Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Er helt enig med tittelen på denne tråden. Å selge Sundgot er galskap. Selg heller Occean. Sundgot og Edwin er det beste spissparet vi har hatt på mange år.
Tror ikke jeg har sett fyren bedre noengang.. Oppspillspunkt, ballfordeler og jaggu meg glimter han til med utsidepasninger og trekantspill vi ikke har sett siden trøye nr. 10 var tredd over skuldrene til en viss Slovener.
Arild Sundgot skal ikke bare bli i klubben, han skal være fast på laget så sant han er frisk !
Nei, det er to. Arildo er en legende, dette er ikke oppe til debatt.
Banens beste spiller i dag. Jeg telte tre balltap. Den som ikke innser at Arildo er den viktigste spilleren i vårt offensive spillemønster per dags dato burde ikke bry seg med å interesse seg for fotball.
Hva er poenget med å sette spillere opp mot hverandre på den måten?
Arild har vært en viktig bidragsyter i snart 13 sesonger, scoret 98 mål og ikke minst gjort medspillerne sine gode (som i dag). Han har blitt "solgt" flere ganger, men nektet å forlate klubben, av den enkle grunn at han elsker å spille på Åråsen. Han har dessuten aldri sutra over å bli benket - han har heller latt beina snakke for seg. På toppen av det hele er han en kjernekar.
For mange av oss holder dette til legendestatus. En klubb med så lange og stolte tradisjoner har plass til flere legender.
er vel strengt talt enda flere legender i klubbens historie, for meg så havner navn som Kippe, Bjarmann, Schiller, Solbakken (trosss at han knapt rakk å være i klubben før han ble solgt)
håper at det blir sykt mange flere også.50statuer som venter utenfor stadion av diverse spillere som har kjempet, blødd og gitt alt for sportsklubben, er vel ikke noe å grine for.
men seff enig, Lund er og kommer nok til å bli den største...
gleder meg til at the great Arildo (som jeg forrøvrig enda synes bør bli statsminister) lager hattrick snart!
Etter dagens kamp er Arild Sundgot verdt 100 millioner.
Forskjellen på elitefotball og et evt nedrykk med en til flere sesonger i glemselen.
Glem alle forespørsler og forslag om salg. Uaktuelt. Kan det sies noe klarere? Arild er LSK-spiller til han en gang legger opp med fotball. Jeg tror fortsatt ikke vi har sett det beste fra Arild. De målgivende han legger i dag viser bare hvor god han KAN være.
Det sykeste med Arild Sundgot er bildet resten av fotballnorge har av ham: Treig, dårlig teknikk, gampespiller og andre karakteristikker florerer når han diskuteres på VGD og andre supporterforum. De som holdt øye med Legenden i dag vet at virkeligheten er en helt annen. Oppspillspunkt, servitør, offensiv playmaker og limet i vårt offensive spill. Drar på seg masse oppmerksomhet fra motstandere og skaper rom for medspillere. Sammen med Kiko er han den spilleren i dagens stall med mest fotballforståelse. I år har han virkelig vært sjef i banespillet, samtidig som effektiviteten foran mål har vært helt rå. Og mens andre spisser begynner å stagnere når de blir eldre og mister fart, spiller Arild på egenskaper som gjør at dette ikke er like viktig. Dermed har Arild mange år igjen som toppspiller, og jeg tviler nesten på at vi har sett det beste av ham enda. Det ser virkelig ut som han har tatt et stort steg under Berg, og jeg blir ikke overrasket om han, som en viss Nannskog, får karrieretoppen mot slutten av karrieren. Arild er som en fin vin, han blir bare bedre med åra.
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
1. Gå til VGlive.no.
2. Klikk på videolinken til 2-0-målet.
3. Legg merke til hvordan Arild trekker ned idet Edwin mottar ballen, trekker på seg en stopper, mottar og vipper gjennom til Eddie på løp.
Arild er en klassespiss. Ferdig arbe'!
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Det beste med Sundgot er hans enkeltmannsprestasjoner som rett tog slett til slutt viser seg å ha blitt matchavgjørende, som i dag. Forspillet til andremålet er rett og slett fotballkunst. Det skal sies at han ikke alltid er en hit fra start, han kan forsvinne helt, men det han disker opp på dager som dette er så viktig at han må beholdes. Og effektiviteten hans taler for seg selv.
Kommentar