1626

                #27
                Kom ut av tellinga for hvor mange "hei" som var i foregående innlegg... :?

                Kommentar

                • Guling
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2004
                  • 484

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Anders_Bakken
                  Bergdølmo har spilt med åpne kort og sagt at det skal komme et bra tilbud hvis han skal avslå LSK....
                  Tja...vet ikke helt, jeg. Han sa at det måtte komme et veldig bra tilbud, men utifra hva man kan lese avisene, har han ikke fått et eneste tilbud, bare signaler fra en eller flere gode (og rike) klubber.

                  Menmen, spist er spist og alt det der. Vi får bare glemme Bergdølmo, ser det ut som, selv om jeg gjerne skulle hatt mer rutine bak der. Skal ikke mange skader og suspensjoner til før vi må trå til med kriseløsninger i forsvaret sånn som stallen er nå.

                  Så får vi se hvordan en mann som Hjelde kan prestere, hvis han kommer...

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6084

                    #29
                    Har ikke lyst på hjelde til klubben, har vi ikke fått sko på bjarmann nå da? han kan vel gjøre samme jobb som hjelde.

                    Kommentar

                    • Per Arne
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 2347

                      #30
                      Når en 15-/16-åring fra Romerike i dag er på LSK når han er 20, spiller i 3 år, så er LSK en etablert gullmedaljesanker, har passert Rosenborg som slåes uten problemer både hjemme og borte, og det er gode utsikter for å komme på landslaget når du spiller i LSK, så hvorfor skulle han ville dra til en annen klubb?

                      Dessuten, Torgeir Bjarmann gjorde det ikke, Frode Kippe har ikke gjort det, Pål Steffen vil ikke gjøre det (og Peter Werni ble på tampen av karrieren (?) nødt til det), så med slike forbilder, hvorfor skulle noen ønske å bli den nye Judas?
                      Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

                      Kommentar

                      • andee
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2004
                        • 1191

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Anders_Bakken
                        Fra min side vil han være velkommen til Sportsklubben hvis han ombestemmer seg...jeg vil ha et best mulig fotballag og ny storhetstid!
                        Helt enig. Og i tillegg til at "utlandet" kan tilby ei lønn som sikkert er fem til ti ganger høyere enn det vi kan, så følger det nok også med litt større sportslige utfordringer. Den eneste spilleren i verden som trolig hadde valgt annerledes heter noe sånt som Tom Lund!

                        Opprinnelig skrevet av Blakk
                        hvor gamle er dere egentlig som vil ha judas tilbake,
                        Vi er hvert fall gamle nok til å ha et språk og en struktur i innleggene våres som gjør dem fullt mulig tydbare :lol:

                        Kan egentlig bare snakke for meg sjøl, og personlig husker jeg overgangen veldig godt! Skikkelig blemme av Bergdølmo det der, karrieren hans bråstoppa så vidt jeg husker i Trondheim. Verken hatt sportslig eller økonomisk suksess etter at han forlot Åråsen.
                        TS05 - Felt C

                        Kommentar

                        • gamle-perta
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2004
                          • 2418

                          #32
                          VG skriver i dag at Trond Sollid vil har Bergomi med til Olympiakos.
                          Gutten velger altså et liv ved Middelhavet i steden for et liv ved Nitelva.
                          Tenk så feil man kan ta.

                          mvh
                          perta
                          Mvh
                          Gammer´n (Per T)

                          Kommentar

                          • sten
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2005
                            • 873

                            #33
                            vet ikke hvor mye han ble tilbudt i lønn av lsk,men regner med at han får en god del fra en storklubb som olympiakos.tror de fleste her hadde gjort det samme.det dreier seg sikkert om en god del penger

                            Kommentar

                            • Leif A
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 3962

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Blakk
                              hvor gamle er dere egentlig som vil ha judas tilbake,
                              For egen del: snart 40. Og jeg har vært fugla-supporter siden jeg var 7.
                              Og hvor gammel er du?
                              Knurr...

                              Kommentar

                              Working...