Endelig kan jeg ønske Vidar Riseth til lykke med sitt liv etter LSK. Det har jeg gledet meg til i halvannet år nå. Lykke til Vidar! Nok sagt.
Riseth til Godset
Collapse
X
-
Vidar skal ha cred for noen fine kamper i 2008 sesongen, da han faktisk redda poeng for oss fra tid til annen. Var i förste del av den sesongen ganske viktig, da han hadde holdt hodet kaldt og piska resten av laget litt. Etterhvert har han totalt falt av lasset og blitt et risikomoment som man helst ikke önsker å se på banen, og forhåpentligvis videreförer han slacker-spillet i Godset. Good Riddance."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor -
Jeg vil ønske Vidar Riseth lykke til med livet etter karrieren.
At han ble hentet til LSK var en sportslig og økonomisk skandale, i regi av Nordlie og Fjøra. Det var ikke Riseths skyld at han fikk drømmelønn. Takk for deg Vidar, du er både en fin fyr og en kjip jævel. Dessverre er du ikke lenger noen god fotballspiller.Kommentar
-
Riseth til Godset
LSKs sportsdirektør, Torgeir Bjarmann, bekrefter overfor rb.no at Vidar Riseth leies ut resten av sesongen:
Alt som er nytt om Fugla og som har allmenn interesse skal i denne tråden. Det forventes at alle (i hvert fall de som sender innlegg) til enhver tid holder seg oppdatert på nyhetstråden. Idéen er at lettvektsbrukere skal kunne få med seg det meste som er viktige nyheter og informasjon om Fugla uten å måtte lese en eneste
Ja, ja. Gudd løkk te trøndæ'rn.
(En artig greie er vel da at Bjørkøy og Riseth dermed spiller mot hverandre til helga, på hvert sitt nye lag).Fugla mot nye høyderKommentar
-
Han skal ha for at han hadde noen bra kamper for oss å da i 2008 sesongen. Da han var med på å kjempe om å ikke rykke ned. Scorte 2 eller 3 mål for oss? Og ofra alt. Men nå var det på tide for han å dra. Hadde ikke så mye mer her å gjøre
Men takk for det du gjorde for oss. Lykke til i godset og adecco neste årKommentar
-
Hadde ikke lest orentlig, men han ble leid ut.
Hadde det ikke vært best om vi bare solgte han med en gang.
Er han ikke 38 år eller noe? Tror ikke at det er så mye bedre han kan bli i en halv sesong i godset.
Er ikke sikkert Godset er så keen på å kjøpe han når han har fått spilt der en stund.Kommentar
-
Hadde ikke lest orentlig, men han ble leid ut.
Hadde det ikke vært best om vi bare solgte han med en gang.
Er han ikke 38 år eller noe? Tror ikke at det er så mye bedre han kan bli i en halv sesong i godset.
Er ikke sikkert Godset er så keen på å kjøpe han når han har fått spilt der en stund.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Jeg takker Vidar for en god 2008-sesong. Da var Vidar god - i flere kamper var han faktisk steike god og en av våre beste menn.
Men, han burde ha lagt opp etter 08-sesongen. I år har han dessverre bare bevist at tiden har løpt fra ham. Lønna er ikke hans feil, skylda for det kan legges squarely på Jan-Åge Fjørtoft dørstokk.
Han er en hyggelig type, en fin fyr og har bidratt med sin skjerv i klubben, men med en absurd prislapp. Takk for tida i LSK, Vidar, og lykke til videre.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Last edited by Kjell.T.Ring; 28.08.2009, 16:42.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Hentet fra saken om Vidar på lsk.no: http://lsk.no/?did=9114762
- Det er sjeldent at jeg har fått et så spesielt forhold til andre spillere som jeg har fått til Frode Kippe, Espen Søgård og Arild Sundgot. Vårt hjørne i garderoben kommer jeg til å savne. Vi har hatt en veldig bra tid. Helt unikt.
Bra, Vidar! Og takk for bidraget ditt både på og utenfor banen.Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Hentet fra saken om Vidar på lsk.no: http://lsk.no/?did=9114762
- Det er sjeldent at jeg har fått et så spesielt forhold til andre spillere som jeg har fått til Frode Kippe, Espen Søgård og Arild Sundgot. Vårt hjørne i garderoben kommer jeg til å savne. Vi har hatt en veldig bra tid. Helt unikt.
Bra, Vidar! Og takk for bidraget ditt både på og utenfor banen.Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg møtte svelge MANGE kameler når riseth kom til klubben... og har gjort de med glede.
Takk n'vidar! du har hatt en sykt bra holdning i klubben, og vært livsviktig til tider.
kommer til å savne en mann emd humør og fighter spirit, tross for at du desverre ikke fikk spille for mye..
takk for alt til Vidar "vårt svin" riseth, du er en knall kar!
lykke te*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Som jeg var inne på når en annen gikk, det er utrolig fint å se at spillerne som forlater klubben utelukkende er positive til Berg, Bjarmann, andre lagkamerater, klubben generelt og ikke minst norges beste fans.
Takk for din proffe innstilling og høflige avgang Vidar ;-)Kommentar
-
Riseth er en bra mann, men ikke lenger noen god fotballspiller.
Igjen et helt riktig valg av duoen Berg/Bjarmann.
Riseth er en fin fin type, moro i garderoben og jovial som få. Men å skaffe medaljer og titler til Sportsklubben er han ikke noen bidragsyter til!
Antakeligvis legger han opp etter denne sesongen, men hvis han skulle velge å fortsette karrieren i Drammen er Riseth en av få "gamle" LSK`ere jeg kommer til å klappe for.
Har gitt alt for klubben vår, men av og til er rett og slett ikke det nok!De gule og de svarte, de store og de sterke, Kanarigutta på topp!Kommentar
Kommentar