Arild inn for ollie, johnsen inn for husar og mykle inn for bolly. Ingen av de som bør byttes ut holder tippeliganivå ferdig med det
Lillestrøm SK - Strømsgodset lør. 22. august kl. 16.00
Collapse
X
-
Da pål steffen slo gjennom var han da ganske dårlig i noen kamper, men selvom han spilte dårlig, så startet han neste kamp. kan det være at Berg gjør noe av det samme med Mathis slik at han skal få tryggheten.
Mathis var jo faktisk en av dem spillerene som vi hadde størst forventninger til før sessongen. og fra 4 div. til tippeligaen er det ganske langt. men så lenge vi ligger der vi ligger på tabellen, så er det kanskje greit å bruke det som man veit funker. men med en gang vi har muligheten, så bør mathis spille så mye som mulig. For den gutten har noe som ikke mange andre har i Norge.
Men jeg er litt usikker på om at han faktisk vet hvor god han kan være.Kommentar
-
Da pål steffen slo gjennom var han da ganske dårlig i noen kamper, men selvom han spilte dårlig, så startet han neste kamp. kan det være at Berg gjør noe av det samme med Mathis slik at han skal få tryggheten.
Mathis var jo faktisk en av dem spillerene som vi hadde størst forventninger til før sessongen. og fra 4 div. til tippeligaen er det ganske langt. men så lenge vi ligger der vi ligger på tabellen, så er det kanskje greit å bruke det som man veit funker. men med en gang vi har muligheten, så bør mathis spille så mye som mulig. For den gutten har noe som ikke mange andre har i Norge.
Men jeg er litt usikker på om at han faktisk vet hvor god han kan være.Kommentar
-
Han har mye igjen på mange områder. men noen duellspiller kommer han aldri til å bli god på. håper og tror berg fortsetter å gi han tillit. for det kan hende det eneste han trenger er en god involvering før vi har gull.Kommentar
-
Hadde jeg vært trener(noe jeg aldri blir..)...ville jeg valgt denne lagoppstillinga :
Logi
essediri-pedersen-kippe-johnsen
nosa-søgård-bjørkøy-mykle
sundgot-edwin
jeg tror dette hadde gjort susen...legg merke til tror.....hehehe...
Får jeg det som jeg vil??? Neppe....men....eLSKer fordet......Kommentar
-
Hadde jeg vært trener(noe jeg aldri blir..)...ville jeg valgt denne lagoppstillinga :
Logi
essediri-pedersen-kippe-johnsen
nosa-søgård-bjørkøy-mykle
sundgot-edwin
jeg tror dette hadde gjort susen...legg merke til tror.....hehehe...
Får jeg det som jeg vil??? Neppe....men....eLSKer fordet......
Jeg er også av den oppfatningen av at dersom Sundgot skal spille bør han ligge lenger tilbake, som ett bindeledd mellom spiss og midtbane.Kommentar
-
BølerkanarisKommentar
-
gilbertKommentar
-
PDD er dette det desidert beste vi kan stille med.
Hvis Lasse er skadet må Karim spille HB og Kiko HK.
Hvis ikke så burde Lasse spille HB og Karim HK.
Er synd på Kiko som må spille HK, men han kan veksle litt med Nosa for at vi ikke skal bli for stasjonære.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Nå ser det ut som om vi ikke kan regne med Lasse i noen særlig grad utover høsten, og da synes jeg Karim skal satses på som h.back fremover. Han begynner virkelig å bli varm i trøya på den posisjonen, og på sikt ser jeg ham primært som back, da yngre krefter med bedre en-mot-en egenskaper og gjennombruddskraft virkelig kommer til å melde seg på i konkurransen. Han har i det siste fremstått som en del av en tryggere backfirer. For samspillet i laget og organiseringen er det viktig at vi nå begynner å se flere spillere som etablerer seg i ulike roller. Karims bidrag fremover fra backplass funker veldig bra nå, og gir oss litt ekstra tyngde på høyrekanten. Å flytte frem ham for å involvere ham mer i det offensive kan fort vise seg dumt, da vi fort blir stående med en mer defensiv back og således mister offensiv slagkraft. Han er best når han får gå bredt og bidra fra krittet, noe som passer utmerket med en kant som gjerne trekker innover i banen. Det gir flere alternativer enn om han skulle ligge bredt i kantposisjon, da backene oftest angriper i det rommet og således gir oss mindre slagkraft sentralt i banen.
Jeg ser gjerne Myklebust på høyrekant. Han er mobil, kjapp og god i pasningspillet, og liker å gå innover i banen. Han har også den defensive kapasiteten til å dekke rom bak Essediri. Han er også bedre til å utfordre enn Karim, selv om Karim har fremvist høykvalitative luker i de siste kampene.
Venstrekanten står fortsatt igjen som en kranglete posisjon. Jeg ser gjerne at Husar med sine offensive egenskaper prøves ut her, hvor defensive feil ikke straffes like hardt. Samtidig synes jeg Berg skal fortsette å satse på Bolly, selv om søplakampen ikke var noen høydare. Etter treningsrapporter å dømme gjør han det skarpt, og med et par gode involveringer og litt ro så kan det fort løsne for guttungen. Det han behøver er tillit og SELVtillit. Han leverte en kvalifisert avslutning mot grisene, og med ørlite mer løft så er det et perlemål. Et mål kan gjøre underverker.
------Stefan-------
Karim-Steinar-Frode-Marius/Stian
-------------Khaled-------------
Magnus----Emmanuel--Martin/Mathis
--------------Arild---------------
-------------Edwin------------"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
------Stefan-------
-------------Edwin------------[/QUOTE]'
Det laget likte jeg godt. men det kan da bli litt for offensivt med så mange offensive spillere?Kommentar
-
------Stefan-------
-------------Edwin------------
Det laget likte jeg godt. men det kan da bli litt for offensivt med så mange offensive spillere?"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Nja. Magnus er god bakover, og Mathis har jobbet bra hjemover i sine kamper. Husar ser seg selv som back, og Karim har litt over natta blitt mye bedre i det defensive. Nosa er kanskje ikke vår defensivt klokeste midtbanespiller, men han legger ihvertfall ned en god dose arbeid.Kommentar
-
Ikke for å rakke ned på Søgård, han er en kjernekar som gir 110% hver gang, men Kiko står ikke veldig mye tilbake for ham hva defensiv arbeidskraft angår. Han er jo også milevis foran Rånern med ballen i beina. I 2008 la han ned en blodig innsats i vårt defensive spill."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Når jeg skriver "kroniske hofteplager" (i "Stallen i 2009", fint å se at noen leser den) skyldes det at Lasse for kort tid siden sa, da jeg spurte om han regna med å være klar snart, at man først måtte finne ut hva det var (som feilte ham). Etter det siste besøket hos en ny spesialist spurte jeg en sentralt plassert kilde, som rista oppgitt på hue. Jeg er derfor redd for at det kan gå lang tid før vi får se Lasse i aktivt spill.
gilbert
Tror veldig mange leser den. Jeg setter i hvertfall ENORMT pris på jobben som nedlegges i å holde den oppdatert. I den sjukestua som til enhver tid er LSK så er faktisk skadesituasjonen stort sett av enorm betydning.Kommentar
Kommentar