Lillestrøm SK - Stabæk man. 31 august kl 19:00
Collapse
X
-
Alle frispark????
Det er vel Arild Sundgot vi kan takke for 0 poeng i dag.
Greit at Otto skal ut og rense på 2-1 goalen, men fy f... Sundgot skal score 3, det er han som taper kampen for oss i dag!!!!!!!
Håper han starter sentralt i neste kanp, med Bergmann og Edwin på topp.Kommentar
-
Hvorfor komme det ikke noen dommerforklaring på en åpenbart feilaktig offside som gir 0-1, og at samme mann som står i offside etterpå skader vår keeper og kun får tilsnakk? Masse billige frispark gjennom hele kampen gis Stabek, mens LSK ikke får relle frispark en gang?
Svar: Enda et LSK-hatende rasshøl fra NFF. Partisk shitdommere, evneveike. Går de aldri tomme?LSK Norges beste lagKommentar
-
Hvorfor komme det ikke noen dommerforklaring på en åpenbart feilaktig offside som gir 0-1, og at samme mann som står i offside etterpå skader vår keeper og kun får tilsnakk? Masse billige frispark gjennom hele kampen gis Stabek, mens LSK ikke får relle frispark en gang?
Svar: Enda et LSK-hatende rasshøl fra NFF. Partisk shitdommere, evneveike. Går de aldri tomme?MortenKommentar
-
Sundgot var piss-elendig i går, men selvom han brenner 3*100% sjanser er han fortsatt uttellingskongen i serien (ganske sikker på det). At han ikke ble byttet ut fatter jeg bare ikke når du misser på 3stk 100% sjanser burde Berg se at det ikke går på en sånn kveld, ser ikke Berg det burde Sundgot selv be om å slippe til Bergmann her.
Svein-Oddvar Moen var fløytekåt som fan og blåste jo i stykker kampen, linjemann burde vinket heftig på 1-0 når hele feltet ser offside burde mannen i grønt tvers over langs linja også se det.
Otto syns jeg går et greit innhopp, fulgte med på oppvarmingen hvor han slapp inn 90% av skuddene, i kampen hadde han vel en redningsprosent på ihvertfall 80%
Myklebust og Nosa var to av de bedre spillerne i denne kampen!lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Stabækk slo oss men godt over halvparten av troppen matforgiftet.
Det sier alt.Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Selv om Marius Johnsen hadde en variabel kamp, må jeg si at han har visse egenskaper som imponerer meg. Han er jo "Usain-Bolt-overlegen" i lufta og fullstendig latterliggjør motstanderen sin hver gang. Det ble nesten komisk i første omgang, da Knudsen konsekvent la utspillene sine på Stabæks høyrekant. Palmason ga jo rett og slett opp de duellene utover kampen. Ekstremt bra spenst og timing på mannen. I tillegg har han en god gammeldags slegge som sikkert gjør Bukken varm om hjertet. Ingen curling eller dill dall der i gården, bare en steinhard linjær rakett. Han er jo bare detaljer fra å sette 2-1 også. Om Arild er ute er jeg faen meg åpen for å gi Johnsen sjansen som feilvendt spiss og targetman. Man blir jo lysten på å se mannen i enn posisjon der han får mer bruk for skuddfoten. Dog håper jeg Marius terper mer på pasningsspill og forsøker å bli bedre med ballen i beina. I blandt fomler han for mye og stresser litt."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Selv om Marius Johnsen hadde en variabel kamp, må jeg si at han har visse egenskaper som imponerer meg. Han er jo "Usain-Bolt-overlegen" i lufta og fullstendig latterliggjør motstanderen sin hver gang. Det ble nesten komisk i første omgang, da Knudsen konsekvent la utspillene sine på Stabæks høyrekant. Palmason ga jo rett og slett opp de duellene utover kampen. Ekstremt bra spenst og timing på mannen. I tillegg har han en god gammeldags slegge som sikkert gjør Bukken varm om hjertet. Ingen curling eller dill dall der i gården, bare en steinhard linjær rakett. Han er jo bare detaljer fra å sette 2-1 også. Om Arild er ute er jeg faen meg åpen for å gi Johnsen sjansen som feilvendt spiss og targetman. Man blir jo lysten på å se mannen i enn posisjon der han får mer bruk for skuddfoten. Dog håper jeg Marius terper mer på pasningsspill og forsøker å bli bedre med ballen i beina. I blandt fomler han for mye og stresser litt.Kommentar
-
Syns vel egentlig at han skal holde seg i forsvaret så lenge det ikke er dødball.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Herlig raid ja, så ut som den födte venstreving Tidligere i år har Frode dribla seg forbi en mann når anledningen byr seg. Jeg synes han skal fortsette å bidra offensivt fra tid til annen, da motstandere blir helt satt ut av det. Istedet for å pröve å ta fra ham ballen står de og gnir seg i öya."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Det var angivelig tre spillere som kastet opp underveis, disse hadde ikke engang samme symptomer. Ellers minner dette sterkt om syting, og klaging på sykdom ville garantert dukket opp før matchen hvis det var noe hold i dette. I ettertid virker dette som en pissdårlig unnskyldning, de ble overkjørt og så var plutselig alle syke.Kommentar
-
Jeg har ikke lest alle innleggene og det er mulig det er kommentert, men hva f.... er det Otto driver med? Jeg tenker da på episoden hvor han spiller ballen til kippe, hvor kippe legger den tilbake til Otto, da burde Otto bare kline den ut, men han stopper spillet, og lar Nanskog komme på løp, jeg sitter sånn til at jeg ser på ansiktsutrykket til Otto, at han spiller ballen ut til siden igjen til Kippe, bare for å sette han i en vanskelig situasjon, dette går f... ikke an, Spillere som ikke gjør det beste de kan, men i sinne skaper farlige situasjoner, har ikke noe på banen å gjøre, da er det bedre å ha Grodås i mål.Kommentar
-
Jeg forstod at dette ble tap så fort Otto gikk i boksen..
Sigurdarson gjorde forøvrig et deilig innhopp. Gleder meg til å se mer! Og når har kiko tenkt til å slutte å skyte fra midtbanen?Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
Episodene ligger på iTunes og kfl.noKommentar
-
For no syting det var her etter en match da alt gikk galt....
Det er jo bare å se det på sitt rene....det ville seg ikke i går...å legge skyld på noen er jo bare tull..ingenting stemte...eller...mye positivt i spillet,frem til avslutningene...men det var marginer...mye av det..
Syns dommerne gjør en slett jobb fra start til stopp..de styrer jo alt til at stabekk tar ledelsen..også syns jeg det er utrolig leit at Logi måtte ut..
Men sånn er fotballen...i går ville det seg bare ikke....
VI reiser oss mot Odd....bare vent...første tapet til odd på skagerak arena i år kommer mot oss...!
eLSKer...Kommentar
-
Lurer litt på hva Kiko skal gjøre når løpene svikter rundt han? Han kan ikke slå støttepasninger, og ikke prøve å avslutte angrepet uten å få tyn.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Han skal naturligvis drible hele motstanderlaget, noe lignende det Maradona en gang i sin tid gjorde. Eller Messi for den saks skyld. Heldigvis er Kiko klok nok til å la være, ellers ville det blitt tyn for det også.Kommentar
Kommentar