Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
Aldri mer Bergdølmo!
Collapse
X
-
På den ene siden går LSK nå dessverre glipp av en landslagsspiller, noe jeg synes er forbannet synd, uansett.
På den annen side slipper vi (antagelig...) at enkelte får moralske kvaler, i og med at landslagsspilleren det var/er snakk om var akkurat Bergdølmo.
Alt i alt så har klubben endt opp med masse positiv omtale i mediene, men uten en fortsatt god spiller, rent objektivt sett.
KFL har endt opp med enkelte små interne kranglinger på forumet, men uten et mulig splittende element i klubben.
På kort sikt er det sportslig sett synd. På lengre sikt tror jeg det var den beste løsningen.
At Bergdølmo vurderer at spill i Olympiakos, som er direkte kvalifisert til CL, er mer fristende enn LSK får være hans sak. Men at han vurderer muligheten for fortsatte sportslige utfordringer samt bedre pensjonsbetingelser som viktig, gjør ham ikke noe anderledes enn andre fotballspillere.
Lykke til, André.Knurr...Kommentar
-
Andre har nok ingen klubb på en stund - Sollied fikk for ordensyld fyken i Brugge nå! Skjønner faen ikke mye...:-)Kommentar
-
For sikkerhetsskyld så går nå ryktene på at RBK har lagt inn et tilbud til Bergomi.... Jeg gir opp han figuren nå, hvis dette stemmer bør han heller legge skoa på hylla og heller spikre paller resten av livet :evil:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av PaddisFor sikkerhetsskyld så går nå ryktene på at RBK har lagt inn et tilbud til Bergomi.... Jeg gir opp han figuren nå, hvis dette stemmer bør han heller legge skoa på hylla og heller spikre paller resten av livet :evil:
vi sa nei til han og drfor er han ikke LSKspiller :lol:------eLSKe-------Kommentar
-
-
Kommentar