Det finner vel Berg ut av på formasjonstreningene. For min del ser jeg gjerne Eriksen tilbake på back, Essidiri lenger frem og Kiko inn i midten igjen - dette forutsatt at alle har formen inne.
Lillestrøm SK - Stabæk man. 31 august kl 19:00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kanskje ikke mot Stabæk greit nok, men hvis det er som "Fuglegutt" sier at LKE er i full trening, vil jeg gjerne se han som back og Essediri som ving.
P.S: Syntes det er nokså drøyt å kalle en LSK-spiller for invalid.Kommentar
-
Om Eriksen er klar, ser jeg han heller på v.back eller h.kant. Om Karim har en fremtid i LSK er det som höyreback, og da bör han få spille seg varm der. Med tanke på Eriksens hyppige skadefrekvens denne sesongen, så er det bedre å kjöre på det alternativet da sjansen er stor for at Karim må ned på back igjen i löpet av kort tid. Nå er vi i ferd med å sette en trygg backrekke og da blir det kortsiktig tankegang i forhold til samspillet og relasjonene der bak."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Om Eriksen er klar, ser jeg han heller på v.back eller h.kant. Om Karim har en fremtid i LSK er det som höyreback, og da bör han få spille seg varm der. Med tanke på Eriksens hyppige skadefrekvens denne sesongen, så er det bedre å kjöre på det alternativet da sjansen er stor for at Karim må ned på back igjen i löpet av kort tid. Nå er vi i ferd med å sette en trygg backrekke og da blir det kortsiktig tankegang i forhold til samspillet og relasjonene der bak.
Som du selv sier - en prioritet å holde kontinuitet i bakerste leddet for å dyrke samspill. dette har fungert godt de siste to kampene, og dermed synes jeg ikke LKE har noe i start 11'ern å gjöre. hverken som venstre eller höyre back. Ja, jeg kan gå med på at LKE normalt er et förstevalg på backplass, men synes at backrekka har spilt såpass godt de siste kampene at de kan få fortsette intakt. så får heller LKE ta det rolig og få en langsom progresjon tilbake til förstelagsspill. han kan matches for vårt desperate andrelag til han selv föler kroppen er helt 100.
er i alle fulle fall null vits i å kaste LKE inn i tippeligakamp prematurt når det ikke finnes noen desperat defensiv nöd pdd.
jeg vil se samme elleve som startet mot godset (minus occean, inn med eddie). Berg: Make it happen.Kommentar
-
Anbefaler forresten alle å ta en tur på forumet til www.stabaek.no for en god latter. Norges mest kunnskapsløse hjemmepublikum er minst like kunnskapsløse og latterlige på internett som på hjemmebane i gymsalen.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Klarer ikke å la meg provosere engang når nivået og kunnskapene er så fraværende som i en del av de innleggene. Man kan jo spørre seg om de er på tribunen fordi de elsker klubben sin eller fordi de trenger noe å hate grunnet personlige problemer. Må bare ønske dem god bedring og måtte den beste vinne.Kommentar
-
Stabæk ser ut til å spare keeper og spisser mot Valencia
Iven Austbø
Jon Inge Høiland, Pontus Segerström, Thomas Rogne, Vegar Eggen Hedenstad
Henning Hauger
Espen Hoff, Pontus Farnerud, Mikkel Diskerud, Daigo Kobayashi
Torstein Andersen AaseKommentar
-
Ingen bombe at de sparer noen av sine aller beste, f eks Nannskog, Knudsen og Berglund. Flere bytter kommer sikkert underveis. De har jo en viktigere kamp på mandag....Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
-
Hvis man skulle spart noen, så ville jeg vel ha spart midtbanespillere som løper mest. Keeper og spisser er vel de siste jeg ville spart så jeg klager ikke. Ser ikke ut som at Stabæk bruker innbytterne for å spare spillere heller. De byttet tidlig ut Aase som vel ikke starter mot oss. Skjønsberg kom inn for Høiland kvartere før full tid. Det ser ikke ut som at de brukte alle byttene.Kommentar
-
Samme hvilke spisser de starter med. Frode "På hode" Kippe og Steinar "Er snar" Pedersen stopper svenskejävlorna!!Kommentar
-
Vi får håpe vi slipper flere albuer fra svenskene og islendingene på "fair-play" laget i morgen:
Ellers pussig å se Sundgothatet hos Gymlingene, ettersom klubben deres lå langflat etter ham. Spillere de selv ønsket til klubben omtales altså som "svin".
Som sagt: KunnskapsløseLast edited by reka; 29.08.2009, 09:54.Kommentar
-
Leser at Sundgot sliter med stiv akilles, håper det er noe som går over. Vi trenger Legenden utpå banen på mandag.
Håper på dette laget.
Stefan
Eriksen-Pedersen-Kippe-Johnsen
Essediri-Søgård-Nosa-Mouelhi
Edwin-Sundgot
Om ikke Sundgot blir klar så så jeg i trening tråden at mykle og edwin blr drillet på topp sammen. Kanskje det med en diamant på midten?
Stefan
-Søgård-
Essediri- -Mouelhi
-Nosa-
Edwin - MyklebustKommentar
-
Leser at Sundgot sliter med stiv akilles, håper det er noe som går over. Vi trenger Legenden utpå banen på mandag.
Håper på dette laget.
Stefan
Essediri-Søgård-Nosa-Mouelhi
Edwin-Sundgot
Om ikke Sundgot blir klar så så jeg i trening tråden at mykle og edwin blr drillet på topp sammen. Kanskje det med en diamant på midten?
Stefan
-Søgård-
Essediri- -Mouelhi
-Nosa-
Edwin - Myklebust
Ellers er jeg ganske så enig i dette.Kommentar
-
Men har tro på at motsatt også kan funke. For Essediri har spilt kanon i det siste på beck.Kommentar
-
Logi
Essediri-Kiko-Nosa-Myklebust
Legenden-Edwin
Enkelt og greit"Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.Kommentar
-
Nå vet man vel ikke helt hvilke spillere vi har klare, mer jeg sier som Solbakken. Stabæk er mye bedre til å angripe enn å forsvare, så da er det bare å angripe dem (=
Logi
Essediri-Kiko-Nosa-Bolly
BBS-Edwin
Håper Ringstad snart blir klar, stoler ikke mye på MJ.Last edited by Henrik; 29.08.2009, 19:29.Kommentar
-
-----------------Logi-----------------
Messidiri-Månemann-Kippe-JesusJohnsen
-----------------Kiko-----------------
--Eriksen--------Nosa--------Myklebust
--------------Legendão---------------
----------------Edwin----------------"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
Kommentar