Opprinnelig skrevet av King_Raymond
Aldri mer Bergdølmo!
Collapse
X
-
- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det. -
80% av fansen blir vel litt feil å si...
var vel knapt 100 som stemte på voten, av de så er sikkert maks halvparten gamle nok til å huske sist svinet spilte her...
Konklusjon: Judas!!!Kommentar
-
På tide å bli ferdig med denne mannen nå????
Han hverken er, eller kommer til å ble LSK-spiller nå.
Vi er fullt klar over at noen LSK-supportere ikke ville ha han tilbake og at de nå sikkert føler ett enormt behov for å si: "hva var det jeg sa"! Kan dere ikke gjøre dette inni dere??????
Selv så synes jeg det er sinnsykt dumt at vi ikke får en landslagsspiller, men vi har klart oss uten før og fortsetter med det!!!
Så la oss diskutere de gutta som er våre og gi .... i alle andre!!! :!:------eLSKe-------Kommentar
-
Det var nettopp det vi gjorde som ikke ville ha judas hit: Konsentrerte oss om de spillera som allerede var her, istedenfor å bruke energi på en spiller som helt klart har hatt fugla som sistevalg! Noen skjønte det tidlig :lol:
FOR THE PASSION AND THE FASHIONKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisDet var nettopp det vi gjorde som ikke ville ha judas hit: Konsentrerte oss om de spillera som allerede var her, istedenfor å bruke energi på en spiller som helt klart har hatt fugla som sistevalg! Noen skjønte det tidlig :lol:
FOR THE PASSION AND THE FASHIONKommentar
-
Opprinnelig skrevet av CocaJerryOpprinnelig skrevet av Vestfold KanarisDet var nettopp det vi gjorde som ikke ville ha judas hit: Konsentrerte oss om de spillera som allerede var her, istedenfor å bruke energi på en spiller som helt klart har hatt fugla som sistevalg! Noen skjønte det tidlig :lol:
FOR THE PASSION AND THE FASHIONUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Nå som det kan se ut som om Sollied blir i brugge, kan vel bløffen(eller judas som han også kjennes som) bli sittende igjen uten det kontraktsforslaget han hadde ventet på.
Tror noen av dere at han kommer tilbake med halen mellom bena og spør om kontrakt?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av KorenNå som det kan se ut som om Sollied blir i brugge, kan vel bløffen(eller judas som han også kjennes som) bli sittende igjen uten det kontraktsforslaget han hadde ventet på.
Tror noen av dere at han kommer tilbake med halen mellom bena og spør om kontrakt?
Fant den selv:
Brugge-trener Trond Sollieds overgang til greske Olympiakos kan gå i vasken, i hvert fall i denne omgang. Ifølge belgiske medier blir Sollied i Brugge også neste sesong.
vet ikke helt hva jeg synes om judas nå, synes ikke Olympiakos og den greske ligaen er så utrolig bra at det er greit å skjønne han. Er jo bare pengene han tenker på der vil jeg tro. Spania, italia eller england kunne jeg skjønt.Kommentar
-
Vær snill nå Colajerry ellers får du kokos på søndag \/Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisVær snill nå Colajerry ellers får du kokos på søndag \/
Skal du sitte å hovere som en idiot over en sak du/dere ikke har vunnet så blir det nok du som får kokkos. :P
Hadde alle Bergdølmo haterne vært tidligere ute med meniga si så hadde vi kanskje klart å stoppe dette tullet før det gikk så langt som til kontraktsforhandlinger.Kommentar
-
Skal ikke se bortifra at judas kommer tilbake alikevell.. Hvis ikke Fjøra har baller nok og sier "Du har hatt din sjanse, du sa nei en gang og da er du ikke aktuell lenger".. Veit ikke hviken av delene jeg har mest lyst til.. Liker ikke personen Judas, men som fotballspiller kan man ikke si noe annet enn at han duger i massevis enda.
+
*Han er en rutinert drittsekk.
*Han kan spille flere steder på banen.
*Han er en landslagspiller som kunne gi oss god PR.
-
*Han er en gammel drittsekk som ikke trenger og ha mange gode år igjen som spiller.
*Han hadde blitt tilbudt en "pakke" når han fikk kontraktsforslag. (Og jeg har ikke lyst til og se han innad i klubben etter karieren)Kommentar
-
Flere medier rapporterer i dag at Sollied, som ville ha Bergomi til Olympiakos, kanskje ikke blir trener i Athen likevel...
Om det stemmer så blir det jo spennende å se hva som skjer med "vår mann".... :wink:
mvh
pertaMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Vi kunne jo brukt ham til å selge LSK-mobilabonnement etter fotballkarrieren. Alltid godt med folk som har erfaring vet dere!!!!
mvhKjøp Citroën !Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av KanaristarVi kunne jo brukt ham til å selge LSK-mobilabonnement etter fotballkarrieren. Alltid godt med folk som har erfaring vet dere!!!!
mvh
Rune K
Tifo gruppaStøtt FuglaTifo
Kontonr: 6201 05 41919Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar