Kanaricup 2009. LSK-Hallen 5.september

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • superbøffel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 5611

Takk for kampene og takk for gratulasjonene!

Og ikke minst: Alle som gjorde dagen mulig å gjennomføre: Tusen takk for et meget godt arrangement!

6 kamper på 6 timer gjør en gammel manns ben lovlig møre, men om kun kort tid åpnes en seierspils! Det hjelper!

Deilig å ta FC Rapid Schnabelkaase (finner ikke a med tøddler) til topps i vår aller første turnering!
    Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Ellef
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Feb 2006
      • 112

Takk for en fin dag i hallen, all mulig ros til arrangørene. Som loddet sier, jævlig surt å tape finalen for andre år på rad, men lettere å svelge i år da vi møtte et bedre lag i finalen. Gratts til kukostene!!
      Wenche Myhre

Kommentar

• Percy Nilegård
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 5146

Opprinnelig skrevet av FUGlinho
        Svett-Pers Sure Tær er nå på vei til Banketten. Den holdes hjemme hos Ronke-Roger, og kvelden avsluttes på Martins. Om ikke annet så vinner Svett-Pers Sure Tær festen!
        Mulig å få noen tips om hvordan en ligger ann med tanke på en langtidskontrakt. Artig å spille på lån, men trenger noe mer fast å forholde meg til.
        "Alltid blodsprengt"!
        Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9567

Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
          Mulig å få noen tips om hvordan en ligger ann med tanke på en langtidskontrakt. Artig å spille på lån, men trenger noe mer fast å forholde meg til.
          Fra hva jeg så fra den ene taklinga di mot Klatremøssa, så burde du få testimonial for innsats ass (selv om det ble mål imot).

Kommentar

• FUGlinho
            KFL styremedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 2454

Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
            Du ligger veldig, veldig godt an etter igår for å si det sånn... Du og Svett-Per utgjorde en fantastisk duo.
            Kim
            Styremedlem KFL

Kommentar

• Superstefan
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 2180

Gratulerer
              Fotograf Kreativ Kanaris

KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

Kommentar

• Macho-Morten
                Ikke KFL-styremedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 2687

Er det bare jeg som synes det lukter litt funky av at laget til turneringas primus motor gikk av med seieren? Jeg foreslår at KFL oppretter en egen Lund-kommisjon og gransker dette nøye.

Kommentar

• Håkon Henriksen
                  Administrator
                  • Nov 2003
                  • 6411

Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
                  Er det bare jeg som synes det lukter litt funky av at laget til turneringas primus motor gikk av med seieren? Jeg foreslår at KFL oppretter en egen Lund-kommisjon og gransker dette nøye.
                  Ikke nok med det, han "plantet" også sin egen keeper som dommer i en av de andre kampene i puljen sin.. Dette må gås nøye i sømmene..
                  Håkon Henriksen
                  -
                  Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                  -
                  ALT FOR FUGLA

Kommentar

• ulfpulf
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 2511

Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
                    Jeg tok opp det betenkelige i dette allerede rett etter premieutdelingen, og jeg tror granskingen er i gang, eller muligens avsluttet. Etter modell av Øyvind Alsakers gransking av TV2s dekning av LSK, er det nok opprettet en Petter Ø-kommisjon som vil konkludere med at han ikke kan se å ha gjort noe kritikkverdig.

Kommentar

• Emil B
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2006
                      • 5921

Blodig Tampong i Maten Boldclub kommer sterkere tilbake neste år!!

Kommentar

• synøve
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2008
                        • 425

hei!!!copyrights på bildet assa men cred for tifo må ha beste drakt kåring eller no neste år

Kommentar

• FUGlinho
                          KFL styremedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 2454

Opprinnelig skrevet av synøve
                          hei!!!copyrights på bildet assa men cred for tifo må ha beste drakt kåring eller no neste år
                          Burde også bli tatt lagbilder av alle lagene som deltar..
                          Kim
                          Styremedlem KFL

Kommentar

• Ellef
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Feb 2006
                            • 112

Når og hvor kommer resten av bildene fra cupen?
                            Wenche Myhre

Kommentar

• Petter Ø
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3008

Takk for turneringa! Tror ikke jeg har vært stølere noensinne faktisk, virker som det slipper først i dag. Hyggelig at dere lot meg vinne

Tror med et unntak folk hadde det moro på lørdagen (gratulerer LKT med turneringas mest gretne spiller :???: ) Som i fjor så kan jeg love at det blir gjentagelse neste år.

Takk til alle som hjalp til i å gjennomføre turneringa
                              Petter Ø - Kreativ Kanaris
                              http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                              Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

Kommentar

• trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7154

Uglies hentet seg fint inn etter sjokkstarten med 0-4 for Team Vulva og havnet etter hvert på en meget respektabel tredjeplass. Ultras Paranoia ble feid av banen med 4-1, før Schnabelkäse ble holdt til 0-0 i den kanskje beste kampen vi spilte under turneringa.

Det endte med nok en 0-0 i kvartfinalen mot BTPM, i en kamp der vi hadde det meste av spillet, men ikke klarte å punktere. Det var imidlertid ingen fare - med Per Arne i mål og sikre straffeskyttere vant vi straffekonken lett.

Vulva ble dessverre et hakk for gode i semien. Syns det er på grensen til usportslig å skulle løpe så jævla mye som de gutta gjør, men de spilte finfin fotball.

Takker alle gutta for en fremragende laginnsats. Selv fikk jeg strekk allerede i den første kampen, og nektet, svært intelligent, å la meg stoppe av det. Konsekvensen var naturligvis at strekken etter hvert ble fem ganger så stor, og jeg knapt kunne gå som folk før i går. Nåvel...
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• knut
                                  Make knut Great Again
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2006
                                  • 9567

Opprinnelig skrevet av trigz
                                  Det endte med nok en 0-0 i kvartfinalen mot BTPM, i en kamp der vi hadde det meste av spillet, men ikke klarte å punktere. Det var imidlertid ingen fare - med Per Arne i mål og sikre straffeskyttere vant vi straffekonken lett.
                                  Må nevnes at vi hadde tidenes dårligste straffetakere på laget vårt. En i mål, en rett på keeper, en i tvælla, en redning og siste straffe havna så høyt over målet at den traff akkurat der taket går over i vegg på LSKhallen...

Men dere skal ha for sportslighet, fair play og ingen sure miner!

Kommentar

• Emil B
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2006
                                    • 5921

Opprinnelig skrevet av knut
                                    Må nevnes at vi hadde tidenes dårligste straffetakere på laget vårt. En i mål, en rett på keeper, en i tvælla, en redning og siste straffe havna så høyt over målet at den traff akkurat der taket går over i vegg på LSKhallen...

Men dere skal ha for sportslighet, fair play og ingen sure miner!
                                    Nerver Knut, nerver Tålte ikke presset fra manageren!!!

Kommentar

• skotten
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 1794

Noen flere bilder på gang, eller gjemmer fotografene bildene for å kunne bruke de mot oss ved en passende anledning?

Kommentar

• Emil B
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2006
                                        • 5921

Opprinnelig skrevet av skotten
                                        Noen flere bilder på gang, eller gjemmer fotografene bildene for å kunne bruke de mot oss ved en passende anledning?
                                        Ultras Paranoia var det dårligste laget i hele cupen Var det ikke 1-17 (?) i målforskjell?

Kommentar

• skotten
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2004
                                          • 1794

Opprinnelig skrevet av Emil B
                                          Ultras Paranoia var det dårligste laget i hele cupen Var det ikke 1-17 (?) i målforskjell?
                                          Vi fikk aldri brynt oss mot Blodig Tampong, det kunne blitt et ufint oppgjør:twisted:

Jeg må nok en gang få tillegge at vi var i gruppe med begge finalelaga og tapende semifinalist, og i så måte kunne vi ikke fått en verre trekning. Noe kan tyde på at treningsgrunnlaget heller ikke var det beste. Vi tok ledelsen med 1-0 etter 16 sekunder av første kamp, men så var det jevnt slutt på moroa...

UP kommer alltid tilbake! Selv i krisetider...

Kommentar

Working...