Nosa er helt konge på midten.
Lillestrøm SK - Strømsgodset lør. 22. august kl. 16.00
Collapse
X
-
Yes! Hærlig med nye tre poeng og tidvis meget bra spill!
Men kan ikke befri meg for tanken om at vi burde punktert kampen istedet for å slippe Godset inn.
Jeg blir alltid nervøs når de legger seg bakpå og skal kontollere inn de siste 15min. Men det gikk heldigvis bra.
Logi er bare helt konge. Et bittelite spørsmålstegn med en inngripen i feltet og på frisparket som ble mål. Ellers helt SUVEREN!
Hadde null tro på at han var så sykt mye bedre enn Otto, men herregud for en klasseforskjell det er! Logi må signeres!
Og nok en gang fikk vi se hvilket lag som er suverent den beste startoppstillingen. Med Edwin inn for Occean fikk vi glimtvis se hva som faktisk bor i laget. Det er så deilig å se!
Med litt hjelp fra Molde i morgen er vi forbi Søppla! Herlig!!!Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!Kommentar
-
Sinnsykt digg og viktig med seier i dag, men det er et par ting å sette fingeren på:
1. Logi på frisparket. Stor keepertabbe
2. Panikk mot slutten. Virker som om selvtilliten forsvant da godset putta.
3. Laguttaket. Hva faen gjorde occean på topp med Arild fra start?
Men faen heller, gutta spiller som Brasil til tider så jeg driter egentlig litt i det nå.Kommentar
-
Unødvendig å gjøre dette spennende. Vi burde klare å punkterere kampen før godsets mål. Samtidig bør vi klare å holde litt mer ro utover andre omgang, og holde ballen i laget mens godset blir utålmodige. Vi har ferdigheter og samspill nok til å spille ut dette laget nå."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Slitsomt å være på kamp hver gang med vondt i magan. I dag trodde jeg faktisk vi skulle punktere kampen tidlig med den åpningen vi hadde, men igjen ble det nervepirrende sluttminutter.
Masse bra å se i dag, men gutta ble alt for passive fra reduseringen. Jeg er usikker på om Logi skulle tatt frisparket, da det er alltid er vanskelig å se ballen på slike frispark.
Jeg syns forsvaret gjorde en bra jobb i det store og det hele. Marius slet litt og slapp til fra kanten unødvendig et par ganger mot slutten av kampen. Nosa og Edwin gjør en kjempekamp begge to.....Edwin uheldig i kommunikasjonen et par ganger, som ellers burde gitt to mål!
Steinar Pedersen spilte en kongekamp!
3 poeng og poff så er vi forbi søpla :-DEvig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Helt sinnsykt å ikke blåse straffespark på fellingen av Magnus Myklebust.
Spol til 05:20
En klarere straffe får du ikke.Kommentar
-
Til tider var vi meget bra i dag, men det er da fryktelig unødvendig å gjøre det såpass spennende mot slutten. I situasjoner som dette ser vi tydelig at vi dypt savner en virkelig lederskikkelse som kan ta tak og fortelle lagkameratene at det gjelder å opptre som en enhet, og ikke som vi gjorde i dag ved at en del spillere tydelig var mer opptatt av å holde igjen mens andre ville fremover.
Forøvrig er det interessant å se hvordan vi faktisk spiller en slags skeiv 3-5-2 formasjon når vi er i angrep ved at Kiko konsekvent trekker inn i midten og Essediri flytter seg et hakk opp i banen.Kommentar
-
Helt sinnsykt å ikke blåse straffespark på fellingen av Magnus Myklebust.
Spol til 05:20
En klarere straffe får du ikke.
Kommentar
-
Jeg er helt enig med deg at det burde ha vært straffe. At det var kontakt er det ingen tvil om og tror jeg de fleste så (inkl Hauge). Eneste argument for å ikke dømme straffe i denne situasjonen må være hvis man mener Myklebust spillte ballen så langt fra seg at han ikke kunne nå den igjen...Kommentar
-
For meg ser det ut som om Myklebust får et litt dårlig touch og at ballen er i ferd med å skli for langt fra ham slik at han i stedet oppsøker Godset-spilleren. Derfor synes jeg det ikke er "helt sinnsykt" at det ikke ble blåst, selv om det sikkert hadde blitt straffe til Rosenborg i en tilsvarende situasjon. Da ville jeg til gjengjeld klaget og ment at den var billig.
PS: Det var ikke akkurat voldsomme protester fra Myklebust selv heller og med tanke på at Logi fikk frispark i et par avgjørende situasjoner skal vi kanskje ikke klage på dommeren i dag.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Jeg er helt enig med deg at det burde ha vært straffe. At det var kontakt er det ingen tvil om og tror jeg de fleste så (inkl Hauge). Eneste argument for å ikke dømme straffe i denne situasjonen må være hvis man mener Myklebust spillte ballen så langt fra seg at han ikke kunne nå den igjen..."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Det er like greit å innse det först som sist. Sånne situasjoner får ikke LSK straffe på. Vi får straffe i helt soleklare tilfeller, og sjeldent ellers. Finnes det noen tvil eller et örlite argument mot straffe, så kan du ta deg faen på at dommeren bruker det. Jmf. Bodö-Glimt matchen, når dommer unnlot å dömme straffe fordi Nosa hadde for lav fart faktisk. I de fleste tilfeller hadde dommeren blåst straffe, men når det er i LSKs favör så kommer tvilen så og si alltid motstanderen til gode.Kommentar
-
"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Det heter _I_ Fetsund :PTankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Men han slurver fortsatt litt for mye med returløpene, særlig etter angrep hvor han selv har vært involvert med ballen inne i motstanderens felt.
I skuffelsen over at det ikke ble mål, så ser det av og til ut som han glemmer seg bort. Spesielt i 2. omg så jeg at Arild flere ganger "pisket" ham til å jobbe hjemover.
Ellers en meget bra spiller som kommer til i skinne stort allerede neste sesong. Tror jeg.Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Til tider var vi meget bra i dag, men det er da fryktelig unødvendig å gjøre det såpass spennende mot slutten. I situasjoner som dette ser vi tydelig at vi dypt savner en virkelig lederskikkelse som kan ta tak og fortelle lagkameratene at det gjelder å opptre som en enhet, og ikke som vi gjorde i dag ved at en del spillere tydelig var mer opptatt av å holde igjen mens andre ville fremover.
Nosa er et litt uferdig produkt, og vi trenger en offensiv midtbanemann med lederegenskaper i tillegg.LSK Norges beste lagKommentar
Kommentar