Noen som vet hvilken kanal denne kampen sendes på, trodde dette skulle være på zebra men det er den ikke.
Lillestrøm SK - Stabæk man. 31 august kl 19:00
Collapse
X
-
-
Rosenborg - Lyn er på Zebra.. så du må nok belage deg på TV2 sport, eller investere i en kampabn. på VGLiveKommentar
-
Gruer meg til Stabæks en-touchspill, men håper vi klarer å demme opp. Viktig at det ikke blir for stor strekk i laget, og alle tar sine defensive løp helhjerta. Hører du, Nosa?
NervøsMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Nå kan det se ut som om skopolicyen til diadora har blitt litt mer avslappa i det siste. Flere spiller har brukt adidas og nike i kamper, og da regner jeg med at ingen stiller i diadora om de ikke føler seg komfortable med det."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Våre afrikanere m/flere spiller i adidas i det minste...tror det er relativt mange som ikke bruker diadora lenger nå.
Stabäk har mye fotball i beina etter meget tett kampprogram, er det lov å håpe på sliiiitne primadonnaer som kan åpne for messidiri-raid siste halvtimen??? har bitt meg merke i at han er vanvittig utholdene (hvilket var en enorm overraskelse for meg da jeg alltid hadde hatt inntrykket av at han var en smule lat og dårlig trent) for tiden. de siste par kampene har han kommet mer og mer jo lenger ut i matchene man kommer. det er jo jävlig imponerende for en offensiv back som må löpe myyye opp og ned.Kommentar
-
Blir kanskje feil tråd det her nå men jeg så på Anderlecht-Standard Liege igår, og Standard har Diadora-drakter, men jeg la merke til at ingen spilte i Diadora-sko.Kommentar
-
Satser på overvann, dødballer, og 3-0 ved full tid. To av Johnsen, ett av Kippe.Kommentar
-
er det lov å håpe på sliiiitne primadonnaer som kan åpne for messidiri-raid siste halvtimen??? har bitt meg merke i at han er vanvittig utholdene (hvilket var en enorm overraskelse for meg da jeg alltid hadde hatt inntrykket av at han var en smule lat og dårlig trent) for tiden.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Karim overraska mange av oss allerede på første trening 3. januar i år (se treningstråden) ved å være blant de fire-fem med best kondisjon på "Berg-testen" (hvem som holdt ut lengst på intervaller, med en stram tidsfrist). Her vant Steinar Pedersen, foran Frode Kippe, med Tore Andreas Gundersen, Espen Søgård og Karim tett bak disse to. Det ga bud om at Karim var seriøs og viste innsatsvilje og treningsiver.
gilbertKommentar
-
-
Følg kampen her: http://www.lsk.no/?did=9115055
Laget:
Logi; Essediri, Kippe, Pedersen, Johnsen, Mouelhi, Søgård, Igiebor, Myklebust, Sundgot, Eziyodawe.
Benken:
Fredrikson, Eriksen, Reid, Dosso, Sigurdarson, Tokstad, BollyKommentar
-
Kommentar
-
Ja faen det passet jo ræva...
Dommern er ræva, sullikene er sleipe som vanlig også på toppen skader de faen meg keeper'n vår også!!!
Faen!
Edwin og Arild har vel ikke helt stilt inn siktet i dag heller, burde hvert mål..Kommentar
Kommentar