JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, SEIER!!!!!! faen så deilig
Odd - Lillestrøm SK, søn. 13.09 kl. 18.00
Collapse
X
-
-
Haha Fagermo må være Norges største idiot! Deilig å se han sur å grinete, stygg er han og! Kovacs må være det styggeste mennesket innenfor norges grenser? Legger seg som ei hore. Åssen kan dama hans være sammen med han. Svær, rødhåra, fregnete og ekstremt stygg!I år så tar vi altKommentar
-
Jeg er fortsatt helt skjelven, og det har enda ikke gått opp for meg at vi tok tre poeng fra et møkkalag, med møkkapublikum og det på en forbanna møkkabane.
Uansett gratulerer med dagen alle!
Og jeg ler så jeg dauer av Dag-Eilev Fagermo, den mannen får jo en IKEA-hylle til å fremstå som intellektuell!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Kommentar
-
-
Når det er sagt hadde jeg ikke akkurat latt meg sjokkere om NFF fant en vei rundt akkurat det...Kommentar
-
Noen som har negler igjen etter denne kampen?
Sykt deilig seier!!! Men hadde ikke trengt å gjort den så spennende.Kommentar
-
For å være helt ærlig BØR han straffes. Sånt hører ikke hjemme på en fotballbane. Men, reglene sier nå at han ikke kan straffes i ettertid fordi dommeren så og vurderte situasjonen, så da kan han heldigvis ikke det.
Når det er sagt hadde jeg ikke akkurat latt meg sjokkere om NFF fant en vei rundt akkurat det...
Er enig i Berg om at jeg er litt overrasket over Nosa. Synes han virker å være en ærlig og fair spiller.Kommentar
-
....som en rett over her.....jeg ble kvalm og uvel da det gjenstod 30 min......da måtte jeg ut og gå den siste halvtime. Jeg kjente på kroppen at det ble seier, rett borti gata......var gla inni meg og "så" 3-1, så straffa var nok ikke riktig. men DÆVEN SÅ DEILIG MED SEIER :-DEvig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Men nå har vi bare sett situasjonen akkurat da armen kom opp. Vi har ikke sett hva som skjedde rett i forkant av dette. Utifra plasseringen til dommeren, og at han tydeligvis så rett mot Nosa, så virker det som om han fikk med seg hele situasjonen. Når han derfor valgte tilsnakk til BEGGE, og ikke å gi kort til Nosa, så er det nærliggende for meg å tro at noe foregikk i forkant av klippet på TV2. Noe som gjorde at Sælen ikke syntes at Nosa fortjent kort for det som skjedde. Så dette tar jeg helt med rolig.Knurr...Kommentar
Kommentar