Usikker på hvem det var, men det var hvertfall ikke Kiko. For han slår bare støttepasninger.
Lillestrøm SK - Stabæk man. 31 august kl 19:00
Collapse
X
-
Kiko får veldig mye rar kritikk her inne. Men med det sagt, langskuddene til khalid er vel noe av det dårligste jeg har sett innen profesjonell fotball noensinne. det er helt forbanna utrolig at noen som spiller fotball HVER eneste dag og har det å treffe en lärkule som jobb, virker fullstendig ute av stand til å treffe den rent med et bein!!! jeg er en halvfeit finansanalytiker med under middels fotballtalent, men jeg er da faen meg i stand til å treffe en fotball selv om den triller!
mens vi er inne på temaet "ting som er sjokkerende når man tenker på at disse gutta lever av å spille fotball" --- teknikken til otto med ballen i beina. ååhhh hellan dussen. jeg har sett åtteåringer som er mer komfortable med ballbehandling. det jeg må spörre meg, er hvordan det går an etter, ja, det må vel väre 15-20 år med fotballspilling, sikkert 7 av dem som profesjonell, det går an å väre så ufattelig räva når det kommer til helt enkel ballbehandling??!!!
spektakulärt.Kommentar
-
Kiko får veldig mye rar kritikk her inne. Men med det sagt, langskuddene til khalid er vel noe av det dårligste jeg har sett innen profesjonell fotball noensinne. det er helt forbanna utrolig at noen som spiller fotball HVER eneste dag og har det å treffe en lärkule som jobb, virker fullstendig ute av stand til å treffe den rent med et bein!!! jeg er en halvfeit finansanalytiker med under middels fotballtalent, men jeg er da faen meg i stand til å treffe en fotball selv om den triller!Kommentar
-
mens vi er inne på temaet "ting som er sjokkerende når man tenker på at disse gutta lever av å spille fotball" --- teknikken til otto med ballen i beina. ååhhh hellan dussen. jeg har sett åtteåringer som er mer komfortable med ballbehandling. det jeg må spörre meg, er hvordan det går an etter, ja, det må vel väre 15-20 år med fotballspilling, sikkert 7 av dem som profesjonell, det går an å väre så ufattelig räva når det kommer til helt enkel ballbehandling??!!!
spektakulärt.
Det jeg mener er Ottos største problem er det taktiske. Valgene han tar får meg noen ganger til å rive meg i håret av fortvilelse. Han starter kort på feilvendt og presset midtstopper, som da kommer i trøbbel, og ofte ender det hele med at vi gir bort et kast høyt på egen halvdel.Kommentar
-
Han hadde et jævlig bra skuddbein da han kom hit. Husker enda suseren mot FCK som keeper Christiansen fikk en etterhvert jævlig vond hånd på. Dessverre har kiko gått her i tre-fire år uten å komme til mer enn et par skudd i sesongen, og skal man skåre på langskudd tror jeg det krever at man fyrer av jevnt og ofte.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Han hadde et jævlig bra skuddbein da han kom hit. Husker enda suseren mot FCK som keeper Christiansen fikk en etterhvert jævlig vond hånd på. Dessverre har kiko gått her i tre-fire år uten å komme til mer enn et par skudd i sesongen, og skal man skåre på langskudd tror jeg det krever at man fyrer av jevnt og ofte."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Apropos driblinger av forsvarsspillere. Herlig raid av Frode på venstrekanten i går. Lurer på om Berg har gitt han beskjed om å bli med fremover eller om dette er noe han har funnet på selv. Han prøvde seg på en dribling mot FFK også på midtbanen med lite hell.
Syns vel egentlig at han skal holde seg i forsvaret så lenge det ikke er dødball.
I den moderne fotballen er forsvarere også angripere. Både Johnsen, Eriksen, Kippe, Pedersen, essediri har sine offensive kvaliteter, som må dyrkes. Dette blir ekstra viktig med en sentral midtbane som ikke skaper mål/noe særlig med målsjanser.LSK Norges beste lagKommentar
-
Her er jeg uenig, det bør være rom for etpar "Bratset-løp" i hver kamp av Frode. Det bruker å skape endel kaos i motstandernes rekker når han går opp, pluss at han er nokså målfarlig. Så la han få prøve seg.
I den moderne fotballen er forsvarere også angripere. Både Johnsen, Eriksen, Kippe, Pedersen, essediri har sine offensive kvaliteter, som må dyrkes. Dette blir ekstra viktig med en sentral midtbane som ikke skaper mål/noe særlig med målsjanser.
Så lenge man tjener mer på det offensivt en man taper defensivt er det bare å kjøre på, men jeg har et sunn skepsis inntil det motsatte er bevist i dette tilfellet.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar