jaja, Vinner Odd i morra, så skal Fredrikstad vinne de to siste kampene med maaaange mål, hvis vi taper de to siste.... Fredrikstad tap i morgen, og minimum 1 poeng mot Brann så er alt klart for 2010.
Vi trenger 33 poeng for å overleve - hvordan skal vi få dem?
Collapse
X
-
Ironisk nok er det antagelig bra for oss at Vålerengen vant i Bergen i kveld.
Brann har nå fire poeng opp til Stabæk på tredje, som har en enkel hjemmekamp i neste (husker ikke mot hvem i farta). Dermed er de i praksis ute av medaljekampen etter i kveld. Det kan bety at vi får et demoralisert og uinteressert Brann på besøk til hælja. Jeg ble faktisk ikke sur da Sæternes avgjorde i dag.
Nå kan det også bety at Brann slipper seg løs og rundspiller oss fordi vi er Sportsklubben, men...Kommentar
-
Ironisk nok er det antagelig bra for oss at Vålerengen vant i Bergen i kveld.
Brann har nå fire poeng opp til Stabæk på tredje, som har en enkel hjemmekamp i neste (husker ikke mot hvem i farta). Dermed er de i praksis ute av medaljekampen etter i kveld. Det kan bety at vi får et demoralisert og uinteressert Brann på besøk til hælja. Jeg ble faktisk ikke sur da Sæternes avgjorde i dag.
Nå kan det også bety at Brann slipper seg løs og rundspiller oss fordi vi er Sportsklubben, men...
MEN DOG, tror nok de ofrer blod, svette og tårer for å kapre en viktig 4.plass også som kvalifiserer til europa....Men for all del, 3 poeng hjemme mot Brann (slik de utifra rapportene spilte idag, og slik vi spilte i dag, som jevnt over ikke var verst) er ingen umulighet!
Mandag kveld i 9 tida kan fort være himmel eller helvete for vår del!FUGLA TIL VI DØR!Kommentar
-
Som McGuffy alt har forklart, får vi dårligere målforskjell av tapene våre.
Taper Fredrikstad med ett mål i morgen, og vinner de to siste med to mål, er vi på kvalikkplassen hvis vi taper de to siste med to mål.
Det er ikke maaaange mål det er snakk om.Kommentar
-
Orker ikke være pessemist mere, vi skulle ha slått Sandefjord idag, men igjen kom de allmektige marginene og dommeravgjørelsene i veien. Brann imponerte ikke akkurat hjemme mot Søpla og med Kippe tilbake og praktiskt talt skadefritt mannskap sultne på å fjerne all tvil trur jeg vi drar i land en seier mot Brann.
Siste hjemmekamp også så jeg skal gjøre alt jeg kan for å dra med meg alt og alle på stadion, sangene skal ruve utover Romerike!
Forza Fugla!Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Uansett hvor glade vi blir for en evt 3-poenger over Brann.....
VÆR SNILL Å DRIT I BLUSS!!!!!!!!!
Sanksjoner fra forbundet er det siste vi trenger nå!!!!!!FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
-
Hadde vel ike vært feil i år mot vestlands-ligaenFUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
-
Kommentar
-
Det er så jævlig å like fotball.. Taper ffk i kveld, må vi ikke tro at plassen er reddet. Taper vi mot Brann og molde, og dem vinner sine to siste tror jeg nok at den målforskjellen fort blir vanna ut, vi har vel bare 6 pluss mål, det er egentlig ikke så mye å snakke om.
At man må ha 37 poeng for å sikre plassen er ganske sykt egentlig, nesten samme poengsummen engen ble mestere med i 05....Kommentar
-
Det er så jævlig å like fotball.. Taper ffk i kveld, må vi ikke tro at plassen er reddet. Taper vi mot Brann og molde, og dem vinner sine to siste tror jeg nok at den målforskjellen fort blir vanna ut, vi har vel bare 6 pluss mål, det er egentlig ikke så mye å snakke om.
At man må ha 37 poeng for å sikre plassen er ganske sykt egentlig, nesten samme poengsummen engen ble mestere med i 05....Kommentar
-
-
Kommentar