Riseth til Godset
Collapse
X
-
Det får være måte på at alt hele tiden er Fjørtoft og Nordlies feil.Kommentar
-
Dette er jeg så enig i som man kan bli."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Asmyhr skal nok ikke skylda. Eller æren. I nærmest hele Jan Åge Fjørtofts virketid var LSK AS et heleid datterselskap av Øie AS. Jeg tror vi vet hvem som bestemte når det kom til stykket.Kommentar
-
Per Berg, styreformann i dengangens LSK AS og medlem i sportslig utvalg. Å gi skylda til Fjørtoft for lønninger blir ikke rett, han bestemte vitterlig ikke over pengesekken.Kommentar
-
Helt riktig. 6-7 kamper har han vært god... Hadde vi ikke hatt Riseth i denne tunge perioden kunne vi spilt i adeccoligaen nå... Han har ikke bestemt hva han skal tjene. Det er det noen neandertalere i sportsklubben som har bestemt. I LSK hyller vi de som fortjener det. Riseth er en av de.Fugla ForeverKommentar
-
Greit for Riseth at Odd er rävva i dag, og Godset putter bra med mål. Den feilen kommer nok ikke til å bli omtalt i stor grad. Holder han på slik i matcher som vipper kan han fort få litt heat."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Hvorfor spiller alle bedre så fort de går ut av portene på Åråsen?Oh, fishy, fishy, fishy fish!
That went wherever I... did go!Kommentar
-
Jeg ser ironien, men er da ikke så fryktelig galt om Riseth skulle storspille for Godset og redde plassen med dem. Hvis det innebærer at de slår lag som AAFK, Liiin, B/G og FFK i innspurten. Da må vi bare sende blomster til Vidar, så fremt vi har gjort jobben selv mot de av de nevnte lag vi har igjen. Bedre at ett lag tar alle poengene i disse kampene enn at de fordeles jevnt utover flere av dem.Kommentar
-
Mannen ga jo Odd straffe. I en kamp der Odd suger og Godset putter tre mål får det ikke så alt for store konsekvenser. Men i en match som står og vipper blir den feilen alt mer tydeligere."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
Kommentar