Så vi samme kamp? Etter mitt syn var det to middels gode lag som møtte hverandre i går. Vålerenga vesentlig bedre i går enn mot oss. Om du ble superimponert over at vi klarte å knuse bortesterke Godset med 2-1 - og regner med 3 enkle poeng mot Stabæk, tror jeg du kan få deg en overraskelse.
Lillestrøm SK - Stabæk man. 31 august kl 19:00
Collapse
X
-
Så vi samme kamp? Etter mitt syn var det to middels gode lag som møtte hverandre i går. Vålerenga vesentlig bedre i går enn mot oss. Om du ble superimponert over at vi klarte å knuse bortesterke Godset med 2-1 - og regner med 3 enkle poeng mot Stabæk, tror jeg du kan få deg en overraskelse.
Men det stemmer at jeg ikke synes noen av lagene var gode i går. Begge lagene var elendige defensivt og det er grunnen til at det ble fem mål i kampen, ikke fordi det offensive var så utrolig bra. Stabæk scorer på en soleklar individuell feil i Enga forsvaret, et frispark fra 20-22 meter og en dødball.
Men, det er ikke dermed sagt at jeg er så utrolig imponert over kampen mot Godset, skjønner ikke helt hvordan du tolket det slik. Fordi man synes noe er elendig er det ikke dermed sagt at man automatisk synes det andre er så fantastisk bra.
Alt jeg sa var at Stabæk ikke imponerte og at vi virkelig har sjans på 3 poeng mot dem, på en positiv og litt fleipete måte.Last edited by MedlemNR35; 25.08.2009, 03:48.Kommentar
-
Så vi samme kamp? Etter mitt syn var det to middels gode lag som møtte hverandre i går. Vålerenga vesentlig bedre i går enn mot oss. Om du ble superimponert over at vi klarte å knuse bortesterke Godset med 2-1 - og regner med 3 enkle poeng mot Stabæk, tror jeg du kan få deg en overraskelse.Kommentar
-
uff..bjørkøy borte...
da blir nok laget som det avsluttet sist kamp...
Logi
Karim-pedersen-kippe-johnsen
moheli-nosa-søgård-mykle
edwin-legenden
synd å se at klubben gir bort en norsk landslags spiller..tror han hadde vært bedre ved å bli brukt vidre i posisjonen han er god i..
Lykke til vidre,Bjørkøy..du blomstrer nok opp i odd du også.. :???:Kommentar
-
Landslagsspiller.................................. .................................................. .................................................. .....................?Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
han var det når han kom hit,mente jeg.....bare vent å se..han kommer tilbake sterkere i Odd..for der kommer han til å bli brukt riktig.
Bare se på Brenne det..
Men men..
fortsetter og eLSKe jeg..Kommentar
-
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Det er mye bedre å kvitte seg med spillere som ikke fungerer i LSK enn å betale ut lønn til de i evig tid. Om noe har blitt gjort feil i forhold til Jonna er det kjøpet, ikke salget.
PS: Jeg var VM i punktum, du trenger ikke å prøve å vinne lenger nå!Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Jepp. Vi skulle ha spilt som odd. Dunket polere på Occean fra alle himmelretninger og så la Brenne ta nedfallsfrukta til terningkast 6 på børsen. Hatt en fyr som fevang i forsvarsrekka som hele fotballnorge venter på skal stemple av en eller annen jævel beinet, slik at motstanderne snur og løper tilbake der de kom fra. Hatt så lite behov for fart og teknikk i langpasningsspillet vårt at vi fint kunne legge oss etter "etablerte norske spillere" som det også så fint stod på innkjøpslista i denne klubben for et par år siden. Rett og slett tatt et skritt tilbake til udays 4-3-3. Da ville selv JML kommet tilbake og blomstret.Kommentar
-
Bjørkøy vil uten tvil passe inn i odd. Alt de vil ha er en pasningsfot som kan treffe kovacs fra 60 meter i snøvær.
Jepp. Vi skulle ha spilt som odd. Dunket polere på Occean fra alle himmelretninger og så la Brenne ta nedfallsfrukta til terningkast 6 på børsen. Hatt en fyr som fevang i forsvarsrekka som hele fotballnorge venter på skal stemple av en eller annen jævel beinet, slik at motstanderne snur og løper tilbake der de kom fra. Hatt så lite behov for fart og teknikk i langpasningsspillet vårt at vi fint kunne legge oss etter "etablerte norske spillere" som det også så fint stod på innkjøpslista i denne klubben for et par år siden. Rett og slett tatt et skritt tilbake til udays 4-3-3. Da ville selv JML kommet tilbake og blomstret.Kommentar
-
Vil det da si at LKE skal spille til mandagen? Det beste ville vært at Karim inntar høyrevingen og Mouehli inn i midten istedenfor Søgård. Men mest sannsynlig stiller HB med samme lagoppstilling som mot godset, minus occean.Kommentar
-
Hvis dette stemmer, er det meget gledelig, men noe overraskende, ut fra stadig hoftetrøbbel og store vansker med å finne ut hva det skyldes de siste par månedene. Kilde ??
gilbert
PS. Jeg stoler foreløpig på denne gledesmeldinga og oppdaterer skadestatus for Lasse i "Stallen i 2009", men kilde og bekreftelse hadde vært fint å få. DS
PPS. HSft rapporterer i treningstråden at Lasse deltok i formasjonstreninga. God nok bekreftelse for meg. DSLast edited by gilbert; 27.08.2009, 12:53. Begrunnelse: Oppdatert etter dagens treningsrapport fra HSftKommentar
-
Jøsses, har han fått en magisk nålebehandling? Var han ikke nylig hos en spesialist som ikke fant noe som forklaring på de kroniske hoftesmertene? Ingenting gleder meg mer enn om han er tilbake, men dette tar jeg med en stor klype salt. Har for lengst innfunnet meg med at vi ikke får se ham mer på banen denne sesongen.Kommentar
-
Jøsses, har han fått en magisk nålebehandling? Var han ikke nylig hos en spesialist som ikke fant noe som forklaring på de kroniske hoftesmertene? Ingenting gleder meg mer enn om han er tilbake, men dette tar jeg med en stor klype salt. Har for lengst innfunnet meg med at vi ikke får se ham mer på banen denne sesongen.
Skal visstnok være tilbake i trening igjen, kanskje han har vært hjemme hos Nosa-mannen?På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "Kommentar
-
Du må gjerne forklare hva du mener med "visstnok"Kommentar
-
Håper for guds skyld ikke at man gjør endringer i en for en gangs skyld fungerende forsvarsrekke for å få plass til en halv-invalid spiller med manglende kamptrening...runarMKommentar
Kommentar