Søpla IF - Lillestrøm SK
Collapse
X
-
30min igjen av opplastingen hvis alt går som det skal.Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Gikk alt som det skulle?Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.Kommentar
-
-
Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.Kommentar
-
Kommentar
-
Fy faen bra Moses er nå. (Y)Kommentar
-
Imponerende!
- Nosa er jo pokker meg nesten gladere enn Espen!
- Har Nosa rappet flagget til linjemannen?
- Plix, neste gang vil jeg helst ikke sitte å se på en banner fra www.xxxtv.no bak mål, her må det sladdes
HanseFrank
- på den andre siden...Kommentar
-
Dewt eneste jeg ikke likte er at i starten når vi synger lavt på "veit en gammal storhetsklubb som sover", tror jeg det er, hører man stort sett bare Klanen. Ellers er det jo morro med jubelscener og at folk endelig hopper over gjerdetKommentar
-
er jo faen meg nesten så man griner når man ser den filmen, UTROLIG digg. enormt kult nå ALLE er med å hoppe på slutten der.
men jeg synes " i med og motgang" burde synges litt saktere??
jeg vil bestille den årsfilmen NÅ!!!Kommentar
-
-
Sykt og se gleden til hele feltet. Fikk gåsehud på hele kroppen.
Men samtidig ser man at det må en skikkelig mobelisering til for og oppnå 2006 standar på antallet.
Takk til Kreativ kanaris for at dere ordner film så vi forumnisser har noe og ru..ke etterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av gutt94fortsatt blemmer på handa etter mye "flagging". :PEnøyd i de blindes dal.Kommentar
Kommentar