Vi trenger 33 poeng for å overleve - hvordan skal vi få dem?
Collapse
X
-
-
Det beste for oss er vel å beholde Logi som førstekeeper samtidig som André Hansen matches fornuftig et annet sted. Det andre stedet er ikke norsk tredjedivisjon. Island er kanskje ikke så dumt, men det finnes kanskje mer nærliggende muligheter. Det ryktes f.eks. at det skal spilles Adecco oppe på 2010 neste år. I så fall trenger vi en annen reservekeeper, men det bør kanskje finnes billigere løsninger enn Otto?Kommentar
-
Det beste for oss er vel å beholde Logi som førstekeeper samtidig som André Hansen matches fornuftig et annet sted. Det andre stedet er ikke norsk tredjedivisjon. Island er kanskje ikke så dumt, men det finnes kanskje mer nærliggende muligheter. Det ryktes f.eks. at det skal spilles Adecco oppe på 2010 neste år. I så fall trenger vi en annen reservekeeper, men det bør kanskje finnes billigere løsninger enn Otto?Kommentar
-
Det beste for oss er vel å beholde Logi som førstekeeper samtidig som André Hansen matches fornuftig et annet sted. Det andre stedet er ikke norsk tredjedivisjon. Island er kanskje ikke så dumt, men det finnes kanskje mer nærliggende muligheter. Det ryktes f.eks. at det skal spilles Adecco oppe på 2010 neste år. I så fall trenger vi en annen reservekeeper, men det bør kanskje finnes billigere løsninger enn Otto?
Lars Stubhaug(Fyller 20år i starten av neste sesong) ser jo etter ny klubb etter å ha vært hos Everton de siste sesongene. 3. div er kanksje ikke veldig attraktivt for han, men det kan jo være positivt å trene med Grodås og kanskje få muligheten i elite.
Joakim Riis Rønnevig er norges G16 keeper(Fyller 18år midt i neste sesong) og har vært på en god del treninger med a-laget til lillestrøm. Jeg tipper han blir rimelig sikkert henta til klubben i vinter. 3. div kunne passa han greit, men han er vel ikke moden for tippeliga.
Spørs om ikke vi må hente en eldre keeper om Otto forsvinner da. Ellers kan det jo være mulig å gi Lars Sutterud en ettårskontrakt. Synes han virker helt ok for juniorlaget og de gangene han har spilt for 2. laget.Kommentar
-
Denne tråden må sklis inn i rett spor...
Viking er faktisk i litt trøbbel de også, selv om de har 34 poeng.
Har hjemmekamp mot RBK, borte mot godset og avslutter hjemme mot TIL. Ingen av disse kampene er enkle. Hvis Godset og FFK begynner å plukke poeng, kan det bli skummelt med tanke på kvallik for siddisene. Kan fort ryke på to smeller i de to første og ende opp med en særdeles viktig kamp mot TIL i siste kampen. Formen dems er elendig og det er generelt dårlig stemning i byen.Kommentar
-
Neste runde er viktigere enn jeg først trudde. Hvis alt går imot, er det bare to points ned til F-ræv-drikkesta. Uff-uff. Men vi har et sterkere lag nå. Synd med captain ute.Kommentar
-
Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Nå handler det om å unngå kvalikplassen, direkte nedrykk er veldig, veldig usannsynlig. Bodø Glimt må i så fall vinne alle sin tre gjenværende kamper. Sju poeng holder kun hvis de plutselig begynner å score masse mål, målforskjellen er hjelpesløst dårlig i forhold til alle deres konkurrenter. De tryner på første forsøk, mot TIL.Kommentar
-
Denne tråden er dessverre fortsatt aktuell, selv om direkte nedrykk er avverga i og med at BG snubla som forventa. Nå venter to lag LSK ikke har allverdens god statistikk mot de seineste åra, tre poeng mot disse to er det eneste som sikrer oss helt.
Nye skippertak kreves fra vår gjeng av kraftige middelmådigheter, ja noen vil kanskje si at de egentlig bør kalles Adeccomateriale hele bunten, uansett hvordan det ender.Kommentar
-
FFK slår ODD og Lyn og kan fort klare uavgjort mot Molde. Godset slår Viking. Vi må ha et poeng til, minst. Føler meg ikke sikker i en evt. kvalikkKommentar
-
Klarer usympatiske Odd å slå Fredrikstad imorgen, er vi sikre.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Du mener vel; Klarer usympatiske Odd å slå usympatiske Fredrikstad imorgen, er vi sikre.
Usikker på denne, men har en fölelse av at FFK blir Udays förste mislykkede redningsaksjon. Det hadde forövrig gledet meg. La det väre sagt."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Uenig. Taper FFK i morra er det 6 poeng opp til oss. Jeg regner med 0 poeng for oss mot Brann og Molde, mens FFK fort kan beseire Molde, og skal slå Lyn enkelt. Målforskjellen som i dag er på +6 mål til oss i forhold til FFK blir fort utlignet ved to tap, og to seire.
Det er mye som skal gå gæærnt, men det er ikke urealistisk, og vi er langt fra "sikre", selv med FFK-tap i morra.Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg prøver ikke å overta jobben til BennyNegativ, men jeg sover fortsatt ikke godt. Om FFK skulle vinne i morra, så er det iallefall krise.Kommentar
-
To runder før slutt, og vi kan havne på alt fra 9. (8. hvis vi er virkelig urealistiske mht målforskjellen) til 14. og kvalik..
Og to møkkalag igjen, som begge har noe å spille for.
Jeg frykter at vi finner ut at vi må vinne over molde for å sikre...og samtidig må molde vinne over oss for 2. plassen..
Da lukter det kvalik.LasseNKommentar
-
Det kan også godt hende at Molde ikke har en dritt å spille for når de møter oss. Jeg regner forøvrig med at det meste blir avgjort i neste serierunde, da skal Molde til Fredrikstad for å kjempe om sølvet.Fugla mot nye høyderKommentar
Kommentar