Presentasjon av nye spillere/ Pauseunderholdninga på Åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • vermu
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2008
    • 1729

    Presentasjon av nye spillere/ Pauseunderholdninga på Åråsen

    Det er sjeldent jeg ser å pauseunderholdinga, men igår fulgte jeg med når når den nye spilleren Adrian Reid ble presentert på Åråsen. Jeg blei nesten flau!

    Han fikk navnet sitt opplest og han rakk å vinke i hele 2 sekunder. Han fikk knapt aplaus fordi "Gulikk" dreiv med ett eller annet og fikk full jubel fra fansen! Det var så vidt han blei registrert.

    Jeg mener at når det kommer nye spillere så må det være litt høytidig. Det bør jo være et høydepunkt med nye spillere. Han må komme ut med en representant fra klubben, vinke med drakta osv og få stående aplaus fra hjemmepublikummet.
    Dette må være obligatorisk for alle nye spillere i LSK!

    Det er det som er god underholdning og spilleren får en god velkomst!
  • mrognan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2008
    • 845

    #2
    Helt enig. Jeg fulgte også med litt i pausen i går fordi jeg var litt naiv og trodde det skulle komme en overraskelse i form av en offentliggjøring av en ny signering. Men den gang ei..
    Last edited by RSP; 02.09.2009, 07:02. Begrunnelse: Fjernet unødv. qouting.
    Morten

    Kommentar

    • Macho-Morten
      Ikke KFL-styremedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 2687

      #3
      Ble han faktisk presentert i pausen? Jeg forlot ikke feltet fra før kampstart til det var blåst av, og merka ikke noe til dette. Det kan også nevnes at jeg var 100% edru.

      Med andre ord: Tommel opp til trådstarter, dette var uverdig.

      Kommentar

      • BennyLem
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 2902

        #4
        Opprinnelig skrevet av vermu
        Det er det som er god underholdning og spilleren får en god velkomst!
        Helt enig. Fosøk å skap litt blest om ting som har med fotball å gjøre.

        Alle ære til Gullik-klubben, Gullik-maskot osv., moro for unga. Men den Gullik-dansen blir bare pinlig. Værre enn fallskjerm-hopping som en kompis sa.

        Gullik-dansen (og Sony-tuppen) må gå!
        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          #5
          Ikke mobb fallskjerm hoppinga ,,tidenes beste pause underholdning,,,,...Fins det klipp av dette noe sted..

          Kommentar

          • Xavi
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2008
            • 1275

            #6
            Er ikke alltid enig med deg Benny, men akkurat nå treffer du virkelig på kornet. Gullik dansen var artig første gangen men det holder nå.

            Hørte også at Adrian Reid ble presentert, men virka nesten ikke som han registrerte det selv.

            På tide å finne på noe nytt.
            Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
            Anders, Tidligere styremedlem KFL

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              #7
              Kommer med et forslag til pause underholdning,,,,dra yngre lag ut på banen og presenter alle spillerne med navn...Nye lag hver gang,gjerne andre lag en Lsk sine også...Eller hva med at noen 7-8 åringer spiller en kamp i pausa...Tenk for en opplevelse og garantert at mange av disse vil tilbake.

              Kommentar

              • Mr.Bird
                Medlem
                Møteplager
                • Mar 2009
                • 76

                #8
                Opprinnelig skrevet av tullebukk
                Ikke mobb fallskjerm hoppinga ,,tidenes beste pause underholdning,,,,...Fins det klipp av dette noe sted..
                MCMXVII

                Kommentar

                • FUGlinho
                  KFL styremedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 2454

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av BennyLem
                  Alle ære til Gullik-klubben, Gullik-maskot osv., moro for unga. Men den Gullik-dansen blir bare pinlig. Værre enn fallskjerm-hopping som en kompis sa
                  av og til lurer jeg på om gullik-dansen bare er for å komme på matchball mandag.. man ser jo at mange av de andre norske (og utenlandske) har vært med der...
                  Kim
                  Styremedlem KFL

                  Kommentar

                  • sigurdsen
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2006
                    • 1818

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                    av og til lurer jeg på om gullik-dansen bare er for å komme på matchball mandag.. man ser jo at mange av de andre norske (og utenlandske) har vært med der...
                    klovneri i klovneprogram passer jo bra

                    Kommentar

                    • Xavi
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2008
                      • 1275

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                      Kommer med et forslag til pause underholdning,,,,dra yngre lag ut på banen og presenter alle spillerne med navn...Nye lag hver gang,gjerne andre lag en Lsk sine også...Eller hva med at noen 7-8 åringer spiller en kamp i pausa...Tenk for en opplevelse og garantert at mange av disse vil tilbake.
                      Husker jeg spilte kamp på åråsen foran publikum, var ikke store karen. Var hvertfall en utrolig opplevelse.
                      Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                      Anders, Tidligere styremedlem KFL

                      Kommentar

                      • mr.Jordbakke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 3845

                        #12
                        Nå blir det vel mye bladning av kortene her. Det bør være rom til begge deler!

                        Den uheldige presentasjonen av ny spiller kunne vært unngått hvis speaker hadde drøyd til etter Gullik var ferdig foran KFL. Jeg tror ingen hadde reagert negativt da. Nå er det slik at LSK prøver å tekke flere tilskuere (og sponsorer) enn kun den jevne KFL'er. Gullikdansen var flott koreografert og tålte å bli vist igjen.
                        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                        Mvh
                        Mr.Jordbakke

                        Kommentar

                        • vermu
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2008
                          • 1729

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                          Nå blir det vel mye bladning av kortene her. Det bør være rom til begge deler!

                          Den uheldige presentasjonen av ny spiller kunne vært unngått hvis speaker hadde drøyd til etter Gullik var ferdig foran KFL. Jeg tror ingen hadde reagert negativt da. Nå er det slik at LSK prøver å tekke flere tilskuere (og sponsorer) enn kun den jevne KFL'er. Gullikdansen var flott koreografert og tålte å bli vist igjen.
                          Nå er ikke problemet her Gullikk eller ei. Men når det en sjelden gang dukker opp en ny spiller i klubben bør det få det desidert største fokuset. Det skal være en begivenhet som kanskje skjer bare et par ganger i året.

                          Kommentar

                          • general
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2004
                            • 1150

                            #14
                            I alle fall når vi henter han i sesongen. Ofte kommer spillere i vinterpausen. Hvorfor ikke gidde å ta seg bryet med å gjøre som trådstarter sier, de få gangene det skjer at en spiller ankommer i sesongen og førstekommende kamp er hjemme?
                            Seriegull 2016!!!

                            Kommentar

                            • mooph
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2005
                              • 1496

                              #15
                              De som ankommer klubben i vinterpausen kunne jo uansett bli presentert på behørig vis første offisielle hjemmekamp. Det er jo en god ting å kunne bli møtt litt jubel, uansett om du allerede har vært på laget ei stund.

                              Presentasjon av nye spillere som ankommer under sesongen bør være et selvsagt midtpunkt i pausen på neste hjemmekamp. Pip-pip dans kan foretas når en har andre tidsrom å fylle.

                              De greiene på mandag var flaut organisert, noe som vel desverre ikke er direkte uvanlig når det gjelder markedsavdelinga på Åråsen.
                              Fugla mot nye høyder

                              Kommentar

                              • BennyLem
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 2902

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                                Gullikdansen var flott koreografert og tålte å bli vist igjen.
                                Nå er jeg usikker på hvor høyt eller lavt lista ligger før en kan kalle en maskot-dans for "flott koreografert". Det er heller ikke poenget. Poenget er at Sullik-dansen fremstår som et stort irritasjonsmoment. Er det dette som er "den moderne fotballen"?

                                Hvis LSK skal trekke folk er det helt andre ting som må til, herunder:
                                * God tilgjengelighet på billetter (bra system)
                                * Reduksjon av køer for de som kjøper i døra
                                * Informasjon om kamper i media
                                * Gode nettsider (med intuitic layout og navigasjon)
                                * Profilering på skoler, kjøpesentre, fotballskoler etc.
                                * Og ikke minst: bedre fotball

                                Dette er ikke noe kritikk av Gullik som figur. Jeg vet han er populær, og jeg synes også at han er artig og trivelig.

                                Men dans i pausen er noen hakk over grensa. Og så "smurfe-macarena" da? Det skjærer i sjela både som tilskuer og gammel DJ. Pinlig.
                                Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                Kommentar

                                • okb
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 2377

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av vermu
                                  Det er sjeldent jeg ser å pauseunderholdinga, men igår fulgte jeg med når når den nye spilleren Adrian Reid ble presentert på Åråsen. Jeg blei nesten flau!

                                  Han fikk navnet sitt opplest og han rakk å vinke i hele 2 sekunder. Han fikk knapt aplaus fordi "Gulikk" dreiv med ett eller annet og fikk full jubel fra fansen! Det var så vidt han blei registrert.
                                  Hei Pål!

                                  Adrian var i kampmodus, og dermed valgte vi å kjøre et veldig anonymt opplegg for han. Han ble klar for klubben på mandag, og er kun på låneopphold fra Portmore. Hvis, eller når, han skriver under på en avtale som er litt lengere enn fire måneder så vil han selvsagt få en velkomst LSK og Adrian verdig. Dette er noe som både jeg personlig og klubben setter høyt. Likevel er det slik at man i noen situasjoner ikke har anledning til å gjøre det større. Å sette det opp mot Gullik-dansingen blir for meg veldig rart.

                                  Vi tar selvsagt i mot alle tips når det gjelder pauseunderholdning. Jeg er selv veldig tilgjengelig hele tiden, og uten tilbakemeldinger kommer vi aldri noen vei. Har Kanarifansen noe de ønsker å bidra med selv?

                                  tips@lsk.no fungerer 24 timer i døgnet. :-)

                                  mvh
                                  Ole Kristian - som ikke vil bli sitert på dette..
                                  Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                                  Kommentar

                                  • okb
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 2377

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                    Men dans i pausen er noen hakk over grensa. Og så "smurfe-macarena" da? Det skjærer i sjela både som tilskuer og gammel DJ. Pinlig.
                                    Utfordringen er herved sendt til deg, Benny. Du fikser neste mix til Gullik ;-)
                                    Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                                    Kommentar

                                    • sniper
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 5254

                                      #19
                                      Det er vel så enkelt at vi ikke ønsker underholdning i pausen, vi ønsker mulighet til å kunne snakke med sidemannen, analysere 1. omgang, gå i kiosken and so on. Pauseunderholdning er bare tull, jeg er ikke på Åråsen for å se vissvass i pausen, jeg er for å se en fotballkamp.

                                      Kommentar

                                      • Stray Cat
                                        Moderator
                                        • Aug 2008
                                        • 5915

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av sniper
                                        Det er vel så enkelt at vi ikke ønsker underholdning i pausen, vi ønsker mulighet til å kunne snakke med sidemannen, analysere 1. omgang, gå i kiosken and so on. Pauseunderholdning er bare tull, jeg er ikke på Åråsen for å se vissvass i pausen, jeg er for å se en fotballkamp.
                                        Spiller det noen rolle, da? Det er vel ingen som tvinger noen til å følge med på pauseunderholdninga. Sidemannen er sikkert tilsnakkendes selv om noen renner rundt i gult kostyme på banen.
                                        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                        Kommentar

                                        Working...