Vi trenger 33 poeng for å overleve - hvordan skal vi få dem?
Collapse
X
-
Jeg får LSK på 11. plass med 35 poeng. Glimt rykker ned med 32, FFK til kvalik med 34.
Jevnt blir det uansett. Og nå gruer jeg meg som besatt til Lyn-kampen. Skulle vi finne på å tape den tror jeg det blir vanskelig å holde plassen.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Jeg tror dette blir tabellen til slutt:
1. Rosenborg 74.
2. Molde 56.
3. Stabæk 53.
4. Odd Grenland 49.
5. Tromsø 43.
6. Viking 41.
7. Brann 40.
8. Lillestrøm 39.
9. Start 38.
10. Ålesund 38.
11. Vålerenga 37.
12. Sandefjord 35.
13. Fredrikstad 31.
14. Strømsgodset 30.
15. Bodø/Glimt 28
16. Lyn 17.
Siste nytt om fotball og premier league? Du har kommet til rett sted. Alle nyheter du trenger å vite om fotball samlet på ett sted. Klikk her for å lese!
Vi vinner 2-0 mot Lyn på søndag. Slår SF borte 1-2. Griser FC Friele 2-1 i årets siste hjemmekamp. Og taper 2-0 mot Molde på røkkeløkka i siste kamp.Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg innkasserte nedrykket tidlig i mai og er positivt overraska over at vi fortsatt er i posisjon til å kunne avgjøre selv om vi beholder plassen. Problemet med det er bare at man stadig blir lurt til å tro at dette skal ordne seg og får nye slag i trynet omtrent hver eneste helg. For det går jo til helvete.Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppenKommentar
-
Jeg innkasserte nedrykket tidlig i mai og er positivt overraska over at vi fortsatt er i posisjon til å kunne avgjøre selv om vi beholder plassen. Problemet med det er bare at man stadig blir lurt til å tro at dette skal ordne seg og får nye slag i trynet omtrent hver eneste helg. For det går jo til helvete.Kommentar
-
Har allerede innfunnet meg med at siste hjemmekamp mot Brann blir rundens hovedkamp med et enormt fokus på at skarrepakket kan sende LSK ned på kvalikplass før siste kamp mot Molde borte, med ett poengs forsprang på Bodø Glimt og direkte nedrykk. Davy kommer til å få munnorgasme. Et slikt scenario er dessverre LSK av nyere merke.Kommentar
-
Det burde være fin motivasjon for spillerne: vinner dere denne kampen, får dere stoppet det enorme kakehølet på Davy Vannhue og alt pisspreiket som kommer ut av det, i alle fall for resten av sesongen.
Arbeidsro de neste 6 månedene... priceless.LSK Norges beste lagKommentar
-
Har allerede innfunnet meg med at siste hjemmekamp mot Brann blir rundens hovedkamp med et enormt fokus på at skarrepakket kan sende LSK ned på kvalikplass før siste kamp mot Molde borte, med ett poengs forsprang på Bodø Glimt og direkte nedrykk. Davy kommer til å få munnorgasme. Et slikt scenario er dessverre LSK av nyere merke.If heartaches brought fame in love's crazy game,
I'd be a legend in my time.
If they gave gold statuettes for tears and regrets,
I'd be a legend in my time.
Johnny Cash - A Legend In My Time
Kommentar
-
Vel, dette er sesongen da vi har slitt så til de grader hjemme at vi ikke engang har klart å slå lagene vi vanligvis leker oss med på Åråsen; Viking, Ålesund og Bodø Glimt. LSK og Brann ser ut til å tangere hverandre i bunnløse napp.Kommentar
-
Da var 33 poeng på plass for gutta! Da bør det holde!
Men etter dagens mål av legenden så blir det nok et jævla kjør om vilje hands og scoring med hånda hos Davy & Co....
Men det driter jeg i!!
De kan klage og syte så mye de vil.
Plassen synes å være redda i år også, og det er det eneste som betyr noe for meg nå.
Ingen kommer opp mot legenden uansett!Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!Kommentar
-
Jeg trodde 33 poeng var nok da jeg startet denne tråden, og jeg tror fortsatt det er nok til å unngå direkte nedrykk. Men jeg tror ikke det holder til å unngå kvalikk. Vi må trolig ha ett eller to poeng til.
Godset kommer garantert til å ta flere poeng, og Fredrikstad har igjen to kamper hjemme + Lyn borte.
Dessuten har vi en litt "skummel" målforskjell, ikke minst med tanke på at vi skal møte tre gode lag i de siste kampene.
Uansett viktig seier i dag, men jeg er litt betenkt i perspektivene på evt å gå på et nytt år i Tippeliagen.
Hvilket muligheter ligger egentlig i den troppen og det spillemønsteret vi har?Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Jeg synes det er skummelt å si hvor mange poeng som trengs. I værste fall må vi ha 37, men det er neppe særlig sannsynlig.
Godset har borte mot Lyn og hjemme mot Viking. Ser ikke bort fra at de tar 6 poeng her. Siste kampen er borte mot Aafk.
FFK har to hjemmekamper mot Molde og Odd som er på nedadående formkurve. Man kan ikke se bort fra at de tar minimum fire poeng på de og da er vi nødt til å ta 35 poeng. FFK har Lyn borte i siste kamp.
Godset og Aafk møtes i siste serierunde. Greier vi å holde oss foran dem når vi har spilt 29 kamper er det i boks.Kommentar
Kommentar