Terje Hauge er kampens hoveddommer
Lillestrøm SK - Strømsgodset lør. 22. august kl. 16.00
Collapse
X
-
Det hadde fler enn deg funnet ut :-)
Terje Hauge dømmer LSK-Godset
Lørdagens kamp dømmes av den meget erfarne dommeren Terje Hauge.
http://www.lsk.no/?did=9114101For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kommentar
-
"Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.Kommentar
-
Dersom det ikke lar seg gjøre for LSK som det lot seg gjøre for RBK, så ville jeg velge hvilkensomhelst utenlandsk dommer nesten fremfor de "beste" og "mest erfarne" vi har her hjemme. At en dommer er erfaren her hjemme betyr bare at han over tid har lært seg å hate LSK og at han ikke har noen skrupler når det gjelder å dømme LSK bort i kamper.LSK Norges beste lagKommentar
-
Riktig så ille er det vel ikke? Det er vel bare en tre-fire dommere med skjult klansmedlemsskap, oppblåsbara Eggen i bagen e.l. som bevisst eller ubevisst snyter oss for poeng i hver jævla kamp og hiver på et par kort for gammelt vennskaps skyld? I tillegg er det kanskje et par-tre som er mentalt forstyrret med store sanseproblemer som ødelegger kampen enten for oss eller motstander med helt sinnsyke avgjørelser som de åpenbart føler seg bedt av ufo'er om å ta? Så er det vel minst en eller to som rett og slett ikke kan reglene og dømmer feil eller lar være å dømme slik at kampen veksler mellom en voldsorgie og ren semafor med gule og røde kort?
Til slutt står vi vel igjen med han som dømmer LSK-SIF?Kommentar
-
Jeg ville tatt Svein Oddvar Moen i hver kamp, om jeg fikk viljen min. Vi har vel vunnet alle kampene han har dømt oss i år, og spesielt mot Godset borte var han veldig, veldig bra. Litt kjip med frisparkene mot søpla sist, men vi må huske på at norske dommere med stor sannsynlighet har det befestet i stillingsbeskrivelsen at Vif må passes på og gis fordeler for å bevare forbundets leie- og sponsorinntekter. Kan liksom ikke laste ham for det, ettersom han sannsynligvis ikke hadde særlig mye valg.
Føler meg ganske sikker på at det har snudd nå, men så var jeg så nervøs at jeg var kvalm i flere dager før Vif kampen, og minst like sikker på at vi kom til å tape. Magefølelsen min er dermed ikke til å stole på. Passer det med "lizzm" her? Krisb? Gutt94? Hjelp en gamling, a!Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Han har vel vært snill tidligere? http://www.dagbladet.no/sport/2006/05/06/465473.html
Allikevel husker jeg best kampen i 2007 i Bergen hvor han sølte toro tomatsuppe ut over hele klubben.
DOMMER:
Svein Oddvar Moen, Haugar 2
Valgte å løse bråket før pause med fire gule kort, men kunne også brukt diplomatiets kunst og holdt kortene i lomma. Ga Brann straffe på mistanke og kompenserte feigt og ga etter for presset. Junior i årets største match til nå, NFF?Kommentar
-
Med seier her så vil vi mest sannsynlig gå forbi både Vålerenga og Sandefjord som normalt vil avgi poeng/tape borte mot hendholdsvis Stabæk og Brann, noe som da vil gi oss 9ende plassen etter endt serierunde. Derfra er det bare å krype seg oppover til en akseptabel sluttplassering sesongen 2009.
Fy faen jeg er bra nervøs foran denne kampen! Med seier kan vi virke på god vei inn i form igjen, med tap ser jeg for meg neglbiting tilogmed 1november.
Er greit å få en 3poenger nå før hjemmekampen mot Stabæk og Skiensturen de neste runde!
Gi alt stå på, LSK!!lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Føler meg rimelig komfortabel på tre poeng i dag. Godset fremstår som et typisk jallalag som kun behersker eget kunstgress. Gode spillere mangler de også.
Selv stiller vi heldigvis med Arild og Edwin på topp, og så får heller Meter'n komme innpå etterhvert. Stemmer lagoppstillingen vil jeg si vi stiller "kun" med tre spillere på feil plass i dag: Myklebust, Kiko og Esset.
Av disse er det kun Kiko som er helt kriseplassering. Esset skal jeg innrømme har blitt en habil back (selv om han hadde vært bedre på kant). Myklebust foretrekker jeg på spiss (som innbytter for Edwin), men det kan hende han leverer den ene gode kampen i året.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
så litt på tabellen nå nettopp....tenk om vi slår godset i dag.....da er vi 4 foran FFK, 6 foran Godset og minimum 10 foran Lyn.....det hadde bare vært fantastisk.
og for å fullføre denne ønsketenkningen, med de rette resultatene kan nedre halv del se slik ut etter mandagen
8: Tromsø - 26 P (én kamp mindre spilt)
9: FULA - 26 P
10: Sandefjord - 25 P
11: Søpla -25P
12: Aafk - 23 P
13: FFK - 22 P
14: Godset - 20 P
15: Glimt - 20 P
16: Lyn - 13 P
kan jo se meget lyst ut med seier, men vil også at vi skal være et mye bedre lag enn godset....for det er vi
GI ALT, STÅ PÅ, LSKNosa er tydelig rørt av Kanarifansen, og er helt klar på hvor mye de betyr for han.
- Jeg elsker fansen vår, jeg elsker dem høyt!Kommentar
-
I mine øyne skal det være forskjell på Lillestrøm og Godset.
På hjemmebane skal vi slå de, men og det er ett stort MEN:
Det er meget typisk LSK å ikke vinne disse kampene, hver gang vi kan stikke fra eller nærme oss noen så er det så utgjort at vi ikke benytter oss av muligheten .
Men jeg tror vi vinne, får vi en tidlig goal tror jeg vi kan knuse dem.
Tipper : 4-0 / (og nullen for andre gang)På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "Kommentar
-
Sitter med en følelse av at Godset har fått litt dårlig betalt i år, at de har fått sin dose dommeravgjørelser i mot og stang ut. Jeg synes Godset har mye guts i laget og brukbare offensive spillere.
Lillestrøm er knepne favoritter, men jeg er ikke så sikker på at dette blir walkover. Mitt tips er uavgjort.Kommentar
-
Føler meg også veldig usikker. Vi har vært dårlige hjemme, blant TLs aller dårligste, og har ikke slått lag vi normalt valser over, som Ålesund og Viking. Spesielt poengapet mot førstnevnte var sviende, et lag jeg tror jeg aldri vil klare å ta seriøst i norsk fotball. Godset er samtidig mer spillende enn oss og vi vil få problemer hvis de har en god dag på jobben.
Men vi har bak oss en kamp som utløste en enorm mengde positiv energi og selvtillit, og vi har plutselig en keeper som skaper trygghet. Tipper dette blir en jevn kamp som nok engang vil avgjøres på en matchvinner-prestasjon. Hadde vært helt episk hvis Sundgot sto for denKommentar
-
Kommentar