Årets store overraskelse må være Return of the Ugly V, som mot alle odds klarte å komme helt til semifinalen, og det eneste laget som ikke tapte mot årets vinnerlag.
Kanaricup 2009. LSK-Hallen 5.september
Collapse
X
-
Sklier var vi også hyppe på (høhø), men er sjeleglad vi ikke trakk JK. Er liksom ikke særlig stas å tape for 12-15-åringer når man selv er i sin beste alder.
Det sagt, så er Svett-Pers Sure Tær storfornøyde med egen innsats i årets turnering. Håpet var å ikke tape alle kampene, så ble det jaggu kvartfinale. Fans fikk vi underveis ogKommentar
-
Gratulerer med seieren, FC Rapid Schnabelkeese ! Det var fortjent
På vegne av hele JK vil vi også gratulere hele Blodig Tampong i Maten Boldclub med mest usportslig spill, gratulerer !
JK er fornøyd med å komme til kvarten, og vi kommer enda sterkere tilbake neste årKommentar
-
Det er bare å gratulere vinnerlaget FC Rapid Schnabelkäse (korrekt?) med en velfortjent seier!
Dessverre fikk man ikke tak i dommere i år, så tullebukk, superbøffel, Petter Ø og jeg (muligens flere også?) måtte steppe inn som dommere. tullebukk stilte attpåtil i baris i den ene kampen! Noen var sikkert uenige i enkelte avgjørelser jeg (vi) tok, men vi får håpe at feilene er mulig å tilgi med tid og stunder.
En STOR takk til Petter Ødemark, hovedansvarlig for cupen. I tillegg er det vel på sin plass å takke alle som deltok, jentene i sekretariatet, speaker-Ronnie, kioskdamene og ryddegutt-Ulf. Herlig arrangement!
Gleder meg allerede til neste år!Kommentar
-
Når spillere som hadde slitt med å få lov til å spille for LSK-Oldboys begynner å klage på dommeren, da blir det bare flaut...Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Kommentar
-
Kan vel være enig i at Skliene hører hjemme i drømmepulja, men neste år har vi ikke sjanse i havet mot JK. La oss heller håpe på comeback fra de legendariske lagene Lakkball og BeinbrekkKommentar
-
hei
ikke mobb skliene nå de er ialle de eneste jente som tørr å delta.
å gøy hadde vi det. satser på at flere jenter er med neste år
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar