Opprinnelig skrevet av HSft
Olivier Occean
Collapse
X
-
I og med at Arild Sundgot har vært prioritert i offensiv midtbane posisjon, kan det virke som om Korèn er på vei vekk fra klubben, og at vi vil bruke noen av pengene vi får for hans overgang på å hente Occean. Dette er i alle fall min teori...Kommentar
-
Har ikke vært så mange andre muligheter med skadene våre. Vi prøvde som nevnt å hente occean i vinter, og nå prøver vi igjen. Tror ikke det er noen vits i å lese noe ut av det. Om koren var på vei bort nå hadde vi vært kobla med midtbanespillere, om f.eks stadheim eller svindal plutselig dukker opp er det grunn til å spekulereKommentar
-
LSK møter Odd til møte om Oliver O melder RB i dag.
Hele saken her:
mvh
pertaMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Dagbladet og Aftenposten skriver i dag at Flo vist nok skal være enig med Vålerenga om rammene rundt en kontrakt. Det eneste som gjenstår skal vist nok være at han bestemmer seg for å flytte hjem. Dette kan vel bety at de dropper Occean (hvis overgangen går gjennom)?Kommentar
-
Det virker meget sannsynlig at dersom vi får Occean til klubben - så mister vi Powell i samme handelen. I tillegg må vi ut med flere millioner i mellomlegg. Er virkelig Occean verdt det? Jeg vet at Uwe har meget stor sans for Occean, og LSK rimelig sikkert vil gå for en slik avtale dersom det lar seg gjøre. Jeg håper Occean i så tilfelle blir den goalgetteren han har ambisjoner om å bli. Han har helt klart et potensiale for å bli toppscorer i Tippeligaen...Fugla 4 Life!Kommentar
-
Det virker meget sannsynlig at dersom vi får Occean til klubben - så mister vi Powell i samme handelen. I tillegg må vi ut med flere millioner i mellomlegg. Er virkelig Occean verdt det?
Det er jo moro, dersom vi lykkes.
mvh
pertaMvh
-
Samtidig skjønner Odd-styret at verdien hans synker ganske kraftig etter overgangsvinuet. Det blir som om Glimt skulle krevd oss masse spenn for Trond Olsen. Og det er akkurat som at Powell synker i verdi etter sommeren han også.
det som er bra er at det kanskje er 3 klubber interesserte i Powell: odd, ålesund og frekstad. Semd mannen til Odd eller ålesund, hos Drillo tror jeg faktisk han kunne blitt en altfor stor hit!Kommentar
-
Ser ut til at vi venter med occean til etter sesongen...
Skulle gjerne hatt han til høstsesongen, men jeg gleder meg i alle fall til framtida. Det ser bra utKommentar
-
Opprinnelig skrevet av SemSer ut til at vi venter med occean til etter sesongen...
Skulle gjerne hatt han til høstsesongen, men jeg gleder meg i alle fall til framtida. Det ser bra utFugla 4 Life!Kommentar
-
Det er greit nok det. Vi har egentlig dobbeldekning på begge spissplassene, og etter min mening er det en av de best forspente lagdelene våre. Er først og fremst i forvaret jeg kunne ønsket meg en forsterkning i sommer, samt på keeperplass.Kommentar
-
Etter min mening er det vi mangler en VIRKELIG goalgetter med høy scoringsprosent, som på egen hånd kan trylle fram mål av "ingenting".
Om Occean er denne mannen vet jeg ikke, men håper jakten på mannen som kan skyte oss til topps fortsetter. (Alle ære til Sundgot og Mifsud for jobben de har gjort.)- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av blueOpprinnelig skrevet av SemSer ut til at vi venter med occean til etter sesongen...
Skulle gjerne hatt han til høstsesongen, men jeg gleder meg i alle fall til framtida. Det ser bra utKommentar
-
Tror ikke denne saken er så "avklart" som man kan få inntryk av. Stemningen mellom Ocean og den sportslige ledelsen i Skiens-klubben er tydeligvis svært dårlig, jfr Sandstø som sier at han godt kan la Oliver "råtne i Odd". http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/t...icle411199.ece
Ser ikke helt hvordan Odd kan klare å gjennomføre sesongen, og berge plassen i Tippeligaen, mens de har en slik intern konflikt.
Med andre ord, jeg tror det skjer noe ganske kjapt.
Men til hvilken pris aner jeg ikke.
mvh
pertaMvh
Kommentar