Olivier Occean
Collapse
X
-
ja han er ikke dum han.. vi trenger en spiss som virkelig kan score mål selv om occean ikke har vært så frampå med scoringer i år.
greit å betale 5 mill for han men da må han også bli en stund! (hvis han er smart å går til lsk)Kommentar
-
Occean er en klassespiss som jeg gjerne vil se med gul drakt. Han har en spillestil som jeg tror kunne passet godt inn i LSK. Om han går til oss er et annet spørsmål, men vi begynner å få en høyere stjerne på overgangsmarkedet nå. Kommer det til valget mellom oss og Søpla tror jeg allikevel at han velger feil, men det kan telle positivt at vi har vist interesse for han tidligere og at ledelsen er klare på at de ønsker han til Åråsen.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FridtjofDet at Ocean ikke har putta så mye i år kan vel forklares med tabellposisjonen til Odd.
Men for all del, jeg ønsker virkelig å se Occean i gult og svart på Åråsen, selv om det evt. skulle koste oss fem mill og Powell. Han er vel det nærmeste vi kan komme stjernespissen vi og Rösler lenge har ønska oss!TS05 - Felt CKommentar
-
Opprinnelig skrevet av HSftTror ikke vi kan konkurere med vif på overgangsmarkedet enda. Vil vif ha han går han nok dit. Tror heller ikke Powel går til odd, de er vel heller ikke intresert i å betale lønna hans. Men vi får se.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Jeg har en god magefølelse når det gjelder Occean. Vi er en voksende klubb og jeg tror det kan virke intressant for Occean. Det er ingen tvil om at han blir 1. prioritet i LSK, i VIF må han trolig vike for Steffen Iversen.Kommentar
-
Hvorfor tror du ikke de vil ha begge? Kan vel spille sammen med ivers i vif. Og hoseth skal vel spille på midtbanen, tydelig i vinter at vif ikke bare handler spillere de absolut trenger til 1. 11 heller.
Om man setter opp en liste over de 4 beste spissene som spiller i vif eller lsk vil 3 av dem spille i gult til daglig, så konkurangsen på spissplassen er vel liek hard i LSK.
Selvfølgelig burde han velge LSK ettersom han trolig vil videre i karieren, men vif har på en eller annen måte fått et utrolig utenomsportslig overtak på oss.
Vi kan jo alltids håpe at rambekk var bestekameraten til occean.Kommentar
-
Jeg tror ikke VIF velger å bruke begge fordi de foretrekker å spille med en spiss og en hengende spiss. For tiden er Iversen den beste i spiss rollen. Gashi og dos Santos blir priotitert som hengende spisser. VIF har Bernt Hulsker som reserve for Occean hvis Ivers blir skadet. I LSK vil Occean trolig gå rett inn i første 11'ren som den "store, sterke" spissen, ved siden av den "lille, raske" spisse," som per dags dato er Mifsud. Dette er grunnen til at jeg tror Occean havner i LSK. Detter forutsetter selvfølgelig at overgangen finner sted i sommer. Hvis det ikke blir noen overgang før vinduet stenger, er jeg mer usikker, i og med at Iversen trolig forsvinner fra Vålerenga etter sesongen.Kommentar
-
Nå kan jo grunnen til at vif bare bruker en spiss være at de bare har en spiss som ikke suger kraftig.
Men mulighetene for å komme videre i karrieren er større i lsk, det ser man fort ved å se hvor runar nordmann f.eks havna etter å ha spilt for klubbene. Tror det beste for occean ville vært lsk, men han velger garantert vif.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av HSftHvorfor tror du ikke de vil ha begge? Kan vel spille sammen med ivers i vif. Og hoseth skal vel spille på midtbanen- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
-
Hoseth kan vel konkurere om vingen like gjerne, eller han kan spille bak 2 spisser sånn som koren. Har absolut ikke lyst til å begynne å sette opp 1. 11ern til vif på forumet her, men det er nok mange muligheter. Om vif spiller med 2 spisser må han konkurere ut hulsker eller berre(?) det er lettere enn å konkurere ut sundgot.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av HSftHoseth kan vel konkurere om vingen like gjerne, eller han kan spille bak 2 spisser sånn som koren. Har absolut ikke lyst til å begynne å sette opp 1. 11ern til vif på forumet her, men det er nok mange muligheter. Om vif spiller med 2 spisser må han konkurere ut hulsker eller berre(?) det er lettere enn å konkurere ut sundgot.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
-
Opprinnelig skrevet av Jan Banan... mot at Sundgot er meget godt likt av Rösler.
Foresten er det mulig Occean vil ha europacupspill.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av HSftOpprinnelig skrevet av Jan Banan... mot at Sundgot er meget godt likt av Rösler.
Foresten er det mulig Occean vil ha europacupspill.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
-
Ikke overasket at Uwe ønsker seg Oliver, men han er en utrolig god spiss... Velkommen skal han være, rask og målfarlig! Håper Fjøra og Uwe jobber steinhardt for å få han hit.Kommentar
Kommentar