I utgangspunktet vil jeg med mine poster fjerne skylden fra Tom Nordlie for at spillerne våre fikk gigantlønninger. Det er absolutt behov for en diskusjon på hvordan dette har foregått, men den fulle og hele sannheten får vi vel aldri vite. Det som skuffer meg mest er at det ikke er noen som har tatt ansvaret for denne begredelige jobben som har blitt gjort.
Veldedighetsfotball??
Collapse
X
-
-
I utgangspunktet vil jeg med mine poster fjerne skylden fra Tom Nordlie for at spillerne våre fikk gigantlønninger. Det er absolutt behov for en diskusjon på hvordan dette har foregått, men den fulle og hele sannheten får vi vel aldri vite. Det som skuffer meg mest er at det ikke er noen som har tatt ansvaret for denne begredelige jobben som har blitt gjort.Kommentar
-
Frank er daglig leder for LSK og før konsernet kom så hadde han i utgangspunktet ingenting med toppsatsingen å gjøre, bortsett fra rollen i sportslig utvalg. Frank jobber med bredden i LSK, da alle klubber over et visst nivå er pålagt å ha en daglig leder. Det kom vel et slikt krav når det gikk inflasjon i AS'er og disse AS'ene hadde en tendens til å glemme bredden i klubbene. Hvorvidt det nå er nådvendig med en daglig leder i LSK nå som det er ansatt en konserndirektør er en annen diskusjon, men det skal ikke stikkes under en stol at det er mange sjefer og få arbeidere på Åråsen i dag.Kommentar
-
Frank er daglig leder for LSK og før konsernet kom så hadde han i utgangspunktet ingenting med toppsatsingen å gjøre, bortsett fra rollen i sportslig utvalg. Frank jobber med bredden i LSK, da alle klubber over et visst nivå er pålagt å ha en daglig leder. Det kom vel et slikt krav når det gikk inflasjon i AS'er og disse AS'ene hadde en tendens til å glemme bredden i klubbene. Hvorvidt det nå er nådvendig med en daglig leder i LSK nå som det er ansatt en konserndirektør er en annen diskusjon, men det skal ikke stikkes under en stol at det er mange sjefer og få arbeidere på Åråsen i dag.Kommentar
-
Det meste er vel utdebattert her nå, men jeg vil bare hive inn et par lenker jeg tror en del her med fordel kan lese:
--larswVotis subscribunt fata secundisKommentar
Kommentar