Lillestrøm SK - Strømsgodset lør. 22. august kl. 16.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BennyLem
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 2902

Opprinnelig skrevet av HSft

Occean
    Sundgot
    Myklebust - Nosa - Søgård - Mouelhi
    Johnsen - Kippe - Pedersen - Essediri
    Logi
    Opprinnelig skrevet av Henrik
    Min første reaksjon er at jeg ikke håper det blir laget vi stiller med mot Godset.
    Enig.

Min første tanke var:
    to tunge spisser + ingen kantspillere som kan slå innlegg = møkkafotball
    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7131

Vel, det blir iallfall ikke mange innlegg fra kantspillerne med den oppstillinga. Håper Karim har en god dag.
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

Nå vil ikke jeg bruke Occean uansett, men å bruke han uten å har kantspillere som slå innlegg er mildt sagt meningsløst.

Nå vet jeg at vi har backer som kan komme til en del innlegg i løpet av kampen med "vingene" som sikring, men vi kommer garantert til å slå en del langt og da er Legenden mye bedre.

PS: Er vel kanskje i feil tråd med formasjondiskusjon? Flytt i tilfellet.
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• gamle-perta
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2004
          • 2418

Opprinnelig skrevet av BennyLem
          Enig. Min første tanke var:
          to tunge spisser + ingen kantspillere som kan slå innlegg = møkkafotball

Og møter vi ikke et forsvar nå som er livredde for typer ala Edwin..?
          Last edited by gamle-perta; 19.08.2009, 13:13.
          Mvh
          Gammer´n (Per T)

Kommentar

• kimmern
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2005
            • 1174

greit nok det, men jeg blåser i om vi spiller universets kjedligste fotball ut sesongen så lenge det forutsetter at plassen i tippeligaen er berga

Kommentar

• tippen
              Juniormedlem
              Bøffel
              • Jul 2009
              • 25

Min første tanke er hvor er bjørkøy og hvor er edwin på dette laget...
              innleggene kommer....de tar mykle,karim og johnsen seg av....
              men syns bjørkøy skulle fått muligheten i stedet for moheli....syns ikke han presterer som vi burde forvente....

men... eLSKer...

Kommentar

• andersmm
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 5764

Opprinnelig skrevet av tippen
                men syns bjørkøy skulle fått muligheten i stedet for moheli....syns ikke han presterer som vi burde forvente....

men... eLSKer...
                ?

Kiko har jo vært god i de siste to kampene. Bjørkøy har ikke vært særlig god på andrelaget en gang. Kiko er raskere i beina, raskere i hodet, har større arbeidskapasitet og bedre teknikk. Bjørkøy har forsåvidt levert gode dødballer, men det i seg selv er ikke nok til å danke En Kiko i ålreit form. Om Bjørkøy skal inn i laget bør det være på bekostning av Søgård. I så fall må Khaled inn sentralt og Bjørkøy ut på kant.
                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• Fuglegutt
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2008
                  • 863

mitt tips:
                  ----Logi---
                  ke-fk-sp-mj
                  km-es-ni-mm
                  --as--ee---
                  På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 3006

Opprinnelig skrevet av tippen

men... eLSKer...
                    Bjørkøy har ikke vist noenting i år som tilsier at han bør få starte på bekostning av verken Kiko eller Søgård. Skal Bjørkøy inn, er det på bekostning av først og fremst Søgård, og da må han faen brenne meg vise litt innsats og skudd slik Søgård i det minste faktisk gjør. Ellers: bli på benken og spill på andrelaget for Bjørkøy, evt salg til Odd Grenland.

Liker ikke kombinasjon: storspill i FFK for knapper og glansbilder - transfer - ferieår i LSK med altfor god lønn - transfer - storspill igjen i Odd. Hvor er yrkesstoltheten til disse spillerne som leverer dårligere jo bedre de tjener? Simen brenne skulle liksom ta steget opp på landslagsnivå i LSK, og endte opp med en ubarbert aura av latskap og PS3-fysikk. Bjørkøy MÅ ikke nødvendigvis gjøre akkurat det samme som det Brenne gjorde - eller rettere sagt - ikke gjorde.

Kiko har vært brukbar i det siste, men har vel fortsatt ikke scoret noe mål på evigheter, og det er for meg et stort minus. en midtbanespiller skal levere noen mål per sesong i min verden for å kunne kalle seg midtbanespiller.

Synd det der med Bjørkøy, fordi jeg trodde han - som Søgård - var en "local lad" som elsker LSK.
                    Ser faen ikke slik ut på banen.
                    Last edited by Hamburg & Kanari; 19.08.2009, 22:04.
                    LSK Norges beste lag

Kommentar

• BennyLem
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 2902

Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                      Liker ikke kombinasjon: storspill i FFK for knapper og glansbilder - transfer - ferieår i LSK med altfor god lønn - transfer - storspill igjen i Odd. Hvor er yrkesstoltheten til disse spillerne som leverer dårligere jo bedre de tjener? Simen brenne skulle liksom ta steget opp på landslagsnivå i LSK, og endte opp med en ubarbert aura av latskap og PS3-fysikk.
                      Mulig det har noe med ukulturen i LSK å gjøre. For de som ikke er 100% skjerpa (som f.eks. Riise), så er muligens lett å la seg henfalle til den fylle- og kebabkulturen som herjer i nærhet av Åråsen. Plutselig blir mottakene hardere, og maven løsere.

Angående Brenne og det fotballmessige, så blir han ikke minst brukt riktig i Odd, noe aldri Uday klarte. Her er også Berg på vei til å ødelegge en rekke spillere, ettersom det virker som han spår i kaffegrut før han setter opp laget. Det er helt tilfeldig hvem som spiller hvor.

Mens vi er inne på Brenne antar jeg også han har en sunnere livsstil i Odd enn i LSK. Med tanke på det Gamal Hossein i sin tid gjennomførte på Faresgrillen i Skien, så antar jeg byens befolkning har fått seg en støkk for livet angående gatekjøkkenmat.
                      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• vermu
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2008
                        • 1729

Opprinnelig skrevet av BennyLem

Angående Brenne og det fotballmessige, så blir han ikke minst brukt riktig i Odd, noe aldri Uday klarte. Her er også Berg på vei til å ødelegge en rekke spillere, ettersom det virker som han spår i kaffegrut før han setter opp laget. Det er helt tilfeldig hvem som spiller hvor.

Enig i at Brenne nå blir brukt riktig i Odd, men du kan ikke skylde på Tom Nordlie at han ikke ble brukt riktig i LSK. Han spilte nesten alle kampene under Nordlie som indreløper ( minus et par håpløse unntak som venste ving). Det var under Erland Johnsen (og Henning Berg, 1 kamp) han ble brukt som venstre kant i 4-4-2.
                        Last edited by vermu; 19.08.2009, 23:11.

Kommentar

• Joha
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2003
                          • 314

Bjørkøy har ikke vist noenting i år som tilsier at han bør få starte på bekostning av verken Kiko eller Søgård. Skal Bjørkøy inn, er det på bekostning av først og fremst Søgård, og da må han faen brenne meg vise litt innsats og skudd slik Søgård i det minste faktisk gjør. Ellers: bli på benken og spill på andrelaget for Bjørkøy, evt salg til Odd Grenland.

Liker ikke kombinasjon: storspill i FFK for knapper og glansbilder - transfer - ferieår i LSK med altfor god lønn - transfer - storspill igjen i Odd. Hvor er yrkesstoltheten til disse spillerne som leverer dårligere jo bedre de tjener? Simen brenne skulle liksom ta steget opp på landslagsnivå i LSK, og endte opp med en ubarbert aura av latskap og PS3-fysikk. Bjørkøy MÅ ikke nødvendigvis gjøre akkurat det samme som det Brenne gjorde - eller rettere sagt - ikke gjorde.

Kiko har vært brukbar i det siste, men har vel fortsatt ikke scoret noe mål på evigheter, og det er for meg et stort minus. en midtbanespiller skal levere noen mål per sesong i min verden for å kunne kalle seg midtbanespiller.

Synd det der med Bjørkøy, fordi jeg trodde han - som Søgård - var en "local lad" som elsker LSK.
                          Synes Kiko ikke har vært spesielt bra, bør benkes.Vi må få tak i en god sentrall midtbanespiller til neste år

Kommentar

• tippen
                            Juniormedlem
                            Bøffel
                            • Jul 2009
                            • 25

Er nå ikke helt enig i det....men alle kan ikke være det....

kiko...ikke bevist noe spesielt i år....glimter til nå og da...thats it...
                            Kan huske bare enkeltvis kamper hvor han glimter til med storspill....rart...han har vært her en stund...

Han bør selges...fjernes....han er ikke god nok...han får gang på gang favoritt plassen sin uten å innfri.....ikke ofte Bjørkøy har blitt plassert der....jo...da moheli var skada....da spilte han også godt....
                            Ut med moheli....inn med bjørkøy....Søgård er selvskreven.....han har jo hjertet utenfor drakta....

Det var mitt siste innlegg om hvorfor jeg ikke liker moheli i laget....hehehe
                            godta det...eller ikke....

eLSKer for det....

Kommentar

• superbøffel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 5611

Så du i det hele tatt matchen mot Søpla Tippen? Kampen mot Tromsø? Kiko gjorde en jobb det virkelig står respekt av på en uvant plass på høyrekanten. Han dekket rom bak Karim hver eneste gang Karim gikk på løp, plukket opp løse baller i hopetall og strødde om seg med gode pasninger.

Kiko får voldsom kritikk både på forumet og tribunen for å bruke for lang tid med ballen, dette er bare delvis berettiget. Neste gang dere kritikerne er på kamp, la øynene vandre litt fremover på banen også, ikke bare lim de på ballen. Da vil dere oppdage at LSK periodevis har total mangel på beveglse uten ball. Skal ballfører da a.) slå en langpasning mot en stillestående lagkamerat mot etablert forsvar, eller b.) vende en runde til og trille ballen tilbake til backen for å holde den i laget?

Er det en mann som ikke når Kiko til anklene er det dessverre Bjørkøy. Kiko har ikke levert til sitt enorme potensiale, men leverer alikevel gode kamper. Bjørkøy har ikke levert noe som helst. Dessverre.
                              Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                Poll St. Ring
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Dec 2005
                                • 11796

Legenden-Edwin drillet sammen på topp på trening i dag i følge treningstråden.

Håper dette blir det soleklare spissvalget fremover.
                                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• erikh
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2008
                                  • 443

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring

Ble ordentlig nervös etter rapporter om duoen occean/sundgot i treningsrapporten fra i går(?). har fått litt nok av rare laguttak fra bergs side nå. det burde väre soleklart for alle og enhver at det desidert beste spissparet vi kan stille pdd er Edwin+Sundgot. Edwin burde i det minste väre selvskreven.

Kommentar

• Playboy1
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 2192

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring

Ja,jaggu påtide at Berg har fått opp glugga.Nok er nok....Å se Occean på banen disse dager,gjør meg både forbanna og deprimert.Arild er jo en verdensklasse spiss,i forhold:-)

Kommentar

• KrisB
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2008
                                      • 2923

Fra Godset.no

Troppen til lørdagens kamp klar

20.08.2009
                                      A-laget gjennomførte torsdag middag sin siste fellestrening før lørdagens seriekamp mot Lillestrøm på Åråsen. På grunn av at Alexander Aas og Alfred Sankoh begge er ute med skade debuterer Lars Sætra i a-lagsstallen.

Troppen:
                                      Adam Larsen Kwarasey, Lars Ivar Moldskred, Glenn Andersen, Kim André Madsen, Samir Fazlagic, Marius Boldt, Joel Riddez, Komlan Amewou, Ousman Nyan, Fredrik Nordkvelle, Fredrik Winsnes, Øyvind Storflor, Stian Ohr, Ola Kamara, Marcus Pedersen, Mattias Andersson, Muhamed Keita, Lars Sætra.
                                      Stian Ohr starter trolig ikke, da godset må betale 400.000 kr hvis han starter en kamp till eller noe sånt.

Kommentar

• reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13278

Taper vi denne får vi det tungt. Stabukk i neste runde. SIF er også blant de bedre bunnlagene, og har kvalitet på enkelte plasser. Håper ikke laget går på den sedvanlige "ikke nok tenning fordi vi vant forrige kamp" greia.

Kommentar

• KFL109
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 1958

Strømsgodset har hittil vært spesielt dårlige på bortebane. Ingen seier ennå.

Dette bør gi oss gode muligheter - både til å vinne kampen, men også til å ta for lett på oppgaven.
                                          Vidar Evje

Kommentar

Working...