Lillestrøm SK - Strømsgodset lør. 22. august kl. 16.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • merch
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2007
    • 938

    #81
    Terje Hauge er kampens hoveddommer
    lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
    sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

    Kommentar

    • Stray Cat
      Moderator
      • Aug 2008
      • 5916

      #82
      Opprinnelig skrevet av merch
      Terje Hauge er kampens hoveddommer
      Det hadde fler enn deg funnet ut :-)

      Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen


      Terje Hauge dømmer LSK-Godset
      Lørdagens kamp dømmes av den meget erfarne dommeren Terje Hauge.

      http://www.lsk.no/?did=9114101
      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

      Kommentar

      • Emil B
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2006
        • 5921

        #83
        Har bare et spørsmål. Hvorfor er det alltid noen som gir tommel ned når det er klart hvem som dømmer LSK?? Skal vi spille uten dommer? Hvis dere bedrevitere kunne velge dommer, hvem hadde dere valgt?

        Kommentar

        • KrisB
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2008
          • 2923

          #84
          Opprinnelig skrevet av Emil B
          Har bare et spørsmål. Hvorfor er det alltid noen som gir tommel ned når det er klart hvem som dømmer LSK?? Skal vi spille uten dommer? Hvis dere bedrevitere kunne velge dommer, hvem hadde dere valgt?
          Dag Vidar Hafsås, Ligger ikke han på topp på vg-børsen?

          Kommentar

          • MartinRE
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2008
            • 738

            #85
            Opprinnelig skrevet av Emil B
            Har bare et spørsmål. Hvorfor er det alltid noen som gir tommel ned når det er klart hvem som dømmer LSK?? Skal vi spille uten dommer? Hvis dere bedrevitere kunne velge dommer, hvem hadde dere valgt?
            En utenlandsk dommer .
            "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

            Kommentar

            • Hamburg & Kanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 3006

              #86
              Opprinnelig skrevet av Emil B
              Har bare et spørsmål. Hvorfor er det alltid noen som gir tommel ned når det er klart hvem som dømmer LSK?? Skal vi spille uten dommer? Hvis dere bedrevitere kunne velge dommer, hvem hadde dere valgt?
              Jeg ville da valgt en dommer fra Romerike, slik NFF valgte en trønder til å dømme RBK-LSK som avgjorde kampen i deres favør.

              Dersom det ikke lar seg gjøre for LSK som det lot seg gjøre for RBK, så ville jeg velge hvilkensomhelst utenlandsk dommer nesten fremfor de "beste" og "mest erfarne" vi har her hjemme. At en dommer er erfaren her hjemme betyr bare at han over tid har lært seg å hate LSK og at han ikke har noen skrupler når det gjelder å dømme LSK bort i kamper.
              LSK Norges beste lag

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13277

                #87
                Riktig ille er det vel ikke? Det er vel bare en tre-fire dommere med skjult klansmedlemsskap, oppblåsbara Eggen i bagen e.l. som bevisst eller ubevisst snyter oss for poeng i hver jævla kamp og hiver på et par kort for gammelt vennskaps skyld? I tillegg er det kanskje et par-tre som er mentalt forstyrret med store sanseproblemer som ødelegger kampen enten for oss eller motstander med helt sinnsyke avgjørelser som de åpenbart føler seg bedt av ufo'er om å ta? Så er det vel minst en eller to som rett og slett ikke kan reglene og dømmer feil eller lar være å dømme slik at kampen veksler mellom en voldsorgie og ren semafor med gule og røde kort?

                Til slutt står vi vel igjen med han som dømmer LSK-SIF?

                Kommentar

                • Grusom B
                  Generalissimo Bellisimo
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6248

                  #88
                  Jeg ville tatt Svein Oddvar Moen i hver kamp, om jeg fikk viljen min. Vi har vel vunnet alle kampene han har dømt oss i år, og spesielt mot Godset borte var han veldig, veldig bra. Litt kjip med frisparkene mot søpla sist, men vi må huske på at norske dommere med stor sannsynlighet har det befestet i stillingsbeskrivelsen at Vif må passes på og gis fordeler for å bevare forbundets leie- og sponsorinntekter. Kan liksom ikke laste ham for det, ettersom han sannsynligvis ikke hadde særlig mye valg.

                  Føler meg ganske sikker på at det har snudd nå, men så var jeg så nervøs at jeg var kvalm i flere dager før Vif kampen, og minst like sikker på at vi kom til å tape. Magefølelsen min er dermed ikke til å stole på. Passer det med "lizzm" her? Krisb? Gutt94? Hjelp en gamling, a!
                  Ni principe ni rey...

                  D10S!

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13277

                    #89
                    Han har vel vært snill tidligere? http://www.dagbladet.no/sport/2006/05/06/465473.html
                    Allikevel husker jeg best kampen i 2007 i Bergen hvor han sølte toro tomatsuppe ut over hele klubben.
                    DOMMER:
                    Svein Oddvar Moen, Haugar 2

                    Valgte å løse bråket før pause med fire gule kort, men kunne også brukt diplomatiets kunst og holdt kortene i lomma. Ga Brann straffe på mistanke og kompenserte feigt og ga etter for presset. Junior i årets største match til nå, NFF?

                    Kommentar

                    • Grusom B
                      Generalissimo Bellisimo
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6248

                      #90
                      TV2 som har klausul med fotballforbundet om Brann-fordeler. Igjen, ikke hans skyld og stillingsbeskrivelse fra helvete.
                      Ni principe ni rey...

                      D10S!

                      Kommentar

                      • merch
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2007
                        • 938

                        #91
                        Med seier her så vil vi mest sannsynlig gå forbi både Vålerenga og Sandefjord som normalt vil avgi poeng/tape borte mot hendholdsvis Stabæk og Brann, noe som da vil gi oss 9ende plassen etter endt serierunde. Derfra er det bare å krype seg oppover til en akseptabel sluttplassering sesongen 2009.


                        Fy faen jeg er bra nervøs foran denne kampen! Med seier kan vi virke på god vei inn i form igjen, med tap ser jeg for meg neglbiting tilogmed 1november.

                        Er greit å få en 3poenger nå før hjemmekampen mot Stabæk og Skiensturen de neste runde!


                        Gi alt stå på, LSK!!
                        lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                        sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

                        Kommentar

                        • BennyLem
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 2902

                          #92
                          Føler meg rimelig komfortabel på tre poeng i dag. Godset fremstår som et typisk jallalag som kun behersker eget kunstgress. Gode spillere mangler de også.

                          Selv stiller vi heldigvis med Arild og Edwin på topp, og så får heller Meter'n komme innpå etterhvert. Stemmer lagoppstillingen vil jeg si vi stiller "kun" med tre spillere på feil plass i dag: Myklebust, Kiko og Esset.

                          Av disse er det kun Kiko som er helt kriseplassering. Esset skal jeg innrømme har blitt en habil back (selv om han hadde vært bedre på kant). Myklebust foretrekker jeg på spiss (som innbytter for Edwin), men det kan hende han leverer den ene gode kampen i året.
                          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                          Kommentar

                          • sbraathen
                            Medlem
                            Møteplager
                            • Apr 2004
                            • 88

                            #93
                            så litt på tabellen nå nettopp....tenk om vi slår godset i dag.....da er vi 4 foran FFK, 6 foran Godset og minimum 10 foran Lyn.....det hadde bare vært fantastisk.

                            og for å fullføre denne ønsketenkningen, med de rette resultatene kan nedre halv del se slik ut etter mandagen

                            8: Tromsø - 26 P (én kamp mindre spilt)
                            9: FULA - 26 P
                            10: Sandefjord - 25 P
                            11: Søpla -25P
                            12: Aafk - 23 P
                            13: FFK - 22 P
                            14: Godset - 20 P
                            15: Glimt - 20 P
                            16: Lyn - 13 P

                            kan jo se meget lyst ut med seier, men vil også at vi skal være et mye bedre lag enn godset....for det er vi

                            GI ALT, STÅ PÅ, LSK
                            Last edited by sbraathen; 22.08.2009, 07:00. Begrunnelse: enkel skrivefeil :)
                            Nosa er tydelig rørt av Kanarifansen, og er helt klar på hvor mye de betyr for han.
                            - Jeg elsker fansen vår, jeg elsker dem høyt!

                            Kommentar

                            • Cruz
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2005
                              • 398

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av BennyLem
                              Føler meg rimelig komfortabel på tre poeng i dag.
                              Nå ble jeg nervøs.
                              Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppen

                              Kommentar

                              • Fuglegutt
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2008
                                • 863

                                #95
                                I mine øyne skal det være forskjell på Lillestrøm og Godset.
                                På hjemmebane skal vi slå de, men og det er ett stort MEN:
                                Det er meget typisk LSK å ikke vinne disse kampene, hver gang vi kan stikke fra eller nærme oss noen så er det så utgjort at vi ikke benytter oss av muligheten .

                                Men jeg tror vi vinne, får vi en tidlig goal tror jeg vi kan knuse dem.

                                Tipper : 4-0 / (og nullen for andre gang)
                                På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                                Kommentar

                                • Ola
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 1651

                                  #96
                                  Sitter med en følelse av at Godset har fått litt dårlig betalt i år, at de har fått sin dose dommeravgjørelser i mot og stang ut. Jeg synes Godset har mye guts i laget og brukbare offensive spillere.

                                  Lillestrøm er knepne favoritter, men jeg er ikke så sikker på at dette blir walkover. Mitt tips er uavgjort.

                                  Kommentar

                                  • GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

                                    #97
                                    Føler meg også veldig usikker. Vi har vært dårlige hjemme, blant TLs aller dårligste, og har ikke slått lag vi normalt valser over, som Ålesund og Viking. Spesielt poengapet mot førstnevnte var sviende, et lag jeg tror jeg aldri vil klare å ta seriøst i norsk fotball. Godset er samtidig mer spillende enn oss og vi vil få problemer hvis de har en god dag på jobben.

                                    Men vi har bak oss en kamp som utløste en enorm mengde positiv energi og selvtillit, og vi har plutselig en keeper som skaper trygghet. Tipper dette blir en jevn kamp som nok engang vil avgjøres på en matchvinner-prestasjon. Hadde vært helt episk hvis Sundgot sto for den

                                    Kommentar

                                    • KrisB
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2008
                                      • 2923

                                      #98
                                      laget ifølge RB.

                                      Stefan Logi Magnusson
                                      Karim Essediri-Steinar Pedersen- Frode Kippe- Mariius Johnsen
                                      Khaled Mouelhi- Espen Søgård- Nosa Igiebor- Magnus Myklebust
                                      Arild Sundgot Sundgot-Edwin Eziyodawe

                                      Kommentar

                                      • Stan
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2006
                                        • 1081

                                        #99
                                        Laget ifølge VG:

                                        12
                                        S. Magnússon
                                        21
                                        K. Essediri
                                        2
                                        S. Pedersen
                                        13
                                        F. Kippe
                                        15
                                        M. Johnsen
                                        25
                                        K. Mouelhi
                                        16
                                        N. Igiebor
                                        7
                                        E. Søgård
                                        11
                                        M. Myklebust
                                        18
                                        A. Sundgot
                                        30
                                        O. Occean

                                        Kommentar

                                        • okb
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 2377

                                          Kampen kan også følges live her: http://lsk.no/?did=9114210
                                          Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                                          Kommentar

                                          Working...