Lillestrøm SK - Stabæk man. 31 august kl 19:00
Collapse
X
-
Alle frisparka vi lager utenfor egen sektsen blir nok engang det som gjør at vi taper! Ingen å skylde på i dag, i dag er det bare udugelighet som gjør at vi klarer å tape mot et dårlig Stabæk. Søgård er innblanda i for mye dritt på slutten av våre kamper.Kommentar
-
-
Veldig vanskelig situasjon for Otto, det er hele forsvaret som igjen sovner mot slutten av kampene. Og disse helt idiotiske frisparkene vi lager i ufarlige posisjoner. Vi har en mental sperre i sluttminutta som ikke forsvinner.Kommentar
-
Spiller vi slik resten av sesongen har vi intet å frykte. Vi kan ikke ha samme uflyt og dommerplager i hver kamp. De fleste lagene vi møter er også langt dårligere enn Stabæk. Denne kampen var god, desverre gikk alt som kunne gå til helvete, akkurat dit. Totalt ufortjent."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Kommentar
-
Synes vi skal ta med oss at vi tross alt skaper 5 gigantsjanser mot Stabæk i dag, selv om vi ikke scorer på noen av de.
Jævlig bittert å tape på en slik dag da jeg føler vi gjør en god kamp, men igjen er vi for dårlig foran begge måla.
+
Nosa
Bjørn Bergmann Sigurdarsson
-
Kiko (For hundrede gang i år, masse feilpasninger og balltap. 2 gode innlegg var alt han bidro med i dag
Otto (Er det mulig å bruke lenger tid på å sette igang spillet når vi ligger under, herregud!)
Faen så bittert!"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Har litt vondt for å være sint ettersom sønnen min nettopp har vunnet sin første kamp for året og var helt vanvittig god(gutten er en ny Bjarmann, minst 40 tacklinger som bakerste mann i dag), og jeg fikk bare sett andre omgang. Den var til gjengjeld det suverent beste jeg har sett av LSK i år, og dette var et gigantisk ran. Jeg tar dette som et enormt steg i riktig retning med tanke på neste sesong, og føler meg sikker på at vi ikke rykker ned, til det er vi rett og slett altfor mye bedre enn lagene både rundt oss og opp til sjuende-åttende plass.
Målet er Otto sin skyld. Mot Stabæk blir det alltid frispark rundt seksten, de gutta har syk ballkontroll og pasningskvalitet. Da må man ha en aggressiv keeper som går hardt til verks i feltet. Med Logi ville ikke dette blitt mål.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg hadde sett langt mer positivt på dagens kamp hvis vi hadde værtt spart for nok en kamp der vi mister poeng helt på slutten. Dette er en trend som faktisk kan ende med å sende oss ned nå, se på tabellen! Hvorfor får en dødssliten Søård avslutte så mange kamper. Hvor mange poengtap på slutten har han vært direkte involvert i denne sesongen?Kommentar
Kommentar