Lillestrøm SK - Strømsgodset lør. 22. august kl. 16.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bjarmann
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 2925

    #21
    Arild inn for ollie, johnsen inn for husar og mykle inn for bolly. Ingen av de som bør byttes ut holder tippeliganivå ferdig med det
    I år så tar vi alt

    Kommentar

    • Stabellmaster
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • May 2008
      • 112

      #22
      Da pål steffen slo gjennom var han da ganske dårlig i noen kamper, men selvom han spilte dårlig, så startet han neste kamp. kan det være at Berg gjør noe av det samme med Mathis slik at han skal få tryggheten.

      Mathis var jo faktisk en av dem spillerene som vi hadde størst forventninger til før sessongen. og fra 4 div. til tippeligaen er det ganske langt. men så lenge vi ligger der vi ligger på tabellen, så er det kanskje greit å bruke det som man veit funker. men med en gang vi har muligheten, så bør mathis spille så mye som mulig. For den gutten har noe som ikke mange andre har i Norge.

      Men jeg er litt usikker på om at han faktisk vet hvor god han kan være.

      Kommentar

      • Anders_Bakken
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 542

        #23
        Opprinnelig skrevet av Stabellmaster
        Da pål steffen slo gjennom var han da ganske dårlig i noen kamper, men selvom han spilte dårlig, så startet han neste kamp. kan det være at Berg gjør noe av det samme med Mathis slik at han skal få tryggheten.

        Mathis var jo faktisk en av dem spillerene som vi hadde størst forventninger til før sessongen. og fra 4 div. til tippeligaen er det ganske langt. men så lenge vi ligger der vi ligger på tabellen, så er det kanskje greit å bruke det som man veit funker. men med en gang vi har muligheten, så bør mathis spille så mye som mulig. For den gutten har noe som ikke mange andre har i Norge.

        Men jeg er litt usikker på om at han faktisk vet hvor god han kan være.
        Han mangler definitivt muskler og tøffhet. Noe jeg helst vil slippe å se er at LSK spillere trekker seg i duellspillet og blir blåst av banen ved at man skubber litt på de.

        Kommentar

        • Stabellmaster
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • May 2008
          • 112

          #24
          Opprinnelig skrevet av Anders_Bakken
          Han mangler definitivt muskler og tøffhet. Noe jeg helst vil slippe å se er at LSK spillere trekker seg i duellspillet og blir blåst av banen ved at man skubber litt på de.
          Han har mye igjen på mange områder. men noen duellspiller kommer han aldri til å bli god på. håper og tror berg fortsetter å gi han tillit. for det kan hende det eneste han trenger er en god involvering før vi har gull.

          Kommentar

          • tippen
            Juniormedlem
            Bøffel
            • Jul 2009
            • 25

            #25
            Hadde jeg vært trener(noe jeg aldri blir..)...ville jeg valgt denne lagoppstillinga :

            Logi
            essediri-pedersen-kippe-johnsen
            nosa-søgård-bjørkøy-mykle
            sundgot-edwin


            jeg tror dette hadde gjort susen...legg merke til tror.....hehehe...

            Får jeg det som jeg vil??? Neppe....men....eLSKer fordet......

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              #26
              Opprinnelig skrevet av tippen
              Hadde jeg vært trener(noe jeg aldri blir..)...ville jeg valgt denne lagoppstillinga :

              Logi
              essediri-pedersen-kippe-johnsen
              nosa-søgård-bjørkøy-mykle
              sundgot-edwin


              jeg tror dette hadde gjort susen...legg merke til tror.....hehehe...

              Får jeg det som jeg vil??? Neppe....men....eLSKer fordet......
              Om jeg hadde hvert trener så ville i så fall Mykle og Nosa byttet kant, i din oppstilling er det 2 stk som er på feil plasser.. bytter de kant er kun en av dem på feil plass. I mine øyne da...
              Jeg er også av den oppfatningen av at dersom Sundgot skal spille bør han ligge lenger tilbake, som ett bindeledd mellom spiss og midtbane.

              Kommentar

              • chrissp
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2004
                • 2403

                #27
                Opprinnelig skrevet av chrissp
                Dessverre er det ikke spillerne som er vårt største problem, men heller de som bestemmer på benken. Hvordan det er mulig å benytte Bolly fra start er for meg en gåte og burde vært det for alle som har sett han i de siste kampene.
                Opprinnelig skrevet av reka
                Om du leser treningsrapportene vil du se at gilbert (?) omtalte venstresida med bolly og husar som meget lovende. Berg er jo nødt til å ta hensyn til hva man viser på trening, hvis ikke blir det litt meningsløst å gampe rundt utpå jordet der.
                Hva man presterer i kamp bør vel først og fremt være det viktigste... Har Bolly prestert bra i det hele tatt de gangene han har spilt i år? Selv husker jeg bare at jeg kommentere hvor veik han var i den første kampen jeg så ham. Er det fortsatt daglige bussturer som er problemet? Poenget er i hvert fall at han ikke er god nok og bør få utvikle sitt potensial som innbytter.
                Bølerkanaris

                Kommentar

                • Mauer
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2007
                  • 270

                  #28
                  Magnusson
                  Essediri - Pedersen - Kippe - Johnsen
                  Tokstad - Nosa - Kiko/ Espen - Mykle
                  Arild
                  Edwin
                  Last edited by Mauer; 18.08.2009, 10:52.

                  Kommentar

                  • Henrik
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2006
                    • 2110

                    #29
                    Noen som vet om det er noen fremgang med de "kroniske" hoftesmertene til Eriksen? Kan han bli klar til denne?

                    Kommentar

                    • gilbert
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 3208

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Henrik
                      Noen som vet om det er noen fremgang med de "kroniske" hoftesmertene til Eriksen? Kan han bli klar til denne?
                      Når jeg skriver "kroniske hofteplager" (i "Stallen i 2009", fint å se at noen leser den) skyldes det at Lasse for kort tid siden sa, da jeg spurte om han regna med å være klar snart, at man først måtte finne ut hva det var (som feilte ham). Etter det siste besøket hos en ny spesialist spurte jeg en sentralt plassert kilde, som rista oppgitt på hue. Jeg er derfor redd for at det kan gå lang tid før vi får se Lasse i aktivt spill.

                      gilbert

                      Kommentar

                      • krisruds
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2005
                        • 839

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av mats
                        logi
                        lasse-pedersen-kippe-marius
                        karim-nosa-kiko-mykle
                        arild-edwin...

                        om ikke lasse:

                        logi
                        karim-pedersen-kippe-marius
                        kiko-espen-nosa-mykle
                        arild-edwin

                        PDD er dette det desidert beste vi kan stille med.

                        Hvis Lasse er skadet må Karim spille HB og Kiko HK.
                        Hvis ikke så burde Lasse spille HB og Karim HK.

                        Er synd på Kiko som må spille HK, men han kan veksle litt med Nosa for at vi ikke skal bli for stasjonære.
                        krisruds medlem av KFL siden 1996


                        OI OI OI nå har vi det morro :)

                        BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                        Kommentar

                        • andersmm
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2006
                          • 5764

                          #32
                          Nå ser det ut som om vi ikke kan regne med Lasse i noen særlig grad utover høsten, og da synes jeg Karim skal satses på som h.back fremover. Han begynner virkelig å bli varm i trøya på den posisjonen, og på sikt ser jeg ham primært som back, da yngre krefter med bedre en-mot-en egenskaper og gjennombruddskraft virkelig kommer til å melde seg på i konkurransen. Han har i det siste fremstått som en del av en tryggere backfirer. For samspillet i laget og organiseringen er det viktig at vi nå begynner å se flere spillere som etablerer seg i ulike roller. Karims bidrag fremover fra backplass funker veldig bra nå, og gir oss litt ekstra tyngde på høyrekanten. Å flytte frem ham for å involvere ham mer i det offensive kan fort vise seg dumt, da vi fort blir stående med en mer defensiv back og således mister offensiv slagkraft. Han er best når han får gå bredt og bidra fra krittet, noe som passer utmerket med en kant som gjerne trekker innover i banen. Det gir flere alternativer enn om han skulle ligge bredt i kantposisjon, da backene oftest angriper i det rommet og således gir oss mindre slagkraft sentralt i banen.

                          Jeg ser gjerne Myklebust på høyrekant. Han er mobil, kjapp og god i pasningspillet, og liker å gå innover i banen. Han har også den defensive kapasiteten til å dekke rom bak Essediri. Han er også bedre til å utfordre enn Karim, selv om Karim har fremvist høykvalitative luker i de siste kampene.

                          Venstrekanten står fortsatt igjen som en kranglete posisjon. Jeg ser gjerne at Husar med sine offensive egenskaper prøves ut her, hvor defensive feil ikke straffes like hardt. Samtidig synes jeg Berg skal fortsette å satse på Bolly, selv om søplakampen ikke var noen høydare. Etter treningsrapporter å dømme gjør han det skarpt, og med et par gode involveringer og litt ro så kan det fort løsne for guttungen. Det han behøver er tillit og SELVtillit. Han leverte en kvalifisert avslutning mot grisene, og med ørlite mer løft så er det et perlemål. Et mål kan gjøre underverker.

                          ------Stefan-------
                          Karim-Steinar-Frode-Marius/Stian
                          -------------Khaled-------------
                          Magnus----Emmanuel--Martin/Mathis
                          --------------Arild---------------
                          -------------Edwin------------
                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                          Kommentar

                          • Stabellmaster
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • May 2008
                            • 112

                            #33
                            ------Stefan-------
                            Karim-Steinar-Frode-Marius/Stian
                            -------------Khaled-------------
                            Magnus----Emmanuel--Martin/Mathis
                            --------------Arild---------------
                            -------------Edwin------------[/QUOTE]'


                            Det laget likte jeg godt. men det kan da bli litt for offensivt med så mange offensive spillere?

                            Kommentar

                            • andersmm
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2006
                              • 5764

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Stabellmaster
                              ------Stefan-------
                              Karim-Steinar-Frode-Marius/Stian
                              -------------Khaled-------------
                              Magnus----Emmanuel--Martin/Mathis
                              --------------Arild---------------
                              -------------Edwin------------


                              Det laget likte jeg godt. men det kan da bli litt for offensivt med så mange offensive spillere?
                              Nja. Magnus er god bakover, og Mathis har jobbet bra hjemover i sine kamper. Husar ser seg selv som back, og Karim har litt over natta blitt mye bedre i det defensive. Nosa er kanskje ikke vår defensivt klokeste midtbanespiller, men han legger ihvertfall ned en god dose arbeid.
                              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                              Kommentar

                              • Stabellmaster
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • May 2008
                                • 112

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av andersmm
                                Nja. Magnus er god bakover, og Mathis har jobbet bra hjemover i sine kamper. Husar ser seg selv som back, og Karim har litt over natta blitt mye bedre i det defensive. Nosa er kanskje ikke vår defensivt klokeste midtbanespiller, men han legger ihvertfall ned en god dose arbeid.
                                ja, men det laget der trenger kanskje en søgård

                                Kommentar

                                • andersmm
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2006
                                  • 5764

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Stabellmaster
                                  ja, men det laget der trenger kanskje en søgård
                                  Kiko finnes, arbeidskapasitet til tusen.
                                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                  Kommentar

                                  • ChriZza
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 4265

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av andersmm
                                    Kiko finnes, arbeidskapasitet til tusen.
                                    Ikke når man sammenligner med Espen.

                                    Kommentar

                                    • andersmm
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2006
                                      • 5764

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av ChriZza
                                      Ikke når man sammenligner med Espen.
                                      Ikke for å rakke ned på Søgård, han er en kjernekar som gir 110% hver gang, men Kiko står ikke veldig mye tilbake for ham hva defensiv arbeidskraft angår. Han er jo også milevis foran Rånern med ballen i beina. I 2008 la han ned en blodig innsats i vårt defensive spill.
                                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                      Kommentar

                                      • erikh
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2008
                                        • 443

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av gilbert
                                        Når jeg skriver "kroniske hofteplager" (i "Stallen i 2009", fint å se at noen leser den) skyldes det at Lasse for kort tid siden sa, da jeg spurte om han regna med å være klar snart, at man først måtte finne ut hva det var (som feilte ham). Etter det siste besøket hos en ny spesialist spurte jeg en sentralt plassert kilde, som rista oppgitt på hue. Jeg er derfor redd for at det kan gå lang tid før vi får se Lasse i aktivt spill.

                                        gilbert
                                        ´

                                        Tror veldig mange leser den. Jeg setter i hvertfall ENORMT pris på jobben som nedlegges i å holde den oppdatert. I den sjukestua som til enhver tid er LSK så er faktisk skadesituasjonen stort sett av enorm betydning.

                                        Kommentar

                                        • Henrik
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2006
                                          • 2110

                                          #40
                                          Min første reaksjon er at jeg ikke håper det blir laget vi stiller med mot Godset.

                                          Kommentar

                                          Working...