Jeg får denne. Og da har jeg vært helt og holdent objektiv, noe som selvsagt medfører at VIF taper alle kampene unntatt Sandefjord hjemme(jeg tror egentlig de taper den også) og dermed rykker ned, mens vi virkelig fremhever det faktum at vi er årets store høstlag, og tar alt unntatt Molde borte, som blir uavgjort. Det har vært en jævlig sesong så langt, men jeg har en følelse av at høsten kan bli den morsomste siden 2001. Eller 2000. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg.
Vi trenger 33 poeng for å overleve - hvordan skal vi få dem?
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av FridtjofTøysegutt. Høsten 2000 endte bra, det gjorde ikke høsten 2001.
Skjønner ikke helt at høsten 2001 var så ille? Lillestrøm kom på 2. plass, 1 poeng bak rbk og Zane ble toppscorer.LSK rykker aldri ned. De hører hjemme i den norske eliteserien, slo Erik Mykland fast i TV2-studioet.Kommentar
-
nå må vi huske at søpla mister mest sansynelig fire poeng når lyn mest sansynelig går konk i slutten av denne månden.....
de er langt fra reddet .
vi er heller ikke reddet enda...ser den jeg også...og tullette at de roter bort en egentlig så klar seier hjemme mot ett annet bånnlag,i dag..denne kampen skulle vi så klart ha vunnet....
Nå må vi vinne enten mot ffk borte,eller sandefjord borte...en av de + at vi tar poeng i hjemme kampen mot brann bør holde...hvis ikke...så blir det en skummel tur til molde i siste serierunde...bare å krysse fingra...
eLSKer....Kommentar
-
Når det kun gejnstår 4 kamper, så har vi 4 poeng å gå på. Godset slår Glimt til helga, og vi må slå Lyn(gjør vi ikke det så fortjener vi å rykke ned)
Går disse reultatene veien, så kan vi utelukke direkte nedrykk. Glimt tar aldri i verden igjen 7 poeng på oss på 3 kamper. "Skrekken" med seier mot lyn er at gutta tror at jobben er gjort(les tromsø borte i fjor) Kvalikken er fortsatt farlig nær. Tap i Sandefjord, og godset seier i samme runde vil det kun skille 1 poeng til kval.
Jeg tror sikker plass i årets serie blir på 35 poeng. Greit nok at det er mulig å slå Molde borte i siste runde, problemet er at mange av oss kanskje ikke får oppleve det, personlig tror jeg at hjertet har stoppa lenge før kl 18 den første søndagen i november.Kommentar
-
Ser på det som høyst sannsynlig at de slår enten Odd eller Molde hjemme.Kommentar
-
Blir 9 poeng de neste tre kampene. Gutta begynner igjen (etter en "vi overlever lett" periode etter Odd kampen) å skjønne alvoret og skjerper spillet sitt alvorlig.Kommentar
-
Bra dere er positive. Seier mot Lyn, Sandefjord og Brann er totalt urealistisk??Kommentar
-
Kommentar
-
Ikke for å være kjip eller noe sånt, men Lyn har masse tempo i laget, og ikke noe å tape. Mot vårt temposvake mannskap, der tre mann attpåtil er suspendert til helga, ser jeg lett for meg at alle de seierssikre på forumet lett kan få seg tidenes største kalddusj.
De ligger sist og har rykka ned, men kampen må spilles først. Sist helg spilte de tidvis meget bra mot Tromsø og var uheldige som tapte. Så jeg tror neppe vi skal ta seieren for gitt.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Har vel aldri sagt at 9 poeng på 3 kamper blir en spasertur i parken, men det er langt ifra umulig. Lyn ligger sist, Brann har ikke overbevist på bortebane (ja, vet vi har knapt vunnet hjemme) så Sandefjord er i mine øyne den vanskeligste kampen.
Lyn har en teoretisk mulighet til å klare seg forresten.Kommentar
-
Har vel aldri sagt at 9 poeng på 3 kamper blir en spasertur i parken, men det er langt ifra umulig. Lyn ligger sist, Brann har ikke overbevist på bortebane (ja, vet vi har knapt vunnet hjemme) så Sandefjord er i mine øyne den vanskeligste kampen.
Lyn har en teoretisk mulighet til å klare seg forresten.Kommentar
-
Jo-Inge Berget og Angan skal ABSOLUTT ikke tas lett på. De holder høy tippeligastandard. Mot Vålerenga hadde Lyn også en suksess med å flytte Berget som offensiv midtbanespiller. Han kjører karusell med Søgård åtte dager i uka. Er slettes ikke sikker på tre poeng denne kampen.Kommentar
Kommentar